רווחי קבוצת שטראוס ברבעון הראשון של השנה ירדו בשיעור קל של 0.3% ועמדו על כ-171 מיליון שקלים. זאת, לעומת רווח נקי של כ-172 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
על-פי הדוחות שפרסמה החברה (יום ב', 25.5.20), גדלו מכירות שטראוס ב-3% ועמדו על 2.168 מיליארד שקלים. זאת, לעומת מכירות בסך כולל של 2.106 מיליארד שקלים ברבעון הראשון של 2019.
הגידול במכירות נבע בעיקרו ממכירות שטראוס ישראל וממגזר הממרחים והמטבלים. זאת, בעיקר בשל עלייה בביקושים למוצרים הללו בישראל ובארצות הברית בעקבות התפרצות נגיף הקורונה שהביא להסגר חברתי ולשהות ממושכת של אנשים בבתיהם.
הוצאות המכירה והשיווק של שטראוס עלו ב-4.9% ועמדו על סך של 470 מיליון שקל. הוצאות אלה כוללות את הוצאות המכירה והשיווק לקראת חג הפסח שחל השנה ברבעון הראשון, וממגזר ממרחים ומטבלים - בשל פרסום שהעלתה חברת-הבת 'סברה' בסופרבול האמריקני.
הוצאות הנהלה וכלליות של שטראוס עלו ב-8.6% ועמדו על סכום של 144 מיליון שקל. על-פי הודעת החברה, עיקר הגידול נובע מהוצאות חד-פעמיות.
חברת שטראוס דיווחה עוד כי במהלך חודש מרס נרשמה בישראל ובארצות הברית צמיחה משמעותית במכירות בשל משבר הקורונה. הצריכה אומנם התמתנה במהלך חודש אפריל, אך נותרה ברמה גבוהה ביחס לצריכה בתקופה שקדמה למשבר הקורונה. עוד דיווחה כי שטראוס מים סין חוותה בחודש אפריל גידול במכירות עם החזרה המדורגת לפעילות במדינה לאחר שנרשמה ירידה בפעילות במהלך הרבעון הראשון שהיה כולו בתקופת משבר הקורונה בסין.