X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: PIXABAY]

סדרות דרמה לרוב מאגדות בתוכן את כל הטוב שיש לטלוויזיה להציע לנו: רגעי צחוק ושמחה לצד רגעים נוסטלגיים ועצובים, ואף אפיזודות של אקשן, פשע ועוד. אם אתם נמנים על חובבי הז'אנר, לפניכם שלוש המלצות לסדרות דרמה ישראליות ממכרות, אשר יותירו אתכם מסופקים, אך עם זאת כמהים לעוד.
תאג"ד
אם אתם מוצאים את עצמכם מתרפקים על ימי השירות הצבאי שלכם, תאג"ד היא בדיוק הסדרה בשבילכם. עלילת הסדרה סובבת סביב פעילותם של חובשי התא הגדודי בגדוד 33 של חטיבת הצנחנים בצה"ל, ומתאפיינת ברגעי דרמה מובהקים, יחד עם סצנות אקשן, רגעים שיגרמו לכם לחייך וגם כאלה שיגרמו לכם לצחוק ללא הפסקה.
במהלך הסדרה, עוברות הדמויות המרכזיות תהפוכות ושינויים רבים, אשר יחד הופכים את העלילה לעשירה ומרתקת. בשל ההצלחה של הסדרה, היא נמכרה בשנת 2018 לחטיבת הטלוויזיה של "פרמאונט", שהפיקה עיבוד אמריקני לסדרה המקורית. הגרסה האמריקנית, "וויסקי 68", הוכתרה על-ידי הניו-יורק טיימס כאחת מ-50 הסדרות שחובה לצפות בהן בשנת 2020.
ככה זה
"ככה זה" היא סדרה מבריקה בכיכובם של אסי כהן ודנה מודן - שיצרו את הסדרה יחד עם רם נהרי. השניים מגלמים שכנים, האחד דיכאוני והשנייה חרדתית, אשר למרות מאמציהם הנחושים להתעלם האחד מהשנייה, מוצאים את עצמם יחד במגוון סיטואציות משעשעות (עבורנו) ומביכות (עבורם), אשר מחברות ביניהם למורת רוחם.
הסדרה מלווה את הדמויות במפגשים עם האקסים, בדייטים לא מוצלחים ובאינטראקציה עם הילדים, ומתאפיינת במרירות מתוקה ובסצנות החודרות ישירות ללב הצופה. על-אף המבט הקומי המאפיין אותה, "ככה זה" היא למעשה סדרה ריאליסטית, שלא לומר קודרת, אשר מאתגרת את הצופים בכל הנוגע לחשיבה על בדידות, על מהות הקשר האנושי ועל הארעיות שבחיים. אם אתם מחפשים סדרה ריאליסטית, אך עם זאת מצחיקה, שתגרום לכם להרהר ותציב לכם יותר שאלות מתשובות - זוהי בדיוק הסדרה עבורכם.
תא גורדין
אם אתם מחובבי ז'אנר הריגול - תא גורדין היא סדרה שנוצרה ממש עבורכם. הסדרה מגוללת את סיפורה של משפחת גורדין הרוסית אשר נטמעה היטב בישראל, הן כלכלית והן חברתית, אך מחזיקה בסוד אפל: הורי המשפחה היו מרגלים מטעם ברית המועצות לשעבר. כעת הסוכן המפעיל שלהם צץ בחייהם, ותובע שבנם, אשר משרת בצה"ל, ישמש כמרגל לטובת ארגון סובייטי - ומשם העלילה ממשיכה להסתבך.
תא גורדין היא סדרה המתאפיינת בסצנות מתח מרתקות לצד סצנות ריאליסטיות ביותר, אשר נוגעות במפגש שבין ישראל לעולים הרוסים, והופכות את הסדרה למורכבת ומעניינת במיוחד. חודשים בודדים לאחר שידור הסדרה, רכשו את זכויות ההפקה שלה רשת NBC האמריקנית וחברות הפקה בקוריאה הדרומית וברוסיה.

תאריך:  26/05/2020   |   עודכן:  26/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דנה מודן / Dana Modan
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
בערך 30% מהאנשים אשר מגישים בקשות למשכנתה בבנקים, מקבלים תשובות שליליות לקבלת המשכנתא, כאשר הדבר מוביל בדרך-כלל לסחרור של לחצים והרבה חוסר ידע לגבי מה לעשות    אז בואו נדבר בפתרונות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il