X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שקד, סמוטריץ' ובנט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הפגנה נגד הממשלה מול הכנסת [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
יו"ר ימינה: נתניהו נכנע ומחק את הריבונות מקווי היסוד. הוא רוצה לצידו גמדים מוחלשים – לא ימנים חזקים סמוטריץ': נהיה אופוזיציה ימנית, אמונית ועניינית. החרדים הסכימו למחיקת הסטטוס-קוו מקווי היסוד שקד: נתניהו בחר לפרק אותו ברגע שהוא מצא כלה חדשה מגוש השמאל הליכוד: תם עידן בנט
▪  ▪  ▪

סיעת ימינה קיימה (יום ה', 14.5.20) מסיבת עיתונאים, שבה עדכנה כי גם בשעה זו לא מתקיים משא-ומתן עם נתניהו לכניסה לממשלה, וכי פניה לאופוזיציה. הדוברים לא הזכירו את שמו של יו"ר הבית היהודי רפי פרץ, שמקורביו טוענים כי הוא שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים אם לא יקבל מנתניהו את שביקש.
יו"ר הימין החדש וימינה, השר נפתלי בנט תקף בחריפות את נתניהו, ואמר כי "גנץ וגבי אשכנזי איימו על נתניהו, אז נתניהו נכנע ומחק את הריבונות מקווי היסוד. הוא ידע שאיתנו לא מוחקים את הריבונות, וזאת הסיבה שהוא בעט בימינה. נתניהו רוצה לצידו גמדים מוחלשים – לא ימנים חזקים וזה אנחנו".
בנט המשיך לתקוף את רה"מ ואמר כי "נתניהו מחק את הריבונות מקווי הייסוד. נתניהו מחק את המילים יהודה ושומרון מקווי הייסוד. במשך שנה רה"מ נתניהו הבטיח, הצהיר, נשבע פעם אחר פעם שהוא יחיל את הריבונות המלאה על כלל ההתיישבות ביהודה ושומרון. אבל לא רק, הוא גם מחק מקווי היסוד כל אפשרות לבצע שינוי במערכת המשפט שהוא כל כך מרבה לדבר עליה. נתניהו מחק מקווי היסוד כל זכר לימין. ובבחירה בין נתניהו לבין דרך הימין – נתניהו בוחר בנתניהו".
"פירוק גוש הימין הוא הטעות הפוליטית הגדולה ביותר של נתניהו בעשור האחרון", המשיך בנט. "מרוב שהוא מנסה לפצל אותנו מבפנים – הוא פיצל את עצמו מאיתנו, הוא פיצל את עצמו מהימין, מהציונות הדתית והחילונית, מהאנשים שהיו הכי נאמנים אליו ולדרך. אנחנו היום יוצאים לדרך חדשה של חלופה שלטונית לנתניהו".
יו"ר האיחוד הלאומי, השר בצלאל סמוטריץ', אמר: "הציונות הדתית מובילה ופורצת דרך כבר חמישה עשורים בכל תחום במדינת ישראל. ראש הממשלה הפנה עורף לציבור המדהים הזה, אבל חמור מכך לערכים שהוא נושא.
"בממשלה הזו, שלצערנו הולכת שמאלה מדי, האמת שלנו הייתה מגומגמת, מתפשרת מטושטשת. היינו נאלצים ליישר קו עם דברים שרחוקים מאוד מעולם הערכים שלנו. את זה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ולמדינת ישראל. מן האופוזיציה נוכל לחזור סוף-סוף לומר את האמת שלנו בצורה הכי מחודדת שיש. נהיה אופוזיציה ימנית, אמונית ועניינית".
