X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מרגי. שאלות קשות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
אסרף. הערות מהוועדה [צילום: ערוץ כנסת]
הוועדה העירה למנהל הרשות והודיעה כי היא רואה בחומרה שנושא מהותי ורגיש של התשלום הסלולרי באוטובוס לא קודם בתיאום עם הרשות להגנה על הפרטיות הוועדה סבורה כי יש להעביר נושא זה בחקיקה ראשית ודורשת תשובות לשלל שאלות שלא ניתן להן מענה
▪  ▪  ▪

דרמה בוועדת הכלכלה. לאחר שלא קיבלה מענה לבעיות שונות שעלו כתוצאה ממעבר לשימוש בישומונים מתקדמים לתשלום עבור תחבורה ציבורית באמצעות הטלפונים הסלולריים, ביקש היו"ר יעקב מרגי מן הרשות הארצית לתחבורה ציבורית להקפיא את הישום שתוכנן ל-1 ביולי, ולקדם את הנושא בחקיקה ראשית ולא באמצעות צווים ותקנות.
מרגי העיר לראש הרשות, אמיר אסרף, על כך שהנושא לא קודם מול רשות התחרות ועל כך שלא ניתן מענה לסוגיות רבות ובהן פרטיות הנוסעים המשתמשים.
במהלך דיון בנושא הפעלת יישומונים מתקדמים בתחבורה הציבורית, הוצגו עמדות משרדי התחבורה והאוצר בעניין. כמו-כן כן עלו טענות הקשורות לעניין הגנה על פרטיות האזרח והפערים בתשלומים ועלויות הנסיעה בין אוכלוסיות שונות בחברה.
בהודעת הסיכום, אמר יו"ר הוועדה: "אין ספק כי עם קידום מהלכי התייעלות עולות שאלות קשות בנושאי הגנת על הפרטיות, שאלות מימון ועלויות, והחשש כי רפורמה זו מייצרת פערים בין אוכלוסיות במדינת ישראל. בוועדה הוצגו המון גמגומים ולא התקבלו הבהרות בשאלו מהויות אלו.
"הוועדה רואה בחומרה כי נושא מהותי ורגיש זה לא קודם בתיאום עם רשות הגנה על הפרטיות. הוועדה סבורה כי יש להעביר נושא זה בחקיקה ראשית. לאור האמור, הוועדה קוראת למשרד התחבורה להקפיא את את התקדמות הפעלת היישומונים עד להסדרת נושא הפרטיות, ובמקביל לוודא כי עם הפעלת היישומים ע"י המגזר הפרטי יופעל באותו מועד הישומון הציבורי של משרד התחבורה".
כמו-כן, הוועדה דורשת ממשרד התחבורה להעביר אליה בכתב את השפעה הכלכלית על הצרכן עם המעבר לתשלום בישומונים, תוך כדי שימת לב למגזרים השונים. הוועדה דורשת ממשרד התחבורה והאוצר לשלוח ניתוח כלכלי מלא של ההשפעות הכלכליות הצפויות. עוד דורשת ועדת הכלכלה לקבל ניתוח מלא של ההשפעה הצפויה מרפורמה זו על שכר עובדי התחבורה הציבורית.
בסיום חתם יו"ר הוועדה ח"כ יעקב מרגי: "לצערי, הדיון תם ולא נשלם, לא בשל חוסר הזמן אלא בשל מחסור בתשובות ברורות ממשרדי התחבורה והאוצר בעניין".
מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, אמיר אסרף, אמר כי המטרה היא לתת שירות נוסף ואיכותי למשתמשי התחבורה הציבורית, כאשר היעד הסופי הוא עלייה לתחבורה הציבורית "עם הידיים בכיסים". הוא הוסיף כי נבחרו שלושה יישומונים פרטיים, וקצת לאחר מכן יהיה מוכן גם יישום ציבורי. לדבריו, כיום מושקעים 100 מיליון שקל בעלות סליקת הרב קו, ו"השימוש בישומונים יחסוך למדינה את הכסף וזה יושקע בתחבורה ציבורית". היו"ר מרגי אמר בתגובה כי מדובר בפתרון לסוג מסוים של אוכלוסייה, שיכול להיות שיפגע בסוג אחר של משתמשים, וביקש לדעת מה התמורה לחברות הפרטיות. אסרף אמר כי הוא לא מכיר את המודל העסקי של החברות, אך שב ואמר כי המטרה היא שאדם יוכל להזמין גלגינוע, רכבת ובאבל באותו יישומון.
