X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרץ. למרות התנגדות מגזרית [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
נתניהו. הצליח לפרק את ימינה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
התבקש מרה"מ לוותר לאחר שפורסם כי ימונה לשר לענייני ירושלים מורשת, משימות לאומיות ופרויקטים לאומיים הסיבה - השר מיועד לשר מהליכוד בנט שמע על מינוי פרץ מהפרסומים בעיתונות
▪  ▪  ▪

לאחר שהתפלג ממפלגת ימינה וקיבל הבטחה להתמנות לשר לענייני ירושלים, מנסה רה"מ בנימין נתניהו לשכנע את השר פרץ לוותר ולהסכים לקחת את תיק ההתיישבות - כך דווח בכאן ב'. הסיבה - משרד ירושלים הובטח לאחד משרי הליכוד. קודם לכן פורסם כי פרץ יהיה השר הממונה על ירושלים מורשת, משימות לאומיות ופרויקטים לאומיים.
מקורביו של פרץ טענו הבוקר כי הוא החליט להיות חלק מהקואליציה גם כחבר כנסת מן המניין ולא כשר, וכי הוא מאמין בממשלה ורוצה באחדות. הצטרפות פרץ לממשלה, למרות החלטת כל שותפיו במפלגת ימינה ללכת לאופוזיציה, ולמרות דרישה שהוצגה לפרץ מצד הרב חיים דרוקמן שלא להיכנס לממשלה, מעוררת זעם רב במגזר הציונות הדתית.
יו"ר ימינה, שר הביטחון היוצא נפתלי בנט, שתקף הבוקר את נתניהו והודיע כי מפלגתו הולכת לאופוזיציה, שמע על המינוי של פרץ לשר בממשלה מהפרסומים בעיתונות. פרץ ובנט לא שוחחו.
עו"ד בן גביר, שהיה לרגע קצר שותף פוליטי של פרץ ואשר נדחק מרשימת ימינה בשל התעקשות בנט לכפות על פרץ להפר את ההסכם שחתם עם בן גביר, טען הבוקר כי מי שדחק ברפי פרץ לתקוע סכין בגב בשותפיו הפוליטיים בפעם הראשונה, שלא ילין כשהוא מאמץ את השיטה בפעם השנייה. "בנט, שקד וסמוטריץ', אם היה חיבור אמיתי הייתה ממשלת 61 אבל אתם העדפתם לפלג. מקווה שעם ישראל לא ישלם את המחיר", אמר.

תאריך:  14/05/2020   |   עודכן:  14/05/2020
+גפני פועל לתווך בין ימינה לליכוד
23:36 14/05/20  |  עידן יוסף

ח"כ משה גפני שוחח הערב עם ח"כ איילת שקד בניסיון לתווך בין ימינה לליכוד. אחד הרעיונות בגוש הימין לגישור עם ימינה: הצעה מחודשת לתיק ירושלים - לאחר שהובטח לרפי פרץ ונלקח ממנו, בנוסף לתיק החינוך. עוד ברעיונות: פיצוי ימינה בעזרת תפקידי סגני שר ותפקידים חשובים לציונות הדתית (כאן חדשות).

+מנכ"ל משרד התחבורה קרן טרנר תסיים תפקידה
22:51 14/05/20  |  עידן יוסף

שרת התחבורה המיועדת מירי רגב הודיעה הערב למנכ"ל משרד התחבורה קרן טרנר-אייל על סיום תפקידה כמנכ"ל (כאן חדשות). שר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, שבהיותו שר התחבורה מינה את טרנר-אייל כמנכ"ל, טרם הודיע על מינויה כמנכ"ל משרד האוצר, במקום שי באב"ד שהודיע על סיום תפקידו. טרנר אייל, שהגיעה למשרד התחבורה ממשרד האוצר, שוהה בימים אלה בחופשת לידה.

+מיקי זוהר יהיה יו"ר הקואליציה, ומועמד לשר בהמשך
21:25 14/05/20  |  עידן יוסף

ח"כ מיקי זוהר ימונה ליו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד למשך שנה וחצי, ואח"כ יהיה המועמד הראשון בתור לתפקיד שר. אם לא יתפנה עבורו כיסא בממשלה הוא יהיה יו"ר ועדת החוקה.

