X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קבוצת בזק הציגה ירידה של 65.7% בהוצאות המימון ברבעון הראשון של השנה הירידה בהוצאות המימון גישרה על הירידה בהכנסות בכל מגזרי הפעילות והביאה את הקבוצה לעלייה ברווח הנקי שעמד על 332 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪
יו"ר בזק, שלמה רודב [צילום: אלדד רפאלי]

רווחי קבוצת בזק ברבעון הראשון של 2020 עמדו על כ-332 מיליון שקל, בהשוואה לכ-300 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד - עלייה של כ-10.7%. זאת, בשל ירידה בהוצאות המימון של הקבוצה.
הוצאות מימון, נטו ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכמו בכ-34 מיליון שקל, בהשוואה לכ-99 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-65.7%. הירידה בהוצאות מימון, נטו נבעה מירידה בהוצאות מימון של בזק קווי בעיקר מעידכונים אקטואריים בהפרשות לעובדים ברבעון הנוכחי לעומת הוצאות מימון בגין הפרשות לעובדים ברבעון המקביל וכן בשל ירידה בהוצאות ריבית עקב פירעון הלוואות ואג"ח במהלך שנת 2019.
על-פי הדוחות שהגישה קבוצת בזק לבורסה (יום ה', 21.5.20), ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכמו בכ-2.19 מיליארד שקל בהשוואה לכ-2.26 מיליארד שקל ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-3.1%. הירידה בהכנסות נבעה מקיטון בהכנסות בכל מגזרי הקבוצה העיקריים.
הוצאות השכר ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכמו בכ-479 מיליון שקל בהשוואה לכ-492 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-2.6%.
הירידה בהוצאות השכר נבעה בעיקר מקיטון בכמות המשרות בכל מגזרי הקבוצה העיקריים.
הוצאות הפעלה וכלליות ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכמו בכ-793 מיליון שקל בהשוואה לכ-812 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-2.3%. הירידה בהוצאות הפעלה נבעה בעיקר מקיטון בהוצאות בזק בינלאומי.
הכנסות תפעוליות אחרות, נטו ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכמו בכ-3 מיליון שקל בהשוואה לכ-25 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד. הירידה בהכנסות תפעוליות אחרות, נטו נבעה בעיקר מקיטון בבזק קווי. מנגד, ברבעון המקביל הוכרו הוצאות בגין הסדר לפרישת עובדים ב-yes.
הוצאות פחת, הפחתות וירידת ערך ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכמו בכ-452 מיליון שקל בהשוואה לכ-466 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-3%. הירידה בהוצאות פחת, הפחתות וירידת ערך נבעה בשל קיטון ב-yes, פלאפון ובזק בינלאומי אשר קוזזה בחלקה ע"י גידול בבזק קווי.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכם בכ-466 מיליון שקל בהשוואה לכ-511 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-8.8%.
ה-EBITDA ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכם בכ-918 מיליון שקל (שיעור EBITDA של 42.0%) בהשוואה לכ-977 מיליון שקל (שיעור EBITDA של 43.3%) ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-6.0%.
ה-EBITDA המתואם (בנטרול סעיף הוצאות/הכנסות אחרות, נטו) ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכם בכ-915 מיליון שקל (שיעור EBITDA של 41.8%) בהשוואה לכ-952 מיליון שקל (שיעור EBITDA של 42.2%) ברבעון הראשון אשתקד, ירידה של כ-3.9%.

תאריך:  21/05/2020   |   עודכן:  21/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למרות ירידה בהכנסות: רווחי בזק עלו ב-10.7%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מפלגת ימינה מכחישה את הדיווח על סיכום פנים-אופוזיציוני בינה לבין מפלגת ישראל ביתנו לפעולה כמשקל נגד לרשימה המשותפת בתוך האופוזיציה    "ישראל ביתנו הפכה לסמל לשנאת היהדות, הדתיים והחרדים, והיא שגררה את מדינת ישראל לשלוש מערכות בחירות ומנעה הקמת ממשלת ימין, אין לנו שום כוונה לתת לה פרס על זה באופוזיציה"
איציק וולף
ארגון חברות ההסעה בישראל פנה לשר הבריאות והודיע כי ללא תקצוב שיאפשר את המשך חיטוי האוטובוסים המשמשים מדי יום להסעת 1.2 מיליון אזרחים - לא ניתן יהיה לבצע את הנחיות המשרד החל מיום ראשון    קרא לשרת התחבורה: אל תהיי חתומה על הקריסה של הענף
איציק וולף
ירידת השווי של הנדל"ן להשקעה בסך של 261 מיליון שקל, וירידה דרסטית בהכנסות בקניונים בשל הסגר הקורונה העבירו את מליסרון מרווח נקי של 138 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019 להפסד של 86 מיליון שקל
יצחק דנון
NMC תובעת 2.6 מיליון שקל מהמנכ"ל, סמנכ"ל הכספים והדירקטורים, בטענה שלא קיבלה את רוב המגיע לה מהכנסות המופע "לילה אחד באפריל" בשנים 2019-2017
איציק וולף
ניסיון פיגוע ירי סוכל אחר-הצהריים בכפר חווארה    מחבל פלשתיני חמוש באקדח ניסה לירות על רכב ישראלי    נהג הרכב יצא עם הנשק האישי שלו מהרכב והניס את המחבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il