באשר לסוגיית הפרטיות, נציג הרשות להגנת הפרטיות, עדן אברהם, הפתיע כשאמר כי ברשות מכירים את הסיפור רק מהזימון לדיון. היועץ המשפטי של הוועדה, עו"ד איתי עצמון, אמר כי שכחו פרט קטן והוא זכות היסוד של הציבור לפרטיות. הוא הסביר כי מכוח צו הפיקוח על מצרכים ושירותים הסדירו שרי התחבורה והאוצר את השימוש ביישומים, ואמר כי ספק רק אם ההסמכה הזו באמת מאפשרת לשרים להסדיר, ולו באופן עקיף, את אמצעי התשלום הללו. "נקבעו הסדרים שעלולים לשים את המאגר בסכנה של דליפה או פגיעה. זו לא דרך מספקת להסדיר נושא רגיש כזה וראוי היה שיוסדר בחקיקה ראשית", אמר עצמון.
ח"כ עידן רול אמר כי הנושא יכול לחמוק לחברי הכנסת בין האצבעות, והוסיף כי לא נעשתה בדיקה של שימוש בחלופות פחות פוגעניות. "שום דבר לא מגיע חינם, ואם זה חינם - זה אומר שהמוצר הוא אנחנו האזרחים", אמר. הוא קרא שלא לאפשר שימוש ביישומונים הפרטיים עד של יהיה יישום ציבורי. ח"כ שרן השכל אמרה כי אנחנו כבר אחרי מערכות הבחירות וראוי להביא את הנושא בחקיקה ראשית, לטובת פיקוח פרלמנטרי.
נציגת משרד האוצר, יעל עבאדי, אמרה כי הישומון יחסוך 100 מיליון שקלים בשנה, מתוכם 60 מיליון שקל עלות מרכזי על הקו ועוד 40 מיליון שקל עמלת טעינה. היו"ר מרגי אמר בתגובה כי זה רק אם באוצר צופים שהשימוש ברב קו יחוסל לגמרי. ח"כ רול הוסיף: החיסכון אולי יהיה אפס, אולי 100 מיליון, אנחנו לא יודעים. ח"כ יבגני סובה אמר כי צריך להתייחס לאוכלוסייה המבוגרת לפני שמקדמים צעד כזה.
המשנה למנכ"ל ישראכרט, אורי אלון, אמר: "ניגשנו למכרז ועמדנו בכל התנאים, כולל הגבלות ברורות בנושא מאגרי מידע. המוטיבציה שלנו לגשת הייתה מסיבה מאוד ברורה – תח"צ היא אחד הזרזים להעביר משתמשים לתשלום באמצעות אפליקציות. עוד חצי שנה תגיע לפה אפל עם תשלום מתקדם וישראכרט לא יכולה להישאר מאחור. אין לנו כסף ישיר מהאפליקציה, אך עם זאת אם ישראכרט תהייה מזוהה עם כלי תשלום מתקדם זה יכול לעזור לנו. היום חברות כרטיסי אשראי יודעות מידע רב על הלקוח ולא עושות בו שימוש פסול. אין לנו שום כוונה לעשות שימוש לא חוקי ולא מושכל, לא משם נרוויח".
היו"ר מרגי תהה: "אם זה חינם מה המוטיבציה", ואלון השיב: "להיות בחזית התשלומים המקוונים". ח"כ רול סיכם: "התשובה היא חינוך שוק לתועלות מסחריות". נציגת בנק הדואר, אורלי סימן טוב, הוסיפה כי תמיד יהיה צורך ברב קו, ואמרה: "השימוש ביישומון לא הולך לבטל או להחליף את הרב קו. רוב המשתמשים הם חרדים, בני נוער ואזרחים ערבים. זה הולך לקפח קבוצות גדולות מאוד של משתמשים בתבורה הציבורית". מנכ"ל רב קו און ליין, מוטי מיימון, אמר כי סריקת ברקוד QR לא מתאימה לתחבורה הציבורית בישראל ותייצר עומסים ועיכובים. הוא הוסיף כי עמדות "על הקו" לא ייסגרו ולא יהיה חיסכון בהקשר זה.