+בנט: מתחילים דרך חדשה - חלופה שלטונית לנתניהו
21:09 14/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ימינה: נתניהו נכנע ומחק את הריבונות מקווי היסוד. הוא רוצה לצידו גמדים מוחלשים – לא ימנים חזקים  ▪  סמוטריץ': נהיה אופוזיציה ימנית, אמונית ועניינית. החרדים הסכימו למחיקת הסטטוס-קוו מקווי היסוד  ▪  שקד: נתניהו בחר לפרק אותו ברגע שהוא מצא כלה חדשה מגוש השמאל  ▪  הליכוד: תם עידן בנט

שקד, סמוטריץ' ובנט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הפגנה נגד הממשלה מול הכנסת [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+נתניהו הודיע לרגב: תהיי שרת התחבורה
20:48 14/05/20  |  עידן יוסף

ח"כ מירי רגב נענתה לבקשת ראש הממשלה בנימין להיות שרת התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ושרת החוץ בחלק השני של כהונת הממשלה. רגב תשמש גם כחברה בקבינט המדיני ביטחוני וכשרה הממונה על מרכז ההסברה. כמו-כן תכהן בוועדה למינוי שופטים.
רגב תהיה האישה הראשונה בתיק התחבורה, לאחר שציפי חוטובלי שימשה בעבר כסגנית שר במשרד זה. לשם המשרד נוסף תחום התשתיות הלאומיות, שלקח בעבר ראש הממשלה מישראל כ"ץ בעקבות משבר עבודות הרכבת בשבת.

+גנץ השלים את סבב השיבוצים בכחול לבן
20:23 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ שישמש כראש הממשלה החלופי ושר הביטחון, השלים את סבב שיבוץ המינויים במפלגתו. ישמשו כשרים: גבי אשכנזי (החוץ); אבי ניסנקורן (המשפטים); יועז הנדל (התקשורת), חילי טרופר (התרבות והספורט), אורית פרקש (עניינים אסטרטגיים), מירב כהן (שוויון חברתי וגמלאים), אסף זמיר (התיירות), יזהר שי (המדע), עומר ינקלביץ' (התפוצות), פנינה תמנו שטה (העלייה והקליטה), אלון שוסטר (החקלאות), מיכאל ביטון (שר במשרד הביטחון האחראי על הנושאים האזרחיים), צביקה האוזר- יו"ר ועדת החוץ והביטחון.
ישמשו כראשי ועדות: איתן גינזבורג (כנסת), רם שפע (החינוך), מיקי חיימוביץ' (הפנים והגנת הסביבה).

+יברקן ימונה לסגנו של אוחנה בבט"פ
20:02 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד, ראש הממשלה נתניהו, החליט למנות את השר אמיר אוחנה לתפקיד השר לביטחון הפנים ואת ח״כ גדי יברקן לתפקיד סגן השר לביטחון הפנים והממונה על שילוב יוצאי אתיופיה.
אוחנה הודה לנתניהו על מינוי שניהם ואמר: "רוב חיי הבוגרים וכל חיי המקצועיים אני חלק ממערכת אכיפת החוק והמשפט. כקצין חקירות, ולאחר מכן בשב״כ, בהתמחות בפרקליטות, כעו״ד בתחום הפלילי ולאחרונה גם כשר המשפטים — למדתי להכיר את המערכות השונות המצויות תחת המשרד לבט״פ".

+זמיר עודכן על הכוונה למנותו לשר התיירות
19:56 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ עדכן את ח"כ אסף זמיר על כוונתו למנותו לשר התיירות לקראת השבעת הממשלה הצפויה.