הוא פנה לעברי הליכוד ואמר: "עזבו את קרבות האגו והכסאולוגיה שאתם מנהלים כעת מול נתניהו. לא אזרתם אומץ לכתוב את הריבונות, ואפילו לא את המילים יהודה ושומרון בקווי היסוד של הממשלה. ואם אין לכם אומץ לכתוב מה הסיכוי שיהיה לכם אומץ לעמוד מול נתניהו בהמשך ולדרוש ממנו לבצע?! אם הממשלה תביא ריבונות מלא-מלא, אנחנו נתמוך בה מלא- מלא. אם חלילה הממשלה תתמוך בהקמת מדינה פלשתינית או אפילו לא תתנגד לה בקריצה, היא תמצא אותנו עומדים מולה ונלחמים בכל כוחנו.
הוא פנה למפלגות החרדיות ואמר: "לצערי, ויתרתם אפילו על המילים 'סטטוס-קוו' בקווי היסוד. עד כמה ניתן להאמין לכם שתעמדו על כך בפועל? אם תשמרו על זהותה היהודית של המדינה תמצאו באופוזיציה שותפים נאמנים. אך אם חלילה תפגעו ביהדותה של המדינה או תאפשרו באופן פסיבי פגיעה שכזאת נלחם בכל עוז על קודשי ישראל. לא ניתן לכם לברוח מזה. נהיה כאן בכל יום ובכל שעה כדי להזכיר לכם מאין באתם ולאן אתם הולכים".
ח"כ איילת שקד אמרה: "הלכנו עם ראש הממשלה בנאמנות גדולה תקופה ארוכה, וכמו שאמר לי אחד מראשי המפלגות החרדיות היום – הגוש הביא אותו עד הלום. אני חושבת שגוש הימין זה היה רעיון פוליטי טוב, רעיון פוליטי ששירת את מחנה הימין ואת העקרונות של מחנה הימין, וצר לנו מאוד שנתניהו בחר לפרק אותו ברגע שהוא מצא כלה חדשה מגוש השמאל".
"היום הייתה אמורה לקום ממשלת שמאל בראשות נתניהו", המשיכה. "ממשלה שמפחדת לכתוב את המילים יהודה ושומרון בקווי היסוד שלה. שלושה דגלים מרכזיים הניף הימין במערכות הבחירות האחרונות: את דגל הריבונות. מישהו ראה משפט אחד בריבונות בהסכם הקואליציוני? לא. הם מפחדים. הדגל השני זה הדגל המשפטי. צלאח א-דין נמכר למעוזי השמאל וההסתדרות. והדגל הכלכלי. נתניהו – שהוא גם איש של כלכלה חופשית, נתן את ההגה לעמיר פרץ ולאבי ניסנקורן שמייצגים את כל תפישת העולם ההפוכה מהעולם שלנו".
מן הליכוד נמסר: "בנט זרק את כל מפלגתו לאופוזיציה רק כי לא קיבל את תיק הבריאות. הוא יודע שזאת האמת ולכן הוא מזיע ומשקר. מי שפרש מגוש הימין זה בנט שניהל מגעים עם גנץ כדי להיכנס לממשלת מיעוט וסירב להמליץ לנשיא על ראש הממשלה נתניהו בניגוד להתחייבותו לבוחר. בזמן שראש הממשלה נתניהו יחיל ריבונות על יהודה ושומרון, כפי שמופיע ומתחייב בהסכמים הקואליציוניים, בנט יבלה באופוזיציה עם לפיד, ליברמן ויזבק. תם עידן בנט".

