X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
בגיל 64-20 אחוז חסרי תעודת בגרות בקרב אנשים עם לקות ראייה חמורה הוא 54% 74% מלקויי הראייה בני 20 ומעלה מרוצים מחייהם, לעומת 90% מאלה שאין להם לקות ראייה חמורה
▪  ▪  ▪
בעלי לקויות ראייה בישראל [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

כ-700 אלף נפש (12%) מבני 20 ומעלה מתקשים בראייה במידה כלשהי, 14% מהנשים ו-10% מהגברים - כך עולה מתונים שפרסמה (יום ד', 3.6.20) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מהנתונים עולה כי אחוז חסרי תעודת בגרות גדול יותר בקרב אנשים עם לקות ראייה חמורה בכל קבוצות הגיל. בגיל 64-20 אחוז חסרי תעודת בגרות בקרב אנשים עם לקות ראייה חמורה הוא 54%, לעומת 28% בקרב השאר.
אחוז המתקשים בראייה עולה עם הגיל: 6% מבני 20-44, 15% מבני 64-45, 18% מבני 74-65 ו-36% מבני 75 ומעלה. ל-23% מבני 75 ומעלה יש קושי מועט ול-12% יש קושי רב, או שאינם רואים בכלל.
אחוז המועסקים בקרב לקויי הראייה נמוך יותר מהאחוז בקרב אנשים שאינם לקויי ראייה, בכל קבוצות הגיל ובמיוחד בגילים המבוגרים. בגיל 64-20 41% מהאנשים עם לקות ראייה חמורה מועסקים ו-59% אינם מועסקים, לעומת 77% ו-23%, בהתאמה בקרב אלה שאין להם לקות ראייה חמורה.
74% מלקויי הראייה בני 20 ומעלה מרוצים מחייהם, לעומת 90% מאלה שאין להם לקות ראייה חמורה. 23% מהאנשים עם לקות ראייה חמורה בני 20 ומעלה חושבים שחייהם יהיו טובים יותר בעתיד, ו-25% חושבים שחייהם יהיו פחות טובים, לעומת 57% ו-6% בהתאמה, בקרב השאר.
50% מהאנשים עם לקות ראייה חמורה מרוצים ממצבם הכלכלי ו-50% אינם מרוצים ממצבם הכלכלי, לעומת 63% ו-37%, בהתאמה בקרב אלה שאין להם לקות ראייה חמורה.

תאריך:  04/06/2020   |   עודכן:  04/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
54% מלקויי הראייה החמורה - ללא בגרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ביום שני השיק משרד התחבורה את ה"רב פס", מערכת שתאפשר הוזלה של הנסיעה בתחבורה למי שישתמשו באמצעי תשלום מתקדמים    אולם עד היום לא יידע את הציבור בדבר היכולת לממש את זכאותו
איתמר לוין
בית המשפט הפחית חצי שנה מארבע שנות המאסר שנגזרו על סוחר סמים, לאחר שהמשטרה ערכה חיפוש בביתו בלא נוכחות שני עדים כפי שקובע החוק וכפי שנאמר בצו החיפוש    המדינה התעקשה בעליון שהחיפוש היה חוקי
איתמר לוין
ארבע בכירים לשעבר בפרוטרום שוחררו בערבות לאחר שנחקרו בחשד למתן שוחד לבכירים ברוסיה ואוקראינה, רישום כוזב, מרמה ועבירות דיווח: יהודאי, אלון גרנות, ארי רוזנטל וגיא גיל    רשות ני"ע: יהודאי ורוזנטל הכחישו את החשדות
עידן יוסף
הפעילות תהיה חלקית, ויישמרו דרישות משרד הבריאות לבדיקת חום בכניסה, לחיטוי ולדרישה לעטות מסכות    ״הציבור מייחל ומצפה לחזרת הרכבת שהפעלתה תסיר את הלחץ על מערכות האוטובוסים"
איציק וולף
ראש המועצה האזורית שומרון מבקש להחיל את הריבונות הישראלית גם על הר עיבל הסמוך לשכם    "הבסיס הערכי לאחיזתנו בארץ הוא מקומות כמו הר עיבל, הר גריזים, שילה, מערת המכפלה. מזבח יהשע בן נון הוא עדות כמעט יחידה לכניסת עם ישראל לארצו. מדינת ישראל לא יכולה לוותר עליו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il