+פרקש תמונה לשרה לעניינים אסטרטגיים ולחברה בקבינט
19:51 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הודיע לח"כ אורית פרקש על כוונתו למנותה לשרה לעניינים אסטרטגיים. במסגרת זו, תהיה פרקש אחראית בין השאר על המאבק באנטישמיות הגואה בעולם ובחרמות הכלכליים על מדינת ישראל. פרקש תהיה חברה קבועה בקבינט המדיני-בטחוני, בקבינט החברתי-כלכלי וכן תשמש כחברה קבועה בוועדת השרים לחקיקה. ח"כ פרקש היא גם המועמדת המובילה של סיעת כחול לבן לקבלת תיק כלכלי ככל שיתפנה במהלך כהונתה של הממשלה.

+ח"כ רם שפע ימונה ליו"ר ועדת החינוך
19:19 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, נפגש עם ח"כ רם שפע. גנץ עדכן אותו כי החליט למנות אותו ליו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט, לקראת הרכבת הקואליציה הצפויה.

+בכירים בליכוד זועמים על נתניהו
18:20 14/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה דחה את הצגת הממשלה ליום ראשון בשל הקשיים שבהם הוא נתקל במינוי מכסת השרים שהוקצתה לליכוד  ▪  יו"ר הכנסת בני גנץ משך את התפטרותו שהייתה אמורה להיכנס לתוקף הערב ב-22:00  ▪  סגן השר דיכטר והשר הנגבי לא זומנו לשיחה ביחס לממשלה החדשה  ▪  הנגבי: מבין שלא זקוקים לי הערב בכנסת

צחי הנגבי ונתניהו. ההצבעה תידחה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
אבי דיכטר. פגוע [צילום: פלאש 90]
+ח"כ יואב קיש ימונה לסגן שר הבריאות
17:36 14/05/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות המיועד, ח״כ יולי אדלשטיין, סיכמו כי ח״כ יואב קיש ימונה לתפקיד סגן שר הבריאות.
"במיוחד בתקופה זו טוב שסגן שר הבריאות יהיה איש עם ניסיון רב כפי שהוכיח ח"כ יואב קיש בשנותיו בכנסת ועוד לפני כן. אני מודה לח"כ קיש על היענותו לפנייתי להצטרף לאתגר ראשון במעלה זה. אני בטוח שהוא יסייע בידי לפעול להעצמתו של מערכת הבריאות והכנתה לאתגרים הבאים על הצד הטוב ביותר", אמר אדלשטיין.
ח״כ יואב קיש הודה לנתניהו ולאדלשטיין על האמון שנתנו בו. "משרד הבריאות הינו משרד מורכב עם אתגרים רבים שמתעצמים לאור משבר הקורונה. אני שמח שאקח חלק במשימה משמעותית זו בהובלתו של חברי שר הבריאות יולי אדלשטיין ובראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו״, אמר.

+ח"כ אחמד טיבי יוצג כמועמד לתפקיד יו"ר הכנסת
17:00 14/05/20  |  איציק וולף

סיעת הרשימה המשותפת החליטה להציב מועמד מטעמה ליו׳ר הכנסת בהצבעה שתתקיים הערב במליאה. הסיעה החליטה כי ח"כ אחמד טיבי, ותיק חברי הכנסת ברשימה ויו״ר הסיעה, הוא המועמד לתפקיד.
״זו אמירה פוליטית שלנו, אין אופוזיציה הומוגנית ויש לנו ולציבור שלנו ייחוד ועמדה פוליטית השונה מעמדות שאר מפלגות האופוזיציה״, נכתב בהודעה של המשותפת", ציינה הרשימה המשותפת בהודעתה. עוד הוסיפה כי אל מול ממשלת הסיפוח וחוק הלאום יש להציג אלטרנטיבה רעיונית מול ההדרה והאפליה הניכרים בכל התחומים לרבות בתכנית היציאה ממשבר הקורונה.
"הרשימה המשותפת תהיה חוד החנית במאבק זה נגד ממשלת נתניהו החמישית ותהיה קול לכל נפגעי הממשלה הזו.ועל כן מועמדה ליור הכנסת הוא המועמד הטוב ביותר למימוש עקרונות אלה״, לשון ההודעה.

