X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קרן מגוריט רכשה 80 יחידות דיור בפרויקט עץ החיים הסמוך לשוק מחנה יהודה תמורת כ-203 מיליון שקלים הקרן תשכיר את הדירות לטווח ארוך מגוריט תנפיק למוכרות מניות בהיקף של 40.6 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
פרויקט עץ החיים בירושלים [צילום: 3Division]

קרן הריט למגורים, "מגוריט", חתמה על הסכם לרכישת 80 יחידות דיור בפרויקט "עץ החיים" הסמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים, במחיר של כ-203 מיליון שקלים. את הדירות רוכשת מגוריט במטרה להשכירן לטווח ארוך. הפרויקט הוא בליווי משפטי של בנק הפועלים.
בנוסף תנפיק מגוריט למוכרות מניות בהיקף של כ-40.6 מיליון שקל, לפי מחיר של 7.5 שקל למניה, המשקף פרמיה של כ-50% על מחיר המניה בבורסה. כנגד מלוא התשלומים בגין הדירות תקבל מגוריט ערבויות חוק מכר מהחברות המוכרות.
פרויקט עץ החיים נבנה על הקרקע שעליה היה בנוי תלמוד התורה 'עץ החיים' ההיסטורי. הפרויקט משתרע על שטח של כ-5,800 מ"ר, בצומת הרחובות יפו, כי"ח ועץ החיים, וכולל שני מגדלים בני 30 קומות כ"א, המכילים 308 יחידות דיור, לצד שטחי מסחר, מלונאות, שטחי שימור ושטחים ירוקים, מעל מרתף בן 7 קומות הכולל חניות, מחסנים ושימושי מסחר נוספים. הדירות שרוכשת מגוריט פרוסות בין שני המגדלים וכוללות שטח של כ-5,544 מ"ר, בתוספת 528 מ"ר מרפסות, 38 חניות ו-44 מחסנים. הדירות, בנות 2, 3 ו-4 חדרים, יכללו מפרט טכני מלא, בסטנדרט גבוה, המאפיין את הפרויקט.
קבוצת בסר ארגנה קבוצת רכישה לה שווקו חלק מדירות הפרויקט ואליה הצטרפו בין היתר בעלי קרן JTLV שהינם מבעלי הזכויות בקרקע. לפרויקט קיים היתר בנייה ובמאי האחרון נחתם הסכם קבלן עם קבוצת אשטרום והדירות בפרויקט צפויות להימסר בתוך כחמש שנים.
מנכ"ל מגוריט, מתי דב, טען כי מדובר בעסקה משמעותית ומצוינת, במחיר הנמוך משמעותית ממחיר השוק, הכוללת גם הקצאת מניות במחיר הגבוה ממחיר המניה הנוכחי של מגוריט. "העסקה מגדילה את מצבת הדירות העתידית של החברה, באזורי הפריים לוקיישן של ישראל, ותעזור לחברה להציב סטנדרטים חדשים בכל הנוגע להשכרת דירות בישראל", אמר.
יו"ר ובעלי קבוצת בסר, נחשון קיויתי, אמר כי מדובר בפרויקט מגורים, שיהווה אייקון ירושלמי מחשמל, בלב הפועם של ירושלים, באזור הכי תוסס, צמוד למתחם שוק מחנה יהודה שהפך למותג קולינרי, בילוי ותרבות מקומי, שמושך אליו לא רק ישראלים אלא גם תיירים ומבקרים מרחבי העולם. "מיקום הפרויקט מרכזי ונגיש למוקדים העיקריים בירושלים, כמו העיר העתיקה, לרכבת הקלה, לתחנת הרכבת המהירה לתל אביב וליציאה מהעיר. לצד המגורים יבנה גם מלון העסקים NYX של קבוצת פתאל", אמר.
בעבור מגוריט מדובר בעסקה רביעית בבירה, לאחר שבמהלך חודש מרס האחרון רכשה 59 דירות בשכונת ארנונה וכן זכתה בשיתוף עם קבוצת מנרב בפרויקט של דירה להשכיר בשכונת מלחה ובנוסף בבעלותה בניין שלם, במיקום קורץ במרכז העיר אשר נמצא בימים אלו בהליך של השבחה. לצד נכסיה של הקרן בירושלים, למגוריט 5 פרויקטים בתל אביב, 2 בהרצליה וכן פרויקטים בגבעת שמואל, רמת גן, פתח תקוה, קריית אונו, רמלה, באר יעקב, חולון, ראשון לציון ובני ברק. בעקבות העסקה מלאי הדירות של הקרן צפוי לגדול לכ-1330 יח"ד מתוכן כ-340 מוכנות ומניבות.

תאריך:  22/06/2020   |   עודכן:  22/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגוריט רכשה 80 יח"ד בפרויקט עץ החיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קבינט הקורונה מחמיר את ההגבלות והמשטרה הודיעה שתגביר את האכיפה ביממה החולפת חולקו 1,555 דוחות לאנשים שלא עטו מסכה    המשטרה קיבלה רשות לסגור כל עסק שיפר את ההנחיות
איתמר לוין
לאחר חקירתו הראשונה של ערן מלכה ולפני שגובשו הראיות נגדו, אפשרה לו המשטרה לפרוש תוך שמירת זכויותיו הפיננסיות - ולכן החוקרים לא יכלו לגעת בהן    ניצן כפה על מח"ש לחתום עם מלכה על הסדר טיעון; מנע ממנה לחקור באזהרה את ניצב ירון בארי    "רות דוד טענה שאסור לעצור אותה משום שהיא פרקליטת מחוז לשעבר"
עידן יוסף
בדיון שעסק במצוקת דייגי הים התיכון, שהושבתו בתקופת הקורונה וכעת מושבתים בשל תקופת הרבייה, דרש יו"ר ועדת הכלכלה להסדיר את הפיצוי    מזכיר איגוד הדייגים: בעוד שבשנים קודמות ניתן פיצוי על השבתה של חודש - כעת משביתים את הדיג לחודשיים ללא כל פיצוי    סמנכ"ל משרד החקלאות: צריך למצוא את הדרך לפצות אותם
מירב ארד
ועדת חוקה חוק ומשפט אישרה צו קנסות שיאפשר לקנוס בעל רכב מזהם    הקנסות יוטלו על בעלי רכב שיעצרו בנסיעה ללא מסנן חלקיקים או ללא מדבקת "רכב מזהם"    המשרד להגנת הסביבה: רכבי הדיזל אחראים ל-80% מהזיהום הנפלט מכלי רכב; כיום נותרו 40,000 רכבי דיזל מתוך 3.5 מיליון רכבים בישראל
איתמר לוין
התביעה הייצוגית הוגשה בטענה שתנובה ניצלה לרעה את המונופול שלה בתחום הקוטג' בשנים 2011-2008    התובע טען לנזק של למעלה מ-100 מיליון שקל; תנובה טענה שלא נגרם נזק כלל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il