תאריך:  15/06/2020   |   עודכן:  16/06/2020
+בלי 5 תקנות בחודש - אין קורנפלקס
00:11 16/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ארבע שנים וחצי אחרי שאושרה: משרד הבריאות ביקש מהכנסת דחייה נוספת ביישום רפורמת הקורנפלקס  ▪  ועדת העבודה והרווחה אישרה את הבקשה, אך היו"ר הבהיר: "אם לא תביאו חמש תקנות חדשות לאישור בכל חודש - לא ניתן הארכה נוספת"

[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+3 ראשי צוותים במח"ש - קצינים במשטרה
23:44 15/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מח"ש על תיקי אלימות משטרה כלפי עיתונאים: "אין תיוג לפי עיתונאי או מפגין"  ▪  יועצת שר התקשורת: זיהוי יותר בולט של עיתונאים בשטח יוכל לעזור  ▪  יו"ר ועדת הפנים, מיקי חיימוביץ': הרחקה של עיתונאים או פגיעה בהם בזמן שבו הם מנסים לבצע את תפקידם, משולה לפגיעה בדמוקרטיה

שוטרים בהפגנה בכיכר רין שבה הותקף הצלם [צילום אילוסטרציה: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+החוק הנורבגי אושר סופית
23:13 15/06/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הנורבגי שיאפשר לשרים וסגני שרים להתפטר מהכנסת לתקופת כהונתם בממשלה ולחברי מפלגותיהם להתמנות לכנסת  ▪  האופוזיציה תקפה: זה לא חוק נורבגי אלא חוק הג'ובים

שידור חי ממליאת הכנסת
מצביעים בקריאה שנייה ושלישית [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
+נדחתה הצבעה לפטור ממע"מ דלק לארגונים בינ"ל
22:43 15/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במסגרת דיון סוער, וברקע טענות חברי הכנסת כי לפחות חלק מהארגונים הנהנים מן ההטבה פועלים נגד מדינת ישראל, החליט יו"ר ועדת הכספים, לדחות הצבעה שביקש שר האוצר לעניין 'הסדרת פעילות של ארגוני סיוע בינלאומיים' בצד הפלשתיני, כך שיחול עליהם מע"מ אפס ברכישת דלקים

ח''כ סמוטריץ' מונה בוועדה את רשימת הארגונים
מכלית דלק בגבול רצועת עזה [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]
+אושרה הארכת מועדי הגשת דוחותיהן הכספיים של המפלגות
16:35 15/06/20  |  עידן יוסף

מבקר המדינה נענה באופן חלקי לבקשת 11 הסיעות שפנו אליו, לעניין דחיית הגשת הדוחות הכספיים הנוגעים למערכות הבחירות האחרונות ולתקופות הסמוכות להן, ודחה את בקשתן לאחד לדוח אחד את הדוחות הנוגעים לתקופות שבין מערכות הבחירות
ועדת הכספים אישרה את בקשת מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, להארכת מועדים לפי חוק מימון מפלגות, במסגרת בקשת 11 סיעות להארכת מועדי הגשת דוחותיהם הכספיים, הן לעניין תקופות שוטפות והן לעניין מערכות הבחירות האחרונות.
ביולי 2019 אישרה ועדת הכספים את דחיית מועד ההגשה לכנסות ה-21 וה-22, וכן לעניין דוחות שוטפים לחודשים ינואר עד תום אפריל 2019, ויוני עד תום ספטמבר 2019, לתאריך ה-17.5.20. במקביל התקיימו הבחירות לכנסת ה-23, לגביהן חייבות המפלגות בדוח נוסף, וכן חלה תקופה נוספת לגביה חייבות המפלגות בהגשת דוח שוטף - אוקטובר 2019 עד תום מרס 2020. - לגבי תקופות אלה, אמורות היו הסיעות להגיש את דוחותיהן הכספיים למבקר עד לחודש יולי 2020.
נוכח מגפת הקורונה ושלוש מערכות הבחירות, פנו 11 סיעות בבקשה לדחות את הגשת כלל מועדי דוחותיהן הכספיים ל-31 בינואר 2021, וכן בבקשה להגיש דוח אחד שוטף לתקופה שבין ינואר 2019 לתום מרס 2020, במקום 3 דוחות (לצד 3 הדוחות למערכות הבחירות).
מבקר המדינה נעתר לבקשת המפלגות לעניין המועדים באופן חלקי, נוכח רצונו לפרסם את הדוחות בפרק זמן סביר ממועד קיום הבחירות, ולאפשר שקיפות ציבורית. לגבי כלל הדוחות, קבע המבקר כי הסיעות יוכלו להגישן עד לסוף שנת 2020.
את בקשת סיעות לאחד את הדוחות הכספיים השוטפים לדוח אחד דחה המבקר, כאשר הוא מציין כי החוק אינו מאפשר מצב כזה, וחיבור כזה לא יאפשר בחינה של עמידה בתקרת ההוצאות של כל סיעה.

