X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מכירות רשת השיווק ויקטורי עברו ברבעון הראשון את חצי מיליארד השקלים ועמדו על 566 מיליון שקל - זינוק של 38.1% הרווח הנקי עמד על 14.5 מיליון שקל החברה הכריזה על דיבידנד בהיקף של 10 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד [צילום: יח"צ]

רשת השיווק ויקטורי מדווחת על שיא בהכנסות, ברווחים וברווחיות ברבעון הראשון של 2020. זאת, בין היתר, על-רקע הגידול בצריכת מוצרי מזון בשל משבר הקורונה.
מכירות החברה ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכמו לשיא של 566 מיליון שקל, בהשוואה ל-410 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, המהווה גידול של כ-38.1%.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2020 גדל בכ-17.7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הפדיון למ"ר במהלך הרבעון הראשון של שנת 2020 עמד על 9 אלפי ש"ח למ"ר, לעומת פדיון של 7.6 אלפי ש"ח למ"ר ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2020 עמד על 9 אלפי ש"ח למ"ר, לעומת 7.7 אלפי ש"ח למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכם לשיא של 144 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של 102 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, המהווה גידול של 40.4%. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכם בכ-25.4%, בהשוואה ל-25% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווחיות הגולמית נבע בעיקרו מהתחזקות כוחה של הרשת מול הספקים וכתוצאה מגידול ניכר במכירות ורכישת הסניפים החדשים האמורים להיות משמעותיים בצמיחת החברה.
הרווח מפעולות רגילות לאחר הכנסות אחרות ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכם ב-29.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-7.8 מיליון שקל, המהווה גידול של 373%. שיעור הרווח מפעולות רגילות לאחר הכנסות אחרות ברבעון הראשון של 2020 הסתכם ב-5.1%, בהשוואה ל-1.9% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול העצום ברווחיות נבע מהגידול הניכר במכירות.
הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2020 (לאחר יישום תקן IFRS16) הסתכם ב-14.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-2.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, המהווה עלייה של כ-393%. בנטרול IFRS16 הרווח הנקי לרבעון הראשון של 2020 הסתכם ב-16.7 מיליון שקל גידול של כ-244% בהשוואה ל-4.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי, ציין כי עם התפרצות נגיף הקורונה עלתה הצריכה ברשת באופן משמעותי, גם בסניפים וגם באמצעות הזמנות באינטרנט. "בנוסף להשפעת הקורונה, סניפים שהתחלנו להפעיל ברבעון הרביעי של 2019, בעיקר לקראת סוף הרבעון, תרמו אף הם לפידיון ברבעון זה. כלל עובדי הרשת, במטה ובסניפים, נרתמו למאמץ להמשיך ולספק ללקוחות שלנו סל מוצרים משתלם ואיכותי", ציין.
לדבריו, לצד תוספת הסניפים בחודש דצמבר 2019, פתחה הרשת בסוף הרבעון הראשון ארבעה סניפים חדשים בקניון מלחה, קניון איילון, רחובות וכפר יונה, בשטח מכירה כולל של כ-6,800 מ"ר. "עם זאת, סניפים אלו כבר השפיעו לחיוב על תוצאות הרשת החל מהרבעון השני 2020 וכמובן בהמשך השנה. לרשת כ-67.3 אלף מ"ר והפידיון למ"ר בחנויות זהות וגם הפידיון הכללי ברשת עמד על כ-9 אלף ₪. כבר בחודש אפריל ראינו עלייה של 10% במכירות בחנויות זהות וגידול כולל במכירות של 31%, בהשוואה לחודש אפריל בשנה שעברה, ציין.

תאריך:  31/05/2020   |   עודכן:  31/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין, יצחק דנון
שופט הפירוקים המוביל קובע, כי גם חברות שנקלעו לשיטתן לקשיים זמניים בשל הקורונה - חייבות לפעול לפי המסלול המקובל של הליכי חדלות פרעון, כולל אפשרות של החלפת ההנהלה ואובדן השליטה    המסלול המהיר המאפשר רק פריסה מחדש של החוב, מיועד רק לחברות אחזקה ולא לחברות תפעוליות
מירב ארד
הצמח מעולם לא תועד בשטח ישראל ונמצא במהלך סיור במזרח גוש-עציון    שייך למשפחת הנוריתיים, לה נציגים רבים בישראל והסוג ״בר דרבן״ קרוי כך על-שם ה״דרבן״ - אותו איבר מאורך שנמצא בחלק העליון של הצמח
איציק וולף
מליאת הכנסת החלה לדון על החוק הנורווגי    ח"כ יאיר גולן: איך נבחר ציבור שדרכו דרך ישרה והגונה יכול לתמוך במה שמונח פה לנגד עינינו?
איציק וולף
חברת אלקו - השולטת בחברות אלקו מדיה, סופרגז, אלקטרה נדל"ן, אלקטרה מוצרי צריכה ואלקטרה - סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2020 ברווח נקי של 101 מיליון שקלים
יצחק דנון
הקיבוץ תובע מראובן בן-דב 1.5 מיליון שקל, לאחר שהודה במעילה בכספיו - בטענה שהטעה את הקיבוץ בעת חתימת הסכם שהפחית את חובו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il