X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
עודד ערן סבל בחודשים האחרונים ממחלה קשה לפני מספר שבועות הודיע הבנק על יציאתו לחופשת מחלה לא מוגבלת ושלשום הודיע על פרישתו מן התפקיד לנוכח מצבו הרפואי
▪  ▪  ▪
עודד ערן ז"ל. בן 65 במותו [צילום: ויקיפדיה]

יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים עד לא מכבר, עודד ערן, נפטר הלילה לאחר שסבל ממחלה קשה. בו 65 היה עו"ד ערן במותו. הוא הותיר אחריו רעיה, שלושה ילדים ושלושה נכדים.
ערן כיהן כדירקטור בבנק הפועלים מ-18 בפברואר 2016 וכיו"ר דירקטוריון בנק הפועלים מ-1 בינואר 2017. לפני שבועות ספורים הודיע על יציאתו לחופשת מחלה לא מוגבלת בזמן. ביום ראשון האחרון הודיע הבנק לבורסה על פרישת ערן מתפקידו לנוכח מצבו הרפואי.
עו"ד ערן דורג כדרך קבע בין עורכי הדין המובילים בישראל ובין האנשים המשפיעים ביותר בקהילה העסקית הישראלית. הוא היה שותף פעיל למהלכים משמעותיים במשק וצבר מוניטין משמעותי בדיני החברות, ניירות הערך והמיסים.
בין השנים 2010 עד 2016 שימש עו"ד ערן יועץ מיוחד למשרד עו"ד גולדפרב זליגמן. במשך יותר משני עשורים [1987-2010] היה שותף במשרד עו"ד גולדפרב, לוי, ערן. בין לקוחותיו נמנו רבות מהחברות הציבוריות הישראליות המצליחות ביותר, קרנות הון סיכון מובילות ומשקיעים זרים גדולים.
לעו"ד ערן תואר מוסמך במשפטים [LL.M] בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב, ותואר בוגר במשפטים [LL.B] בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב. כמו-כן, בעל תואר מוסמך בספרות בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב וכן תואר ראשון במדעי הרוח מהאוניברסיטה הפתוחה. עו"ד ערן היה חבר בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 1981 ובלשכת עורכי הדין של ניו-יורק משנת 1984.
"עודד היה איש אציל נפש, עורך דין מבריק שהיה מפורצי הדרך בתחום של הנפקות חברות ישראליות בארצות הברית. איש אשכולות שידע גם לקחת פסק זמן וללמוד ספרות באוניברסיטה באמצע הקריירה. דירקטור בבנק שהפך ליו"ר וידע לכוון את הבנק ולייעץ לו בימים לא פשוטים", אמר מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר. לדברי קוטלר, עודד ערן היה שותף לדרך עבור המנכ"ל הקודם, אריק פינטו, ובשנה האחרונה גם עבורו. "ויותר מכל, חבר שאהבתי אותו אהבת נפש", הוסיף.

תאריך:  23/06/2020   |   עודכן:  23/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יו"ר הפועלים עודד ערן נפטר הלילה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
דוח בקרת התחבורה הציבורית: השירות הלקוי ביותר בשרון (מטרופולין), בקווי פתח תקוה-תל אביב (דן) ובקווי בקעת אונו-אלעד (קווים)    שיפור ניכר בחברות גלים    ועוד: באילו ערים ניתן שירות טוב?
מירב ארד
העסקה, בהיקף עשרות מיליוני דולרים, כוללת הסבה של שלושה מטוסים עם פוטנציאל להסבת מטוס רביעי
איציק וולף
חוקרי רשות התחרות אספו מסמכים וחומרי מחשב, וחקרו נושאי משרה בחברת הנדל"ן    החברה הודיעה לבורסה על החקירה וטענה כי אין בידיה כל מידע על הנושאים הנחקרים    הערכה: החקירה היא סביב מכרז מחיר למשתכן בנתיבות
איציק וולף
נהגי אוטובוסים פרטיים חסמו הבוקר את הרחובות מנחם בגין והארבעה בתל אביב    המסיעים דורשים מן האוצר להעניק להם סיוע שימנע את קריסתם לנוכח המשבר החריף שבו הענף נמצא
איתמר לוין
המאבטחים שהעסיקה חברת מיקוד עבור המדינה בשנים 2013-2006 לא יקבלו תשלום עבור שעות נוספות, משום שלא ניתן היה לפקח בצורה הדוקה על עבודתם ולמעשה מדובר היה במשרות אמון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il