+החוק הנורווגי יעלה היום להצבעה
15:58 15/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בהמשך הערב ימשכו הדיונים על בקשתו של נתניהו לשנות את ההסכם עם גנץ ולתת לו עוד בטחונות מול התערבות בג"ץ בהסכם הקואליציוני  ▪  השניים חלוקים בנושאים המדיניים והפוליטיים  ▪  ועדת הכנסת הפעילה את סעיף 98 לתקנון הכנסת על סדרי הדיון במליאה

נתניהו וגנץ. חוסר הסכמה ברוב הנושאים [צילום: מרק ישראל סלם]
ועדת הכנסת - תיקון 98 [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+אייכלר מבקש להוריד את אחוז החסימה
15:18 15/06/20  |  עידן יוסף

ברקע מאבקה של חסידות בעלזא להכיר בכוחה האמיתי בתוך אגודת ישראל, ח"כ ישראל אייכלר הגיש הצעת חוק להורדת אחוז החסימה לאחוז וחצי. הורדת אחוז החסימה עשויה לסייע לחסידות שלו לחבור לחסידויות נוספות ולרוץ בנפרד.
הצעת החוק, הנתמכת ע"י דגל התורה, מהווה איום ישיר על הבכירים באגודת ישראל שתמכו בהעברת הוועדה לפניות הציבור לח"כ טסלר, נציג חסידות ויז'ניץ, שעבד בעבר אצל השר יעקב ליצמן (כיכר השבת).

+החוק הנורווגי: נתניהו וגנץ נועדים כעת
15:08 15/06/20  |  עידן יוסף

‏בניסיון לפתור את משבר החוק הנורבגי נתניהו וגנץ נועדים כעת בלשכת ראש הממשלה. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה ‏גפני, פנה לראשי הקואליציה: תוציאו את החוק הנורבגי מהמשוואה הזו של קרבות כחול לבן והליכוד, זה נושא שחתומים עליו כל חברי הקואליציה. גם ליהדות התורה ולש״ס יש אינטרס בחור. הוא מוכן להצבעה - תנו לנו להצביע".

+מס הקנייה על טבק לגלגול יהיה כעל סיגריות
13:14 15/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכספים אישרה העלאת שיעור המס על טבק לא מעובד ועל טבק לסיגריות  ▪  האישור - באיחור של ארבעה חודשים בגלל הבחירות

[צילום: רשות המסים]
+טרם מונתה מועצת הביטוח הלאומי
12:48 15/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת העבודה והרווחה דורש הקמת המועצה בתוך חודש: "גוף שמגלגל 350 מיליארד בשנה לא מספיק חשוב? מדובר בעוול לאזרחי מדינת ישראל"  ▪  משרד העבודה והרווחה: "השר שמולי נכנס לתפקידו לפני כחודש, והוא קורא לקדם את הנושא במלוא המרץ"

הנהלת המוסד לביטוח לאומי [צילום: איתמר לוין]
+ח"כ קושניר נבחר לראשות ועמ"ש חיילים בודדים בשרות ובשחרור
12:34 15/06/20  |  עידן יוסף

ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) נבחר לכהן כיו"ר ועדת המשנה לנושא חיילים בודדים בשרות ובשחרור שע"י ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות. עם בחירתו אמר: "אין ספק שלמדינה חוב מוסרי לחיילים הללו. יחד עם חברי לוועדה, אעשה כל מה שביכולתי כדי לשפר את מערכי הסיוע לחיילים הבודדים".

+פורר: כסף לחמאס יש, אבל אין כסף לעצמאים
12:16 15/06/20  |  עידן יוסף

חבר ועדת הכספים, ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו): "‏לאחר שאישרה 800 מיליון ש"ח הלוואה שתהפוך למענק לאבו-מאזן, מאשרת הבוקר ממשלת ישראל העברת 50 מיליון דולר נוספים לחמאס. אבל לדמי אבטלה לעצמאים ולסיוע לעסקים הקורסים אין כסף. יורקים בפרצופם של אזרחי ישראל ומספרים להם שיורד גשם".

+שוב עיכוב בהעלאת החוק הנורווגי להצבעה
12:05 15/06/20  |  עידן יוסף

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר מבהיר כי החוק הנורווגי לא יעלה היום להצבעה וכי מה שהוחלט הוא סדרי דיון למקרה שהחוק יעלה. בקואליציה הפעילו את סעיף 98 שקוצב את סדרי הדיון. ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר לח"כ מיקי לוי (יש עתיד): "מהיום, אין איתם (עם הקואליציה, ע.י.) הסכמות על כלום. אם הם יתנהגו באלימות, גם אנחנו".