תאריך:  14/05/2020   |   עודכן:  14/05/2020
+אמסלם ימונה לשר המקשר בין הממשלה לכנסת
10:25 15/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בתחום טיפולו יופקדו מטה מיזם ישראל דיגיטלית, רשות התקשוב, מערך הסייבר, רשות החברות הממשלתיות ונציבות שירות המדינה  ▪  יהיה חבר בוועדת השרים לחקיקה

אמסלם. קיבל תפקיד מנתניהו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ממשלה בה כולם מרמים את כולם
09:42 15/05/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

ממשלת האחדות היא כורח השעה, הן בשל המצב הפוליטי והן ובעיקר בשל הקורונה  ▪  אלא שבנימין נתניהו ובני גנץ מפגינים לא רק חוסר אמון מוחלט זה בזה - וכנראה שניהם צודקים - אלא גם בציבור הישראלי ובמצוקותיו  ▪  דומה שמעולם לא הייתה בישראל ממשלה שעמדו בפניה אתגרים כה קשים, ואשר הייתה כה בלתי מתאימה להתמודד איתם  ▪  אין לנו מנהיגים, אלא פוליטיקאים קטנוניים; התוצאה עלולה להיות הרת אסון

מי שאיננו נאמן לרעייתו... [צילום: פלאש 90]
...ירמה גם את בוחריו [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
+סופית: רפי פרץ מצטרף לממשלה
01:45 15/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יקבל את תפקיד שר ירושלים  ▪  ימשיך כמשקיף בקבינט המדיני-ביטחוני ויהיה חבר בוועדת השרים לחקיקה  ▪  במינוי דיינים יישמר שליש לציונות הדתית  ▪  מפלגת הבית היהודי תפעל טכנית במשותף עם סיעת הליכוד  ▪  המאוכזב הגדול: דוד אמסלם

פרץ ונתניהו. פירוק ימינה צלח [צילום ארכיון: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+קרב על תיק ירושלים ביו פרץ לאמסלם
01:04 15/05/20  |  עידן יוסף

השרים דוד אמסלם ורפי פרץ בקרב סוער על תיק ירושלים. בחדשות 13 דווח כי נתניהו בינתיים תומך פרץ ולוחץ על אמסלם, שלו הובטח התיק, להתקפל.

+גפני פועל לתווך בין ימינה לליכוד
23:36 14/05/20  |  עידן יוסף

ח"כ משה גפני שוחח הערב עם ח"כ איילת שקד בניסיון לתווך בין ימינה לליכוד. אחד הרעיונות בגוש הימין לגישור עם ימינה: הצעה מחודשת לתיק ירושלים - לאחר שהובטח לרפי פרץ ונלקח ממנו, בנוסף לתיק החינוך. עוד ברעיונות: פיצוי ימינה בעזרת תפקידי סגני שר ותפקידים חשובים לציונות הדתית (כאן חדשות).

+מנכ"ל משרד התחבורה קרן טרנר תסיים תפקידה
22:51 14/05/20  |  עידן יוסף

שרת התחבורה המיועדת מירי רגב הודיעה הערב למנכ"ל משרד התחבורה קרן טרנר-אייל על סיום תפקידה כמנכ"ל (כאן חדשות). שר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, שבהיותו שר התחבורה מינה את טרנר-אייל כמנכ"ל, טרם הודיע על מינויה כמנכ"ל משרד האוצר, במקום שי באב"ד שהודיע על סיום תפקידו. טרנר אייל, שהגיעה למשרד התחבורה ממשרד האוצר, שוהה בימים אלה בחופשת לידה.

+מיקי זוהר יהיה יו"ר הקואליציה, ומועמד לשר בהמשך
21:25 14/05/20  |  עידן יוסף

ח"כ מיקי זוהר ימונה ליו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד למשך שנה וחצי, ואח"כ יהיה המועמד הראשון בתור לתפקיד שר. אם לא יתפנה עבורו כיסא בממשלה הוא יהיה יו"ר ועדת החוקה.

+נתניהו הודיע לרגב: תהיי שרת התחבורה
20:48 14/05/20  |  עידן יוסף

ח"כ מירי רגב נענתה לבקשת ראש הממשלה בנימין להיות שרת התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ושרת החוץ בחלק השני של כהונת הממשלה. רגב תשמש גם כחברה בקבינט המדיני ביטחוני וכשרה הממונה על מרכז ההסברה. כמו-כן תכהן בוועדה למינוי שופטים.
רגב תהיה האישה הראשונה בתיק התחבורה, לאחר שציפי חוטובלי שימשה בעבר כסגנית שר במשרד זה. לשם המשרד נוסף תחום התשתיות הלאומיות, שלקח בעבר ראש הממשלה מישראל כ"ץ בעקבות משבר עבודות הרכבת בשבת.