+גמליאל סירבה לכהן כשרת המועצה להשכלה גבוהה
16:32 14/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה הציע לשרה לשוויון חברתי לכהן כשרת המועצה להשכלה גבוהה, משרד ממשלתי שלא קיים כיום  ▪  גמליאל הודיעה כי אינה מעוניינת בתפקיד  ▪  רפי פרץ בשיחות סגורות: אם לא אקבל את תיק ירושלים - לא אכנס לממשלה

גמליאל. ירידה במעמד המיניסטריאלי [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]
פרץ. לא נכנס בלי ירושלים [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+ח"כ יועז הנדל ימונה לשר התקשורת
15:46 14/05/20  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, נפגש כעת עם ח"כ יועז הנדל. גנץ עידכן אותו כי החליט למנות אותו לשר התקשורת עם השבעת הממשלה הצפויה.

+ח"כ תמנו-שטה - שרת העלייה והקליטה; ח"כ שי - שר המדע
14:50 14/05/20  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ הודיע: ח"כ פנינה תמנו-שטה תמונה לשרת העלייה והקליטה בממשלה שתושבע הערב. ח"כ יזהר שי ימונה לשר המדע והטכנולוגיה עם השבעת הממשלה הצפויה.

+יו"ר כחול לבן בני גנץ מינה את ח"כ ניסנקורן לשר המשפטים
13:39 14/05/20  |  מירב ארד

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, נפגש עם ח"כ אבי ניסנקורן. גנץ וניסנקורן דנו במינויו הצפוי של ניסנקורן לשר המשפטים עם השבעת הממשלה הצפויה.

+ח"כ איציק שמולי - שר הרווחה והשירותים החברתיים
12:06 14/05/20  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, נפגש עם ח"כ איציק שמולי ועידכן אותו כי החליט למנותו לשר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים עם השבעת הממשלה הצפויה כחלק מגוש כחול לבן.

+ח"כ חילי טרופר - שר התרבות והספורט
12:02 14/05/20  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, נפגש עם ח"כ חילי טרופר ועידכן אותו כי החליט למנותו לשר התרבות והספורט עם השבעת הממשלה הצפויה.

+ח"כ אלון שוסטר ימונה לשר החקלאות
11:39 14/05/20  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, נפגש כעת עם ח"כ אלון שוסטר. גנץ עידכן אותו כי החליט למנותו לשר החקלאות בממשלה שתושבע הערב.

+הליכוד: תם עידן נפתלי בנט
10:33 14/05/20  |  איציק וולף

מפלגת הליכוד הגיבה על הודעת יו"ר ימינה, נפתלי בנט, וטענה כי "תם עידן בנט".
"אם בנט היה מקבל את תיק הבריאות הוא היה אומר שזו ממשלת החלומות של הימין. בגלל שלא קיבל הוא החליט לגרור את ימינה לאופוזיציה ועוד קודם לכן לא המליץ על נתניהו לנשיא המדינה, בניגוד לרצון בוחריו. בבחירות מועד א׳ בנט לא עבר את אחוז החסימה ובזבז קולות לימין. בבחירות מועד ג׳ - רק בגלל כיסאולוגיה - בנט העדיף לזרוק 6 מנדטים של הימין לאופוזיציה עם לפיד וליברמן במקום להצטרף לממשלה שתוביל מהלך היסטורי של החלת הריבונות. תם עידן בנט", לשון הודעת הליכוד.

+רפי פרץ
10:20 14/05/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

אומר לפוליטיקאי המאוס הזה - לך על זה, הייה שר,. שתאוות השלטון שלך תגבר על היושר והמוסר ומילת הכבוד

פרץ. רימה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+בנט: הולכים לאופוזיציה בלב שלם
09:16 14/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון היוצא מאשים את ראש הממשלה בהשמטת החלת הריבונות הישראלית - שהייתה גולת הכותרת של קמפיין הליכוד - מקווי היסוד של ממשלתו החדשה  ▪  "נלחמתי על עמדותיי, גם כשזה היה כרוך בעימות עם ראש הממשלה נתניהו"  ▪  "נתניהו צריך מצפן ערכי-לאומי לידו, הוא לא בז לחרדים כי הם לא מאתגרים אותו"

