X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
נתניהו בפתיחת ישיבת סיעת הליכוד:

המשימה הראשונה - להחזיר משרות

מונה את חמש המשימות העיקריות של ממשלת האחדות: התאוששות המשק, הכנה לגל שני של קורונה, הביטחון, בית הדין הבינלאומי והסיפוח מגדיר כ"פייק ניוז" את הדיווח לפיו ניצל מפגש עם ניצולי שואה כדי לזכות בתמיכה במשפטו
▪  ▪  ▪
נתניהו אתמול בבית המשפט [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
אגד: חוזרים לפעול בסופ"ש
חברת אגד הודיעה (יום ב', 25.5.20), כי בערב חג השבועות (28.5.20) יחזרו האוטובוסים למתכונת הפעולה הרגילה של סופי השבוע, הן בקווים העירוניים והן בקווים הבין-עירוניים, ויופסקו התגבורים שהופעלו בימי הקורונה. אוטובוסים בין-עירוניים יוכלו להכניס 46 נוסעים, אוטובוסים עירוניים יסיעו עד 49 נוסעים, ואוטובוסים מפרקיים - עד 75 נוסעים.
בשל דחיית הפעלת הרכבת ל-8 ביוני, האוטובוסים של אגד שמובילים אל תחנות הרכבת ומהן לא יחזרו לפעול עד אז. קם קווי הלילה טרם חוזרים לפעילות, וקווי האקדמיה יחזרו לפי הצורך בהתאם לחזרה ללימודים במוסדות האקדמיים - שכרגע אינה נראית באופק.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אומר (יום ב', 25.5.20), כי המשימה הראשונה העומדת בפני ממשלת האחדות היא להחזיר את המשרות שאבדו בשל הקורונה. נתניהו דיבר בפתח ישיבת סיעת הליכוד, והתייחס רק בקצרה למשפטו שהחל אתמול.
"קיבלנו יותר קולות מכל סיעה אחרת בתולדות המדינה וזאת הבעת אמון גדולה", אמר נתניהו. "זו סיעה גדולה וממשלה רחבה, עם חמש משימות. המשימה הראשונה היא ענקית: להחזיר בהקדם האפשרי את מקומות העבודה שאבדו בגלל הקורונה ולא להשאיר נפגעים מאחור. לאיש בעולם אין פתרון איך לעשות את זה בשגרת קורונה. נעשה מאמץ גדול מאוד, כולל תקציב של 6 מיליארד שקל שיעבור בקרוב מאוד לתמרץ את המעסיקים להחזיר את העובדים.
"צריך להעביר תקציב מאוד מורכב, שצריך להביא בחשבון את האפשרות של התאוששות וחזרה לצמיחה - אבל גם להיערך לגל עולמי שני של קורונה, וזו המשימה השנייה. יש לנו תוצאות יוצאות מהכלל, כל העולם מדבר על זה ובצדק. הווירוס עדיין פה, הוא מכה חזק בברזיל, בהודו ובמדינות אפריקה, וגם באיזורנו - מצרים, טורקיה, אירן. אנחנו חייבים להיערך בכל המערכות לאפשרות של גל שני, כמו ב-1918, שהיה קטלני בהרבה מן הראשון. זה אומר: הצטיידות, מעגל בדיקות שבאופן טבעי הצטמק ופעולות נוספות.
"המשימה השלישית היא הביטחון. האויבים שלנו לא מפסיקים לרגע, ואנחנו לא מפסיקים לרגע לסכל. אנחנו פועלים נגד אירן וגרורותיה בכל מקום. אנחנו מחויבים לא רק למנוע מאירן להשיג נשק גרעיני, שהיא ממשיכה לנסות להשיגו, אלא גם למנוע ממנה לאיים עלינו בדרכים אחרות.
המשימה הרביעית היא להדוף איום מבית הדין הבינלאומי בהאג, שם מנסים לטפול על חיילי צה"ל וישראל האשמת שווא של פשעי מלחמה. על הארגון הזה אבד הכלח, אבל הוא עדיין כאן. המשימה החמישית היא החלת הריבונות על שטחי מולדת, באופן מושכל וכצעד ריבוני, ביהודה ושומרון. זו הזדמנות גדולה ולא ניתן לה לחלוף".
בהתייחסו לפתיחת משפטו, אמר נתניהו: "אני רוצה להביע גם תודה לחברים הרבים שבאו אתמול ולכמעט-כולם כאן ששלחו דברי תמיכה. אחד הערוצים נתן פייק ניוז, כאילו השתמשתי במפגש עם ניצולי שואה כדי לרתום אותם לתמיכה. קיבלתי בקשה של ניצולי שואה מחיפה, שהביאו איתם ספר חתימות של 1,000 מחבריהם. אחד מהם אמר לי: 'היינו לבד ביער'. אחר אמר: 'רודפים אחריך זאבים'. והם אמרו: 'אתה לא לבד'. באו פעילים מרחבי כל הארץ ותמכו תמיכה יוצאת מן הכלל. אתם מאוד חיזקתם אותי ביום ההוא, וגם בימים הבאים בהם נצטרך לעמוס על כתפינו משימות גדולות".