+גנץ השלים את סבב השיבוצים בכחול לבן
20:23 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ שישמש כראש הממשלה החלופי ושר הביטחון, השלים את סבב שיבוץ המינויים במפלגתו. ישמשו כשרים: גבי אשכנזי (החוץ); אבי ניסנקורן (המשפטים); יועז הנדל (התקשורת), חילי טרופר (התרבות והספורט), אורית פרקש (עניינים אסטרטגיים), מירב כהן (שוויון חברתי וגמלאים), אסף זמיר (התיירות), יזהר שי (המדע), עומר ינקלביץ' (התפוצות), פנינה תמנו שטה (העלייה והקליטה), אלון שוסטר (החקלאות), מיכאל ביטון (שר במשרד הביטחון האחראי על הנושאים האזרחיים), צביקה האוזר- יו"ר ועדת החוץ והביטחון.
ישמשו כראשי ועדות: איתן גינזבורג (כנסת), רם שפע (החינוך), מיקי חיימוביץ' (הפנים והגנת הסביבה).

+יברקן ימונה לסגנו של אוחנה בבט"פ
20:02 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד, ראש הממשלה נתניהו, החליט למנות את השר אמיר אוחנה לתפקיד השר לביטחון הפנים ואת ח״כ גדי יברקן לתפקיד סגן השר לביטחון הפנים והממונה על שילוב יוצאי אתיופיה.
אוחנה הודה לנתניהו על מינוי שניהם ואמר: "רוב חיי הבוגרים וכל חיי המקצועיים אני חלק ממערכת אכיפת החוק והמשפט. כקצין חקירות, ולאחר מכן בשב״כ, בהתמחות בפרקליטות, כעו״ד בתחום הפלילי ולאחרונה גם כשר המשפטים — למדתי להכיר את המערכות השונות המצויות תחת המשרד לבט״פ".

+זמיר עודכן על הכוונה למנותו לשר התיירות
19:56 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ עדכן את ח"כ אסף זמיר על כוונתו למנותו לשר התיירות לקראת השבעת הממשלה הצפויה.

+פרקש תמונה לשרה לעניינים אסטרטגיים ולחברה בקבינט
19:51 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הודיע לח"כ אורית פרקש על כוונתו למנותה לשרה לעניינים אסטרטגיים. במסגרת זו, תהיה פרקש אחראית בין השאר על המאבק באנטישמיות הגואה בעולם ובחרמות הכלכליים על מדינת ישראל. פרקש תהיה חברה קבועה בקבינט המדיני-בטחוני, בקבינט החברתי-כלכלי וכן תשמש כחברה קבועה בוועדת השרים לחקיקה. ח"כ פרקש היא גם המועמדת המובילה של סיעת כחול לבן לקבלת תיק כלכלי ככל שיתפנה במהלך כהונתה של הממשלה.

+ח"כ רם שפע ימונה ליו"ר ועדת החינוך
19:19 14/05/20  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, נפגש עם ח"כ רם שפע. גנץ עדכן אותו כי החליט למנות אותו ליו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט, לקראת הרכבת הקואליציה הצפויה.

+בכירים בליכוד זועמים על נתניהו
18:20 14/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה דחה את הצגת הממשלה ליום ראשון בשל הקשיים שבהם הוא נתקל במינוי מכסת השרים שהוקצתה לליכוד  ▪  יו"ר הכנסת בני גנץ משך את התפטרותו שהייתה אמורה להיכנס לתוקף הערב ב-22:00  ▪  סגן השר דיכטר והשר הנגבי לא זומנו לשיחה ביחס לממשלה החדשה  ▪  הנגבי: מבין שלא זקוקים לי הערב בכנסת

