X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים
גלנט. נעקוב ונקבל החלטות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

משרד החינוך ובראשו השר יואב גלנט, מקיים שורה של התייעצויות בנושא התפשטות הקורונה כדי ללמוד את הנתונים ובהתאם לזאת לגבש את תמונת המצב. במקביל, מקיימים השר וצוותו דיונים גם עם גורמי המקצוע בשלטון המקומי. מסיכום הנתונים בשלב זה עולה: סה"כ בתי ספר וגנים סגורים: 17; סה"כ בתי ספר וגנים בהם יש תחלואה: 34 מוסדות; סה"כ תלמידים ועובדי הוראה בבידוד: 485; סה"כ תלמידים ועובדי הוראה וסיעות חולים: 66. בתום הדיונים יודיע מחר (מוצ"ש) המשרד על מדיניותו בנושא פתיחת מוסדות החינוך בשבוע הקרוב. "המשרד שב ומדגיש כי על מוסדות החינוך להמשיך ולשמור בהקפדה על כללי הזהירות והמניעה בהם: עטיית מסיכה, שמירה ככל שניתן על מרחק של 2 מטרים ושמירה על כללי ההיגיינה".

תאריך:  29/05/2020   |   עודכן:  29/05/2020
+78 חולים חדשים בקורונה מבית הספר הגמנסיה ירושלים
20:49 29/05/20  |  יואב יצחק

מוקד בדיקת קורונה הוקם במשך החג באצטדיון טדי בירושלים. זאת בעקבות התפרצות נגיד הקורונה בבית הספר הגמנסיה בירושלים. נמסר, כי המוקד הוקם בעקבות התערבותו של ראש העיר ירושלים, משה ליאון, "ולאור הצורך במענה מיידי, מציל חיי אדם, וצורך מיגור נקודתי מהיר ככל שניתן של הנגיף". מוקד הבדיקה יפתח ביום שבת.
מדוברות עיריית ירושלים נמסר, כי כל התלמידים יקבלו הודעה תוך שעות בודדות עם זימון לבדיקה. הם נדרשו להימנע מלהגיע עצמאית. תלמידים וצוות חברי קופת חולים מכבי יבדקו על-ידי הקופה במתחם אחר. על-כך יש להתעדכן מול קופת החולים. במקביל נמסר עידכון לגבי החולים בגימנסיה בירושלים: 64 תלמידים, 14 אנשים צוות. סה"כ 78 חולים מבית הספר הגמנסיה מתוך 700 בדיקות שבוצעו עד כה. התלמידים ומשפחותיהם מתבקשים לשמור על הכללים ובעיקר על ריחוק חברתי.

ליאון. מענה מיידי מציל חיים [צילום: פלאש 90]
+יו"ר הסתדרות המעבדות: "אנחנו לא ערוכים"
20:02 29/05/20  |  יואב יצחק

אסתר אדמון, יו"ר הסתדרות המיקרוביולוגים הביוכימאים ועובדי המעבדות, מלינה כי הממשלה שאננה, "ולכן היקף הבדיקות ואבחון בדיקות הקורונה ירד. אנחנו במעבדות לא ערוכים כרגע לערוך בדיקות רבות כי רוב המעבדות לא עובדות בלילות ובסופי שבוע. בנוסף לכך, כוח האדם שלנו בחסר משמעותי. לו לפחות בשלב ראשון היו מחזירים אותנו למתכונת עבודה כמו באפריל ומאפשרים לנו לגייס לפחות עוד מאה עובדים למעבדות יכולנו להיערך בהתאם להתפרצותו של הגל השני".

+בר-סימן טוב: קיבלנו צפירת אזהרה
18:39 29/05/20  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

במסיבת עיתונאים מיוחדת בעיצומו של חג שבועות ולקראת כניסת השבת מזהיר מנכ"ל משרד הבריאות היוצא: ביום חמישי נמנו 78 נדבקים חדשים; מהבוקר ועד 18:00 - 85 נדבקים חדשים ; זמן קצר לאחר מכן התקבל עידכון חדש: 101 נדבקו  ▪  חלק ניכר מהנדבקים - מבתי הספר  ▪  זו עלייה משמעותית המחייבת חשיבה על מסלול חדש  ▪  ממליץ: להימנע מפגישות עם סבא וסבתא

בר-סימן טוב: לא לבקר את סבא וסבתא
בר-סימן טוב. לא לבקר סבא וסבתא [צילום: משרד הבריאות]
+רופא נדבק בסורוקה - 31 אנשי צוות לבידוד
16:56 29/05/20  |  יואב יצחק

31 אנשי צוות בבית החולים סורוקה בבאר שבע נשלחו לבידוד עקב חשיפה לרופא בחטיבה הכירורגית שנמצא חיובי לקורונה. כך נמסר מבית החולים. הרופא נדבק ככל הנראה ממקור חיצוני לבית החולים. בית החולים ומשרד הבריאות מבצעים כמקובל בדיקה אפידמיולוגית של אנשים שבאו עימו במגע. נמסר עוד, כי הנחיות מתאימות יימסרו בהתאם לתוצאות הבדיקה.

