X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הגיב להודעת האיחוד האירופי לפיה ארגונים פלשתינים התומכים בטרור יכולים לקבל מימון ממדינות אירופה
▪  ▪  ▪
ארדן. זליגת כספים למימון טרור [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

"האיחוד האירופי נכנע לפלשתינים" - מבהיר השר השר לנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן בתגובה להחלטת האיחוד האירופי לממן ארגונים תומכי טרור. לאחרונה שיגר האיחוד האירופי מכתב לארגוני חברה אזרחית פלשתינים, ממנו עולה כי אין כל מניעה משפטית, שהללו ייהנו מפעילויות הממומנות על ידו, גם אם הם מביעים תמיכה, מזדהים או קשורים לארגוני טרור.
"לאיחוד האירופי הייתה הזדמנות לעמוד נגד הטרור. לצערי האיחוד נכנע למכבש הלחצים הפלשתיני. מיליוני יורו, שזרמו לארגון הפלשתיני אדמיר, ממחישים את הסכנה בהודעת האיחוד האירופי. זהו תקדים מסוכן, העלול להוביל לזליגת כספים למימון טרור", הוסיף ארדן.
לפני כשנה פרסם המשרד לנושאים אסטרטגיים את דוח 'מחבלים בחליפות', שחשף למעלה מ-100 קשרים בין ארגוני טרור רצחניים, לבין ארגוני דה-לגיטימציה ו-BDS. מהמשרד לנושאים אסטרטגיים נמסר כי בחודשים האחרונים החזית העממית דיווחה על מצוקה כלכלית משמעותית. לנוכח זאת, גוברת האפשרות כי הארגון ינסה כיום, עוד יותר מבעבר, להגביר את השימוש בארגוני החברה האזרחית הקשורים אליו, ובראשם אדמיר ואל-חק, כדי להשיג סיוע כלכלי. החשש כי כספים אלה יזלגו לגורמי טרור גדול מתמיד.
דוח "כספי הדמים", שמשיק היום (יום ד', 13.5.20) המשרד, כולל סקירת עומק אודות ארגון החברה האזרחית הפלשתיני "אדמיר" (Addameer), המדגים בצורה ברורה את שיטת "המחבלים בחליפות" ואת החשש הקונקרטי, בהמשך להודעת האיחוד, מפני זליגת כספים אירופיים לפעילות טרור.
על-פי הדוח, 11 עובדים מארגון אדמיר, בעבר ובהווה, שימשו גם כפעילים ב'חזית העממית', חלקם עד לאחרונה. בכירים אלה למעשה משחקים משחק כפול - "פעילי זכויות אדם ביום וטרוריסטים בלילה". זאת ועוד:
  • חקירת השב"כ חשפה כי ראש חוליית הטרור של חז"ע, שתכנן והפעיל את מטען החבלה שרצח את רנה שנרב ז"ל, הוא סאמר ערביד, ששימש חשב של אדמיר עד לשנת 2017.
  • בשנים האחרונות, ובין היתר בתקופתו של ערביד בארגון אדמיר, גייס הארגון כ-2 מיליון אירו ממדינות אירופה (שווייץ, אירלנד, נורבגיה, דנמרק, הולנד, שבדיה, וספרד -האוטונומיה הבאסקית ועיריות).
  • אדמיר גם קיבל מימון מממשלת שוויץ לקידום פעילותו מול בית-הדין הפלילי הבינ"ל בהאג (ICC). הארגון מגלה פעלתנות רבה מול בית הדין, ובחודש מרס האחרון הגיש מסמך בשם אסירים פלשתינים לצד תמיכתו בהחלטת התובעת לפתוח בחקירה נגד ישראל.
  • ח'אלדה ג'ראר, העומדת בראש חז"ע ביהודה ושומרון לפי שב"כ והאחראית על כלל פעילות הארגון, שימשה בשני העשורים האחרונים כסגנית יו"ר הוועד המנהל וחברת האסיפה הכללית של אדמיר.

תאריך:  13/05/2020   |   עודכן:  13/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלעד ארדן: "האיחוד האירופי נכנע לפלשתינים"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אנטישמיות ללא בושה
תמי3  |  13/05/20 16:26
2
וגם נתניהו נכנע לטרור הפלשתיני
שמואל א'  |  15/05/20 09:53
3
ממשלת ישראל מעבירה יותר
שמואל א'  |  15/05/20 09:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מחלקה ראשונה
רגע לפני הגעתו לישראל מחר, מזכיר המדינה האמריקני פומפאו בראיון מיוחד לישראל היום    על הריבונות: "אני רוצה להבין מה הממשלה החדשה חושבת"    על המאבק בקורונה: "ישראלים ואמריקנים פועלים במשותף למציאת תרופה"    ועל סין: "הם ניסו להחביא את הנגיף"
מירב ארד
סמ"ר עמית בן יגאל, בן 21 מרמת גן, נהרג מפגיעת אבן בראשו בפעילות מבצעית בכפר יעבד באזור ג'נין    השר בנט: "צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים".
יוני בן-מנחם
ישראל והרש"פ נכנסו לשלב חדש במאבק על תשלום המשכורות למחבלים ולבני משפחותיהם. הרש"פ מחפשת דרכים חדשות לעקוף תקנה שפירסם אלוף פיקוד המרכז המזהירה את הבנקים כי העברת הכספים נחשבת למימון טרור
יוני בן-מנחם
ארה"ב מקיימת מגעים מואצים עם ישראל כדי לקדם את ישום הסעיפים בתוכנית "עסקת המאה" כדי לבצע את סיפוח ההתנחלויות ובקעת הירדן    ישראל חייבת לנצל במהירות את שעת הכושר המדינית שנוצרה להשלמת תהליך הסיפוח לפני הבחירות לנשיאות בארה"ב
עידן יוסף
בהודעה שמסרה המדינה לבג"ץ, הוסבר כי משבר הקורונה גרם לירידה תלולה בהכנסות הרשות    ההלוואה מהווה למעשה מקדמה, על חשבון תשלומי המיסים שיקוזזו בחודשים הקרובים בשל העברת משכורות עתק למשפחות המחבלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il