תאריך:  25/05/2020   |   עודכן:  25/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אילן ישועה / Ilan Yeshua  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איריס ניב-סבאג  איתמר גרוטו / Itamar Groto  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  ארי  הרו / Ari Haro  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  ארנון מוזס / Arnon  Mozes  ארנון מילצ'ן  בועז בן-צור  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גבי ברבש  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  ג'יימס פאקר  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  ז'ק חן  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יהודית תירוש / Yehudit Tirosh  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוני תדמור / Yonni Tadmor  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey  מאי גולן / May  Golan  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכל רוזן-עוזר  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר סימן טוב  משה בר-עם  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  נוית נגב  ניסים ואטורי  ניר חפץ  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודד שחם  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמית חדד / Amit Hadad  עפר שלח / Ofer  Shelah  פשעי מלחמה  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שאול אלוביץ / Shaul Alovich  שלמה פילבר / Shlomo Filber  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
בימינה עשויים להגיש לכנסת את הצעת החוק שיזמה ש"ס לפני שנתיים להכיר בלימוד תורה בישיבות ובכוללים כ"ערך יסוד" שנועד לסנדל את בג"ץ    בכיר בש"ס: בג"ץ עלול לפסול גם חוק יסוד    ח"כ אופיר סופר על הפוליטיקאים החרדים: כמו משפחה שבגדה
איציק וולף
מפלגת ימינה מכחישה את הדיווח על סיכום פנים-אופוזיציוני בינה לבין מפלגת ישראל ביתנו לפעולה כמשקל נגד לרשימה המשותפת בתוך האופוזיציה    "ישראל ביתנו הפכה לסמל לשנאת היהדות, הדתיים והחרדים, והיא שגררה את מדינת ישראל לשלוש מערכות בחירות ומנעה הקמת ממשלת ימין, אין לנו שום כוונה לתת לה פרס על זה באופוזיציה"
איציק וולף
ח"כ פטין מולא יכהן כסגן שר לשיתוף פעולה אזורי וח"כ טלי פלוסקוב תהיה סגנית שר הרווחה בחצי השני של הקדנציה    דיכטר לראשות ועדת תמלוגי הגז, ביטן לראשות ועדת העלייה והקליטה וכץ - מרכז הקואליציה בוועדת הכספים
מירב ארד
החוק הוסר בעקבות חילוקי דעות על הקמת הוועדות הקבועות בכנסת    החוק היה אמור להיות מובא לוועדת חוקה, חוק ומשפט שהייתה אמורה לקום היום
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכספים מנע הקמת ועדה לעסקים קטנים בראשות דוד ביטן בטענה שהוועדה שתוקם תהיה ללא שיניים, והליכוד התקפל    אלא שאז שלף יו"ר ועדת הכלכלה מסמך המוכיח שהעסקים הקטנים אמורים להגיע לשולחן הוועדה שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il