בנט ושקד. מאתגרים את נתניהו [צילום: בן דורי/פלאש 90]
+יו"ר ועדת העבודה והרווחה: ח"כ חיים כץ
09:11 14/05/20  |  איציק וולף

שר הרווחה לשעבר, ח"כ חיים כץ, ימונה לראשות ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בכנסת ה-23. מדובר בתפקיד שאותו מילא במשך שש שנים בעבר. בתקופת כהונתו כיו"ר הוועדה, זכתה הוועדה לתואר שיאנית החקיקה החברתית עם למעלה מ-180 חוקים שעברו בקריאה שנייה ושלישית.
כצעד ראשון לקדנציה, יקדם שתי הצעות חוק פרטיות מטעמו; מתן דמי אבטלה לעצמאים בהתאם למחזור השנתי והעלאת קצבת הבטחת הכנסה בגיל זקנה.
"אני חוזר לנהל את הוועדה הכי חשובה לחיים עצמם. נפעל לשיפור איכות השירותים בבריאות והרווחה ולחיזוק רשת הביטחון לציבור העובדים והגמלאים. יש לפנינו עבודה רבה ונכונו לנו עוד אתגרים מורכבים לצלוח, נעשה זאת בתבונה, ברגישות ובנחישות לטובת אזרחי ואזרחיות ישראל", אמר כץ הבוקר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיווח: פרץ - לתיק ההתיישבות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
טוב שברחתה ממושב לצים ,צעקנים ל"ת
יאקי  |  14/05/20 11:15
2
הרב פרץ כמו כל הרבנים
רב בריח  |  14/05/20 13:41
3
טוב שעזב. ימינה תחזור לעצמה?
לוגי  |  14/05/20 14:56
4
מחנך דגול, פוליטיקאי גרוע...
יונחן  |  14/05/20 16:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איציק וולף
שר הביטחון היוצא מאשים את ראש הממשלה בהשמטת החלת הריבונות הישראלית - שהייתה גולת הכותרת של קמפיין הליכוד - מקווי היסוד של ממשלתו החדשה    "נלחמתי על עמדותיי, גם כשזה היה כרוך בעימות עם ראש הממשלה נתניהו"    "נתניהו צריך מצפן ערכי-לאומי לידו, הוא לא בז לחרדים כי הם לא מאתגרים אותו"
איציק וולף
הליכוד וכחול לבן הציגו את קווי היסוד של הממשלה ה-35 הצפויה לקום מחר בערב    המסמך כולל חמישה סעיפי טיפול במשבר הקורונה ותשעה סעיפים הנוגעים לסוגיות מדיניות וחברתיות בישראל    נחתמו הסכמים קואליציוניים בין הליכוד למפלגות דרך ארץ, ש"ס ויהדות התורה
איציק וולף
מפלגת ש"ס תציג את סגן ראש עיריית אשקלון לאישור הממשלה החדשה כשר הדתות    הערב נחתם ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לבין ש"ס    יריב לוין: ש"ס היא השותפה הבכירה של הליכוד והראשונה מגוש הימין המצטרפת לממשלה
איציק וולף
ראש הממשלה הציע לשרה מירי רגב להתמנות לשרת התחבורה למשך שנה וחצי ולעבור לכהן כשרת החוץ בתקופה שלאחר הרוטציה    רגב לא השיבה בשלילה להצעה    השר רפי פרץ נפגש עם ראש הממשלה במעון בבלפור והשניים דנו בהצעת נתניהו להצטרפות פרץ לבדו לממשלה
איציק וולף
מפלגת ימינה הולכת לאופוזיציה לאחר שיחת טלפון שנעשתה כניסיון אחרון למגעים בין ראש הממשלה לבין שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט    הליכוד: הצענו חינוך או תיק כלכלי בכיר, תיק ירושלים והחטיבה להתיישבות, שירות לאומי ומורשת    בנט: ניכנס לממשלה רק אם תהיה לנו השפעה, אם נתניהו רוצה אותנו שוליים - נעדיף לצאת לאופוזיציה
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il