+יו"ר ההסתדרות הרפואית מזהיר: להתיחס במלוא הרצינות לנתונים המדאיגים"
16:53 29/05/20  |  

יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי, קורא לציבור הרחב להתייחס במלוא הרצינות לנתונים המדאיגים שהתפרסמו היום. "התרעתי בשבועות האחרונים מפני עלייה צפויה בשיעור התחלואה מקורונה אם החזרה לשגרה לא תלווה בזהירות הנדרשת ואם לא ייערכו הרבה יותר בדיקות יזומות ומדגמיות לזיהוי הנגיף. לצערי הנתונים מהיממה האחרונה מאששים את הדאגה, ואסור לנו להיות אדישים מולם. החזרת הפעילות של המשק חשובה מאוד לחוסנה של הכלכלה והחברה הישראלית בעת הזו. אולם, יש לעשות זאת תוך הקפדה יתרה על כללי הריחוק החברתי ועל עטיית מסכות, תוך הימנעות מהתקהלויות". פרופ' חגי קורא למשרד הבריאות לבחון מחדש את פעילות הלימודים בשכבות הבוגרות בבתי הספר ובאקדמיה וכן את החידוש הצפוי של פעילות החוגים ותנועות הנוער. לדבריו, "מי שיכול ללמוד ולעבוד מהבית, רצוי שימשיך לעשות זאת".

+יו"ר השלטון המקומי: "אשרו בדיקות במקום סגר"
16:47 29/05/20  |  יואב יצחק

יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס מתריע, בעקבות העלייה במספר הנדבקיםב קורונה: "״אי-אפשר לשגע את הציבור. אשרו בדיקות במקום להחזיר את כולם לסגר. שבועות רבים חלפו עד שהמדינה חזרה לתפקד, ויש עוד עבודה רבה. לא יכול להיות שעל כל צעד קדימה יילכו שני צעדים אחורה".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד החינוך: במוצ"ש נודיע על המדיניות החדשה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
יואב יצחק
במסיבת עיתונאים מיוחדת בעיצומו של חג שבועות ולקראת כניסת השבת מזהיר מנכ"ל משרד הבריאות היוצא: ביום חמישי נמנו 78 נדבקים חדשים; מהבוקר ועד 18:00 - 85 נדבקים חדשים ; זמן קצר לאחר מכן התקבל עידכון חדש: 101 נדבקו    חלק ניכר מהנדבקים - מבתי הספר    זו עלייה משמעותית המחייבת חשיבה על מסלול חדש    ממליץ: להימנע מפגישות עם סבא וסבתא
עו"ד רמי סופר
חברות דירוג האשראי עשויות למצוא את עצמן נתבעות בעקבות משבר הקורונה - גם אם כמובן לא יכלו לחזות אותו    משקיעים ואפילו החברות המדורגות עשויים לצאת נגד החלטותיהן במהלך המגיפה
עידן יוסף
המוסדות האקדמיים והחינוך העל-תיכוני, האולפנים, תנועות הנוער, ישיבות גבוהות, כוללים, מדרשות ומערכת החינוך הבלתי פורמלי ישובו לפעילות כבר מסוף-השבוע הקרוב    מבחנים במוסדות האקדמיים - כבר ביום ראשון הקרוב, וכך גם לימודים בבתי הספר באזורים "אדומים"
מירב ארד
ענקית טיסות החסך מתכננת לקצץ 30% מכוח העבודה של החברה    בתחילת 2020 העסיקה החברה 15,000 עובדים    הודיעה שתחדש את טיסותיה ב-15 ביוני
מירב ארד
בהתאם לתקנות לשעת חרום של מדינת ישראל הותאמו התהליכים בנמל התעופה בן-גוריון על-פי הוראות משרד הבריאות לתו הכחול    בדיקת חום ועטיית מסיכה הם רק חלק מהשינויים שהנוסעים יצטרכו להתרגל אליהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il