X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המוסדות האקדמיים והחינוך העל-תיכוני, האולפנים, תנועות הנוער, ישיבות גבוהות, כוללים, מדרשות ומערכת החינוך הבלתי פורמלי ישובו לפעילות כבר מסוף-השבוע הקרוב מבחנים במוסדות האקדמיים - כבר ביום ראשון הקרוב, וכך גם לימודים בבתי הספר באזורים "אדומים"
▪  ▪  ▪
חיטוא מתקני הכושר באוניברסיטת תל אביב [צילום: פלאש 90]

בעקבות פגישה שנערכה (יום ד', 27.5.20) בין השר להשכלה גבוהה ומשלימה, ח"כ זאב אלקין לבין שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר החינוך יואב גלנט, ובעקבות שיח שהתקיים מול הדרג המקצועי במשרד הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות חתם (יום ה', 28.5.20) על צו שיאפשר למערכת להשכלה גבוהה לחזור לפעילות בהיקף נרחב יותר הכולל לימודים פנים אל פנים וקיום מבחנים במוסדות האקדמיים כבר ביום ראשון הקרוב.
הצו יאפשר להחזיר לפעילות בהיקף נרחב יותר גם את עבודת האולפנים ואת תנועות הנוער, מסגרות החינוך הבלתי פורמלי (למעט קייטנות ומחנות נוער בשלב זה), וכן את מסגרות הישיבות הגבוהות, המדרשות והכוללים.
פתיחת המוסדות תוכל להיעשות במתווה הבא:
  • עד 50 משתתפים.
  • שמירת מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם (למעט בעת ביצוע פעילות המחייבת מגע, כמו פעילות ספורט).
  • עטיית מסכות.
  • בפעילות חינוך בלתי פורמלי המתקיימת במבנה ישתתפו עד 50 אנשים תוך הקפדה על שמירת מרחק של 2 מטרים או לחלופין שבכל עת לא ישהו במקום אנשים ביחס של יותר מאדם אחד לכל 7 מטרים רבועים, ובפעילות חינוך בלתי פורמלי המתקיימת בשטח הפתוח ישתתפו עד 50 אנשים תוך שמירה על מרחק.
כמו-כן, מיום ראשון ייפתחו כלל בתי הספר לפעילות מלאה בהתאם לכללים שקבע משרד החינוך, כולל במקומות שהוגדרו כאזורים אדומים, בהתאם למגבלות של עטיית מסיכות, שמירה על היגיינה ושמירה על מרחק של 2 מטר.
השר אלקין: "נפעל בשיח משותף יחד עם נציגי המל"ג הות"ת, והסטודנטים למציאת פתרונות כדי לצמצם את הפגיעה בסטודנטים כתוצאה ממשבר הקורונה תוך שמירה על הרמה האקדמית". השר אדלשטיין: "כדי שלא נחזור לסגר צריך להקפיד על הנחיות משרד הבריאות. אם לא נהיה בסדר נחזור לסגר".

תאריך:  28/05/2020   |   עודכן:  28/05/2020
+משרד הבריאות מזהיר: עליה חריגה במקרי ההדבקה
23:00 28/05/20  |  

משרד הבריאות מזהיר כי ישנה עליה חריגה יחסית במקרי ההדבקה ב-48 השעות האחרונות. ביממה האחרונה נרשמו 64 מקרים חדשים. נמסר: "במשרד הבריאות עוקבים אחר המספרים ומוקדי התחלואה השונים ומקיימים הערכות מצב כדי לשקול את הצעדים הנדרשים לצורך התמודדות עם העלייה בתחלואה. המשרד שב וקורא לציבור לא להיכנס לשאננות ולהקפיד הקפדה יתרה על ההנחיות. הלך הרוח שהקורונה מאחורינו - אינו נכון. במשרד הבריאות קוראים לציבור לשמור על שלושה כללים: הייגינה, עטיית מסיכות וריחוק חברתי (שני מטרים מאדם לאדם). אי-שמירה על הכללים הם אחד אחד מהגורמים העיקריים לעלייה בתחלואה. ההקלות בפעילות לא באות על חשבון כללי הריחוק החברתי ועטיית מסכות אלא להפך".