+המבקר יבחן מערך הבדיקות ואיכוני השב"כ
11:51 15/06/20  |  עידן יוסף

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן אמר במהלך דיון בוועדה לביקורת המדינה, כי יבחן בביקורת על משבר הקורונה את מערך הבדיקות לאיתור חולים, את הסיוע הכלכלי לאזרחים ואת האיכונים הסלולריים שביצע שירות הביטחון הכללי. עוד הוסיף כי משרדו יפעל לגיבוש ממצאים ראשוניים בחודשים הקרובים, במטרה שאלו ישמשו ככלי יעיל להפקת לקחים מהגל הראשון, כחלק מהיערכות לגלי תחלואה נוספים שעלולים לפרוץ בהמשך.

+ועדת הכספים אישרה את מינוי סמי בקלש לתפקיד מנכ"ל הכנסת
11:08 15/06/20  |  מירב ארד

ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני, אישרה את מינויו של מר סמי בקלש, לתפקיד מנכ"ל הכנסת. מנכ"ל הכנסת הנכנס, סמי בקלש: "זהו כבוד גדול מאוד עבורי, התפקיד הזה דווקא בתקופת קורונה הינו עוד יותר מאתגר. התפקיד כפי שאני רואה אותו בעיקר, זה לתת שירות ואפשרות לכנסת לעבוד, ולעמוד במטרותיה למען הציבור".

+חוק המענקים למעסיקים יעלה לאישור במליאה
08:48 15/06/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוחלט לבקשת רה"מ כי החוק האוסר על חברות האשראי להיכנס לתחום הביטוח "ייבחן לעומק" כדי מנת להגיע להסכמות ולצמצם פערים לפני הדיון בוועדת השרים לענייני חקיקה  ▪  בתמורה - ח״כ זוהר יסיר את הרוויזיה ויסייע בקידום החוק לעידוד התעסוקה

זוהר וכ"ץ בוועדת הכספים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אגד  אגד תעבורה  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי אלון / Uri Alon  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אמיר אסרף / Amir Asraf  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה אדרעי  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  דן / Dan  הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יבגני סובה / Yavgeni Sova  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מטרופולין /  Metropoline  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  משרד התחבורה  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd  נתיב אקספרס  סופרבוס /  Superbus  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידן רול / Roll Idan  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קווים  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכלכלה דורשת הקפאת ישומונים מתקדמים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
מירב ארד
הוחלט לבקשת רה"מ כי החוק האוסר על חברות האשראי להיכנס לתחום הביטוח "ייבחן לעומק" כדי מנת להגיע להסכמות ולצמצם פערים לפני הדיון בוועדת השרים לענייני חקיקה    בתמורה - ח״כ זוהר יסיר את הרוויזיה ויסייע בקידום החוק לעידוד התעסוקה
עידן יוסף
ארגוני ימין תוקפים את בקשת שר האוצר ישראל כ"ץ מוועדת הכספים    ההטה לפלשתינים ברכישת דלק צפויה להימשך עד סוף 2021    ארגוני הסיוע לפלשתינים זוכים לפטור גם מאגרת בלו שמוערך בכ-49% מעלות הדלק
איציק וולף
יו"ר הכנסת הודיע על החלפת מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ' בסמי בקלש, שכיהן בעבר בתפקידים בכירים בגופים ציבוריים ופרטיים    המינוי כפוף לאישור ועדת הכספים
יזהר שי
לפיד, בכבודו ובעצמו, הקדיש לי פוסט. זה היה יאיר במיטבו. שילוב של צביעות, דמגוגיה וחצאי אמיתות כדי לגרום לעוד כמה מאות קוראים נלהבים שלו להתנפל עליי, להכפיש אותי. וגם ללכת על הראש של הילדים שלי על הדרך, כי אם כבר מכוער, אז עד הסוף
עידן יוסף
לבקשת חברת הכנסת סונדוס סאלח תקיים הוועדה דיון במחדלי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית בתקופת הקורונה, ובהם חוסר עידכון המידע במערכת הרישוי והעדר מידע לנוסעים    סגן שרת התחבורה: הביקוש לתחבורה הציבורית לא עלה על 60% מאשר הנוסעים בשגרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il