חברת אלקו - השולטת בחברות אלקו מדיה, סופרגז, אלקטרה נדל"ן,
אלקטרה מוצרי צריכה ואלקטרה - סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2020 ברווח נקי של 101 מיליון שקלים.
מדובר בגידול בשיעור של 36.4% לעומת הרווח הנקי שרשמה החברה בסוף הרבעון הראשון אשתקד, אשר עמד על 74 מיליון שקלים.
הכנסות החברה עמדו ברבעון הראשון על 2.734 מיליארד שקל, לעומת הכנסות של 2.701 מיליארד שקל ברבעון הראשון של 2019. הרווח הגולמי של החברה עמד על 412 מיליון שקלים והרווח התפעולי עמד על 180 מיליון שקלים - גידול של 11.8%.
אלקטרה בע"מ סיימה את הרבעון עם הכנסות של כ-1.9 מיליארד שקל, ותרמה רווח של כ-41 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-45 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
אלקטרה נדל"ן רשמה ברבעון הכנסות של כ-22.8 מיליון שקל, ותרמה רווח של כ-16 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
אלקטרה מוצרי צריכה רשמה ברבעון הכנסות של כ-643 מיליון שקל, ותרמה רווח של כ-27 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-16 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
סופרגז, שרכישתה הושלמה ב-5 בנובמבר 2019, תרמה לאלקו ברבעון הראשון של 2020ל הכנסות בסך של כ-188 מיליון שקל, רווח תפעולי של כ-43 מיליון שקל ורווח נקי של כ-29 מיליון שקל.
הנהלת אלקו ציינה כי על-אף משבר הקורונה שפקד אותה במחצית חודש מרס, הציגה הקבוצה תוצאות טובות ברבעון הראשון של השנה. "בשלב זה לא ניכרת פגיעה מהותית בפעילות החברה. עם זאת, היה והמשבר האמור יעמיק וחלילה יחזור בשנית, ויביא להאטה משמעותית בפעילות העסקית בישראל ובעולם - אזי צפויה להיות לכך השפעה מהותית על התוצאות הכספיות של כל אחד ממגזרי הפעילות של הקבוצה, הגם שבשלב זה אין ביכולת הנהלת החברה להעריך ולכמת את ההשפעה כאמור", נמסר בדוח.