+חולה קורונה אותר בקרית יערים
16:22 28/05/20  |  עידן יוסף

המועצה המקומית קרית יערים הודיעה כי בישיבה השוכנת בתחומה נמצא נדבק קורונה אחד. מדובר בתלמיד ישיבה שאיננו תושב הישוב, וכך גם יתר תלמידי הישיבה, ולכן איש בישוב אינו נדרש להכנס לבידוד.
תלמידי הישיבה שחזרו לספסל הלימודים לפני מספר ימים, נהגו על פי הנחיות מספר הבריאות ולמדו בקבוצות קטנות. כל תלמידי הישיבה, 26 במספר, לא יצאו משערי הישיבה מאז חזרו ללמוד. הנדבק האחרון שהתגלה בישוב היה בתאריך ה-2 לאפריל.
ראש המועצה יצחק רביץ נמצא בקשר עם משרד הבריאות וממתין להנחיה, האם להשאיר את התלמידים במוסד במסגרת ה"קפסולות" או להחזירם לביתיהם בירושלים בית שמש וביתר עילית.

+איזיג'ט מתכננת לקצץ אלפי משרות
14:32 28/05/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ענקית טיסות החסך מתכננת לקצץ 30% מכוח העבודה של החברה  ▪  בתחילת 2020 העסיקה החברה 15,000 עובדים  ▪  הודיעה שתחדש את טיסותיה ב-15 ביוני

איזיג'ט. בדרך לקיצוצים [צילום: איתמר לוין]
+ירושלים: 12 חולי קורונה ביממה האחרונה
12:16 28/05/20  |  עידן יוסף

זינוק במספר חולי הקורונה בירושלים. תריסר חולים התגלו ביממה האחרונה. עשרה מהם מתגוררים באזורים "ירוקים" ושניים באזורים "אדומים" (כאן חדשות).

+עלה לשישה מספר נדבקי הקורונה בגימנסיה ברחביה
11:32 28/05/20  |  עידן יוסף

שלוש מורות מהגימנסיה העברית בירושלים נדבקו בקורונה, מספר הנדבקים בבית הספר עלה לשישה. בית הספר לא ייפתח ביום ראשון. התלמידים שמבוטחים בקופת חולים כללית נבדקים במתחם "היבדק וסע" שנפתח בחניון אצטדיון טדי.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלה מוסדות החינוך שישובו לפעילות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
ענקית טיסות החסך מתכננת לקצץ 30% מכוח העבודה של החברה    בתחילת 2020 העסיקה החברה 15,000 עובדים    הודיעה שתחדש את טיסותיה ב-15 ביוני
מירב ארד
בהתאם לתקנות לשעת חרום של מדינת ישראל הותאמו התהליכים בנמל התעופה בן-גוריון על-פי הוראות משרד הבריאות לתו הכחול    בדיקת חום ועטיית מסיכה הם רק חלק מהשינויים שהנוסעים יצטרכו להתרגל אליהם
איתמר לוין
יגייס אג"ח ב-750 מיליארד אירו למענקים והלוואות    ממשלת יפן תזרים 1.1 טריליון דולר נוספים    דאו ג'ונס עבר את רף ה-25,000 נקודות למרות שמספר המתים בארה"ב עולה על 100,000
איציק וולף
חמישה תלמידים בתיכון הגימנסיה בירושלים אובחנו כנשאי קורונה    עיריית ירושלים ומשרד החינוך החליטו להחזיר את בית הספר כולו ללימודים מקוונים    ממחר בבוקר יתקיימו בדיקות לכל אנשי הצוות החינוכי
איתמר לוין
חלק משמעותי ממגבלות הקורונה כבר הוסרו, והציבור האיטלקי לא ממש מקפיד על אלו שנותרו - והפוליטיקאים מודאגים מפני ההשלכות של התנהגות זו, מדווח וושינגטון פוסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il