צחי הנגבי ונתניהו. ההצבעה תידחה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
אבי דיכטר. פגוע [צילום: פלאש 90]
+ח"כ יואב קיש ימונה לסגן שר הבריאות
17:36 14/05/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות המיועד, ח״כ יולי אדלשטיין, סיכמו כי ח״כ יואב קיש ימונה לתפקיד סגן שר הבריאות.
"במיוחד בתקופה זו טוב שסגן שר הבריאות יהיה איש עם ניסיון רב כפי שהוכיח ח"כ יואב קיש בשנותיו בכנסת ועוד לפני כן. אני מודה לח"כ קיש על היענותו לפנייתי להצטרף לאתגר ראשון במעלה זה. אני בטוח שהוא יסייע בידי לפעול להעצמתו של מערכת הבריאות והכנתה לאתגרים הבאים על הצד הטוב ביותר", אמר אדלשטיין.
ח״כ יואב קיש הודה לנתניהו ולאדלשטיין על האמון שנתנו בו. "משרד הבריאות הינו משרד מורכב עם אתגרים רבים שמתעצמים לאור משבר הקורונה. אני שמח שאקח חלק במשימה משמעותית זו בהובלתו של חברי שר הבריאות יולי אדלשטיין ובראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו״, אמר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: מתחילים דרך חדשה - חלופה שלטונית לנתניהו
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
כבשנו את מש הקליטה מידי ליברמן ל"ת
יאקי  |  14/05/20 21:42
2
חסמב"ה
באום  |  14/05/20 22:34
3
לבנט קרדיט למערכות הבחירות
עוד סתם אחד   |  14/05/20 22:54
4
מגוחך. בקושי 6 חברי כנסת
טירה  |  14/05/20 23:48
 
- אכן כך, אין גבול לחוצפה של
השניים הללו  |  15/05/20 09:01
5
בנט ביצועיסט מעולה, עדיף שהיה
מייק  |  15/05/20 07:25
6
בעוד חודש נשכח מי זה בנט +-- ל"ת
יאקי  |  15/05/20 09:17
7
נתניהו גדול מכל המשיחיות
בן נאמן  |  15/05/20 09:38
8
ביבי והנליכוד 3 מוסקטרים מאחור ל"ת
יאקי  |  15/05/20 11:48
9
זוכרים משהו חדש מתחיל
נתניהו הוא קלאסה  |  16/05/20 07:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איציק וולף
ראש הממשלה דחה את הצגת הממשלה ליום ראשון בשל הקשיים שבהם הוא נתקל במינוי מכסת השרים שהוקצתה לליכוד    יו"ר הכנסת בני גנץ משך את התפטרותו שהייתה אמורה להיכנס לתוקף הערב ב-22:00    סגן השר דיכטר והשר הנגבי לא זומנו לשיחה ביחס לממשלה החדשה    הנגבי: מבין שלא זקוקים לי הערב בכנסת
איציק וולף
ראש הממשלה הציע לשרה לשוויון חברתי לכהן כשרת המועצה להשכלה גבוהה, משרד ממשלתי שלא קיים כיום    גמליאל הודיעה כי אינה מעוניינת בתפקיד    רפי פרץ בשיחות סגורות: אם לא אקבל את תיק ירושלים - לא אכנס לממשלה
דן מרגלית
אומר לפוליטיקאי המאוס הזה - לך על זה, הייה שר,. שתאוות השלטון שלך תגבר על היושר והמוסר ומילת הכבוד
איציק וולף
התבקש מרה"מ לוותר לאחר שפורסם כי ימונה לשר לענייני ירושלים מורשת, משימות לאומיות ופרויקטים לאומיים    הסיבה - השר מיועד לשר מהליכוד    בנט שמע על מינוי פרץ מהפרסומים בעיתונות
איציק וולף
שר הביטחון היוצא מאשים את ראש הממשלה בהשמטת החלת הריבונות הישראלית - שהייתה גולת הכותרת של קמפיין הליכוד - מקווי היסוד של ממשלתו החדשה    "נלחמתי על עמדותיי, גם כשזה היה כרוך בעימות עם ראש הממשלה נתניהו"    "נתניהו צריך מצפן ערכי-לאומי לידו, הוא לא בז לחרדים כי הם לא מאתגרים אותו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il