X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: אברהם בדוש]

ניסור וקידוח בטון מהווים עבודות שיפוצים ובנייה שיש בהם לא מעט צורך כיום ובשל כך, ביקוש רב. בעוד שבעבר עבודות מעין אלה היו פחות נפוצות, כיום על-פי ההערכות ניתן לראות עליה בעשרות אחוזים בצורך בניסור בטון.
לצורך בניסור בטון ישנן הרבה סיבות, כאשר הסיבה המרכזית גובלת בשימוש הרחב שנעשה בעשורים האחרונים בבטון. כך לדוגמא: לא פעם יש צורך לבנות מרחב מוגן בבתים פרטיים אשר עשוי מבטון ובשל כך יש צורך לשבור קיר או לקדוח תעלה בבטון. במקרים מעין אלה יש צורך בעבודות ניסור בטון המתבצעות בצורה המקצועית, המנוסה, המדויקת והאיכותית ביותר.
מתי יש צורך בעבודות ניסור וקידוח בטון?
כאמור, בשנים האחרונות לא פעם עולה הצורך בעבודות ניסור בטון וקידוח בטון. בכל פעם שיש צורך לשבור או לקדוח תעלה כלשהי בעבודות בנייה בבטון, בלתי אפשרי לעשות זאת באמצעות פטיש רגיל או פטישון חשמלי. הבטון כיום הוא עבה והוא מחוזק בברזילים ועל כן, על-מנת לקדוח בו חור או ליצור בו תעלה, יש צורך בעבודות מיוחדות של ניסור בטון, אשר משתמשים בהם בכלי עבודה רציניים יותר וחזקים יותר.
הצורך בעבודות קידוח וניסור בטון עולה בלא מעט מצבים, החל ממצבים פשוטים יותר וכלה במצבים מורכבים יותר. כך לדוגמא: כאשר יש צורך להתקין מזגן בקיר בטון, יהיה צורך להעביר צינורות מהחלק הפנימי אל החלק החיצוני בתעלה ובמקרה שכזה, יש צורך לקדוח פתח בקוטר הרצוי עם מקדח מיוחד. כמו-כן, כאשר יש צורך לחתוך פתח בתוך קיר בכדי להרחיב חלון או דלת או שיש צורך לעשות מעבר בין שתי קומות וכן, כאשר עולה צורך של הריסת מבנים או חלק ממבנים קיימים, יהיה צורך להשתמש בעבודות ניסור בטון שמהוות עבודות מורכבות יותר מעבודות קידוח בבטון.
מה ההבדל בין ניסור בטון לקידוח בטון?
על אף שעבודות ניסור בטון וקידוח בטון הן עבודות אשר לרוב מוצעות במסגרת אותו שירות, הרי שעדיין ישנם הבדלים רבים בין ניסור בטון לביו קידוח בטון. מה שמייחד את שני סוגי השירותים הללו הם כמובן כלי העבודה החשמליים אשר משמשים לצורך עבודות מעין אלה. אותם כלי עבודה אומנם עובדים על עקרונות דומים, אך לכל אחד מהם תפקיד שונה.
ניסור בטון מתבצע באמצעות מסורים מיוחדים אשר מגיעים במגוון צורות שונות ומנגנונים שונים, לכל אחד מהם יהיה דיסק משונן שמחובר למנוע חשמלי אשר מסובב אותו במהירות, בד-בבד, מותזים מים, מקררים אותו ואך מפחיתים את כמות הלכלוך שיש בעבודה זו. ניתן למצוא כיום מסורים שונים לחיתוך בטון אשר מגיעים בגדלים שונים, וביכולות שונות. המסור הפשוט ביותר הוא מסור ידני ומסור משוכלל יותר הוא מסוע נוסע או מסור מקובע אשר משתמשים בהם לצורך עבודות חיתוך בטון מורכבות ועמוקות יותר.
קידוח בבטון מתבצע באמצעות כלי עבודה שונים כאשר הנפוצה שבהם היא מקדחה ניידת, חזקה שלצידה יש מקדח גדול שמקובע אל הקיר. עבודות קידוח בטון רלוונטיות לצורך פתיחת פתחים שונים בבטון ולא לצורך הריסת חלקים שלמים בבטון כפי שעושות עבודות ניסור בטון. ניתן לומר שמדובר אומנם בעבודות לכאורה דומות, אך כל אחת מהן רלוונטית עבור צרכים שונים ולכן, חשוב מאוד לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה, בהתאם לכל עבודה העומדת על הפרק.
חשוב לזכור שעבודות ניסור וקידוח בבטון חייבות להתבצע על-ידי אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד לבצע כל עבודה ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר ועל כן, אין להתפשר בבחירת אנשי המקצוע הרלוונטיים.

תאריך:  07/06/2020   |   עודכן:  07/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il