X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: גיל יערי/פלאש 90]
אלחייני. "טראמפ וקושנר חושבים על הבחירות" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
ראש הממשלה גינה את דברי יו"ר מועצת יש"ע שהביע פקפוק בהתאמת האינטרסים של הנשיא האמריקנים לאינטרסים הביטחוניים הישראלים "מצער שבמקום הכרת הטוב יש מי שמתכחש לידידות זו שלא הייתה גדולה ממנה" גם יו"ר הכנסת וחברי הכנסת בנט ושקד פרסמו גינוי
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גינה את יו"ר מועצת ישע, דוד אלחייני, אשר תקף את נשיא ארצות הברית בטענה כי אינו חושב על האינטרס הביטחוני הישראלי בתוכנית המאה.
"אני מגנה בתוקף את דבריו של יו"ר מועצת יש"ע. הנשיא טראמפ הוא ידיד גדול של מדינת ישראל. הוא הוביל מהלכים היסטוריים לטובת מדינת ישראל ובינהם: הכרה בריבונות ישראל ברמת הגולן, הכרה בירושלים כבירת ישראל, העברת השגרירות האמריקנית לירושלים והכרה בחוקיות של מפעל ההתיישבות ביו"ש", אמר נתניהו.
לדברי ראש הממשלה, חזון השלום של הנשיא טראמפ כולל הכרה בישראל כמדינה יהודית, שליטה ביטחונית של ישראל בכל השטח מערבית לירדן, ירושלים מאוחדת, פירוק החמאס מנשקו, מניעת כניסת פליטים לישראל ועוד. "מצער שבמקום הכרת הטוב יש מי שמתכחש לידידות זו שלא הייתה גדולה ממנה", טען.
מוקדם יותר טען אלחייני כי הנשיא האמריקני דונלד טראמפ וחתנו ג'ארד קושניר הוכיחו שהם אינם ידידי אמת של מדינת ישראל ושאינם חושבים על האינטרסים הביטחוניים וההתיישבותיים שלה. "כל מה שמעניין אותם במתווה הוא לקדם את האינטרס שלהם לקראת הבחירות הקרובות כך שיסייע לטראמפ", אמר.
דברי יו"ר מועצת יש"ע זכו לגינוי גם מצד בכירי מפלגת ימינה. "הנשיא טראמפ הוא ידיד ענק של מדינת ישראל, וכולנו אסירי תודה על תמיכתו במלחמה בתוקפנות אירנית, בהעברת השגרירות, בהכרת רמת הגולן ובצעדים נוספים. נקודה", צייץ יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט.
ח"כ איילת שקד הגיבה גם היא וציינה כי הנשיא דונלד טראמפ הוא חבר אמת של ישראל. "אנחנו מעריכים באופן עמוק את כל מה שעשה עבור מדינת ישראל בכל המישורים - הדיפלומטי, הביטחוני והמשפטי", טענה.
יו״ר הכנסת, יריב לוין, טען כי דבריו של אלחייני הם "חצופים וחסרי אחריות" וראויים לכל גינוי וביקורת. "בכל הכבוד ליו״ר מועצת יש״ע, עליו להודות לנשיא טראמפ על פועלו האדיר לטובת מדינת ישראל ולטובת ההתיישבות. דבריו של אלחייני מבטאים כפיות טובה שאין כדוגמתה, וגורמים נזק גדול, דווקא בימים של מאמץ חשוב לקידום מהלך היסטורי של החלת ריבונות", טען.
בתגובה מסר אלחייני כי מוטב ליריב לוין שישיל מעליו את עור הנחש ויישיר מבט לבוחרי הליכוד ויודה באחריות שלו לשרטוט מפת הפינוי והקמת מדינה פלשתינית.

תאריך:  03/06/2020   |   עודכן:  03/06/2020
+חשש בשומרון: הר עיבל יעבור לפלשתינים
12:16 04/06/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש המועצה האזורית שומרון מבקש להחיל את הריבונות הישראלית גם על הר עיבל הסמוך לשכם  ▪  "הבסיס הערכי לאחיזתנו בארץ הוא מקומות כמו הר עיבל, הר גריזים, שילה, מערת המכפלה. מזבח יהשע בן נון הוא עדות כמעט יחידה לכניסת עם ישראל לארצו. מדינת ישראל לא יכולה לוותר עליו"

יוסי דגן וח"כ עודד פורר בהר עיבל [צילום: רועי חדי]
+האם הצבא מבצע תג מחיר
09:50 04/06/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

חובה להעמיד לדין ולהוציא משורות צה"ל מפקד המעיד, כי "לוחמי הצוות שלו הרגישו צורך לנקום בערבים..."  ▪  חובה לסלק מצה"ל - אם זה נכון - שקצין אמר: "הרגשתי שאני צריך לתת להם להתפרק"

פרקו זעם [צילום: נאסר אישתאיה/פלאש 90]
+הפלשתינים מסרבים לקבל כספי המיסים
23:26 03/06/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הרשות הפלשתינית מסרבת לקבל מאות מיליוני שקלים שישראל הייתה אמורה להעביר לה בגין המיסים שנגבו בחודש מאי  ▪  בכיר הרשות, חוסיין א-שייח: מדובר בנגזרת של ההחלטה על ביטול ההסכמים

ראש הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס [צילום: פלאש 90]
הכספים - בגין חודש מאי [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"במקום הכרת טוב מתכחשים לידידות טראמפ"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כולם תוקפים את אלחייני, אך אם
יש צדק  |  4/06/20 05:17
2
להחיל את הריבונות מייד
קצת שכל  |  4/06/20 06:09
3
''לכפויי הטובה יש זיכרון קצר''
קורןנאוה טבריה  |  4/06/20 06:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מרדכי ליפמן
ישראל מיישמת, הלכה למעשה, "ריבונות זוחלת", מאז 1967, בפועל, שעל אחר שעל, בהתמדה ושיטתיות, על שטחי הגדה והגולן    כך יושבו למעלה מ-500,000 יהודים בשטחי הגדה
יוני בן-מנחם
העולם הערבי עסוק בבעיות של עצמו והמדינות המתונות תלויות בסיוע האמריקני, כמה מהן משלמות "מס שפתיים" לפלשתינים אך הן ישלימו עם תהליך הסיפוח בגדה. הפלשתינים יכשלו במאמציהם למנוע את הסיפוח, צפויה הסלמה בשטחים בתגובה לסיפוח אך ההערכה היא שהיא לא תוביל לאינתיפאדה שלישית
איציק וולף
שר הביטחון, ראש הממשלה החליפי בני גנץ, הורה לרמטכ"ל להאיץ את היערכות צה"ל לקראת הצעדים המדיניים שצפויה ישראל לבצע ביהודה ובשומרון    יוקם צוות משולב במשרד שירכז את ההמלצות בהיבטים האופרטיביים של המהלכים שעל הפרק באיו"ש וברצועת עזה
עידן יוסף
הוועדה המשותפת ממליצה להאריך את תוקף חוק האזרחות והכניסה לישראל בשנה נוספת    מרכז עדאלה: "לא יכול להיות שחוק דרקוני, גורף וגזעני כזה יישאר בספר החוקים כחוק זמני במשך 17 שנים ברציפות"
אליקים העצני
אם אומרים 'תיווך', הכוונה היא בין ישראל לערבים ואמריקה באמצע    כאן לא היה תיווך, כי אין צד ערבי    ההתחייבות הישראלית היא במישרין אך ורק מול ארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il