X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שאול אלוביץ [צילום: עמית שאבי, פלאש 90]
אילן ישועה [צילום: יח"צ]
בהקלטות שישודרו ב"המקור" נשמעים אלוביץ' ואשתו איריס בשיחות עם מנכ"ל וואלה על הטיית סיקור באתר לטובת רה"מ ורעייתו - ובמקביל על פעולות שעושה רה"מ לטובת בזק. "מרגיש חייב כל הזמן"
▪  ▪  ▪

ההקלטות שסיבכו את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 4000 (פרשת בזק-וואלה) נחשפות (יום ג', 9.6.20) בערוץ 13. בהקלטות נשמעים שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, ורעייתו איריס, בשיחות עם מנכ"ל וואלה אילן ישועה על הטיית סיקור באתר החדשות לטובת ראש הממשלה ורעייתו, כשבמקביל הם מדברים בקולם על פעולות שעושה ראש הממשלה לטובת בזק. ההקלטות המלאות ישודרו מחר בתוכנית "המקור".
באחת השיחות נשמע אלוביץ' אומר לישועה: "תשמע מה שההוא (נתניהו) עושה, אתה יודע, אני בחיים לא הייתי מאמין שהוא יכול לעשות דברים כאלה. הוא הולך נגד כולם". בשיחה נוספת הוא אומר "ובכל דבר קטן אתה יודע, מקטן ועד גדול, אני מרגיש חייב כל הזמן". בתגובה, ישועה אומר: "כן, בשביל זה הלכתי לעבודה היום".
בשנת 2015 ישועה הולך לעבודה, כדבריו, כדי להטות את וואלה לצד של נתניהו. נתניהו כבר חתם לאלוביץ' על אישור למכור את מניותיו בחברת יס במיליארד שקלים.
וכך נשמע אלוביץ' אומר בשיחה נוספת: "ואני לא מספק כלום, לדעתי אנחנו לא מספקים כלום. אז סיפקנו, בבחירות. היום לא מספקים כלום". בתגובה ישועה אומר: "בסוף אנחנו גוף ידידותי. תראה, אני מסתכל באתר, אני מחפש את שרה פשוט".
אלוביץ': "תראה אבל הפקידים עדיין, שוב, ברגע שהוא ישנו, אני מתכוון הנציג שלו (שלמה פילבר), אז הכל שונה לחלוטין, והוא צועק על כולם ומחסל את כולם".
בהקלטות אחרות נשמעים ישועה ואשתו של שאול אלוביץ', איריס, בשיחות על הסיקור של אשת ראש הממשלה באתר וואלה.
ישועה אומר לאיריס כי "את האלבומים שלה (שרה נתניהו) ובעלה, את האלבומים יכינו ביום ראשון". איריס שואלת: "אתה תעבוד עליהם?". ואילן בתגובה אומר: "אל תדאגי, וודאי. את רוצה שאני אכרוך לך את זה בספר יפה כזה, כמו שכורכים לילדות שעושים להן דוגמנות, שמנסים לשכנע אותם?. כי זה מה שהיא תאהב. לא את לא קולטת, את יודעת מה אני אכרוך את זה עם ספירלה".
איריס משיבה: "בדיוק, כן, משהו שזה כאילו בהכי יפה שלה". וישועה מגיב: "סקירות עיתונות של רעיית ראש הממשלה, הגברת נתניהו". לאחר מכן איריס אומרת: "ותביא את התמונה עם הפוטושופ", וישועה משיב: "את התמונה שהיא 904090".
שאול ואיריס אלוביץ' בתגובה הכחישו את כל הטענות נגדם ואמרו שיתמודדו איתן בבית המשפט.
מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "רביב דרוקר הפך עצמו לשופט הרביעי במשפט נתניהו. אחרי שהשמיע איומים על אלוביץ שאם לא יהפוך עד מדינה הוא ילך לכלא, ועל מומו פילבר, שאם ישנה את עדותו גם הוא ישלם על כך מחיר כבד, הוא ממשיך לנסות להטות שופטים ולבצע בראש הממשלה נתניהו משפט שדה תקשורתי".

תאריך:  09/06/2020   |   עודכן:  09/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההקלטות שסיבכו את נתניהו בתיק 4000
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
והקלטות של אביחי מנדלבליט
יעקב מועלם  |  10/06/20 06:04
2
המוטו החדש: 90-40-90!
כל יום לומדים  |  10/06/20 06:56
3
שטויות במיץ
באום  |  10/06/20 08:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-בזק
איתמר לוין
שאול אלוביץ תבע 10 מיליון שקל בטענה לירידה בשווי תיק השקעותיו שתפסה המדינה במסגרת פרשה 4000    ביהמ"ש: אלוביץ מחויב להבטחתו שלא לתבוע את המדינה עד לסיום ההליכים בעניינו
איתמר לוין
תגובתו של נתניהו לכתב האישום היא מסוכנת, משום שהוא נותן פתחון פה לראשי ארגוני פשיעה לטעון שתופרים להם תיקים    יש ממש בביקורתו העקרונית על המשטרה והפרקליטות, אך היא צבועה ובאה מאינטרס אישי    כדאי לשים לב לכך שנתניהו למעשה אינו חולק על העובדות שבבסיס כתב האישום    המהלך הנכון מבחינה לאומית, פוליטית ואישית הוא התפטרות שלו
איתמר לוין
שחיתות ציבורית, ודאי בדרגים הבכירים ביותר, היא תופעה מסוכנת שיש לעקור מן השורש. אך כאשר מו"לים מוכנים לשעבד אמצעי תקשורת לצרכים מסחריים - הדמוקרטיה עצמה בסכנה    נתניהו מתגלה כאדם שאובססיבי לתקשורת חיובית, ושני בני הזוג הם נהנתנים שלא רוצים להוציא אגורה מכיסם
איתמר לוין
כתב האישום כולל עשרות דוגמאות להתערבות של נתניהו בתכני וואלה - כולל התקפה על בנט, דרישות לפרסום ידיעות ותמונות, הנחיות להצניע ידיעות ואף למחוק אותן
איתמר לוין
כתב האישום בתיק 4000: נתניהו פעל ללא הרף לטובת אלוביץ, במקביל להתערבות בוטה שלו בתכני וואלה    שלמה פילבר ביצע חלק ניכר מן הפעולות בשליחותו של נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il