X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנהלים חודדו - אך לא נשמרו
בדיקות לצרכים אישיים של הבכירים
כתב האישום: המנכ"ל אופיר אטיאס ומנהל האבטחה שלמה אדרת-ג'וליאן הוציאו במאות מקרים מידע על מנויים של חברת הסלולר ועל אחרים המדינה טוענת לפעילות בלתי חוקית נגד עיתונאים, עובדת שפעלה להקמת ועד ולקוחות שהגישו תביעות נגד החברה
▪  ▪  ▪

חברת רמי לוי תקשורת והמנכ"ל אופיר אטיאס (חתנו של בעל השליטה, רמי לוי) ביצעו בשנים 2016-2011 מסעות בילוש בלתי חוקיים אחרי עיתונאים ועובדים בחברה, תוך שימוש בנתוני תקשורת שהיו בידי החברה. כך טוענת המדינה בכתב אישום שהוגש (יום ג', 23.6.20) לבית משפט השלום בירושלים. החברה נמצאת בשליטתו של רמי לוי, שאינו מואשם בפרשה.
רמי לוי תקשורת פועל מאז שנת 2011 בשוק הסלולר ו"רוכבת" על הרשת של פלאפון. היא קיבלה גישה למערכת fraud של פלאפון, המאפשרת לרכז נתוני תקשורת ואיכון של לקוח ספציפי ומיועדת למנוע הונאות. דרך מערכת זו ניתן לקבל נתונים לא רק על לקוחותיה של רמי לוי תקשורת, אלא גם על מי שהתקשרו ללקוחותיה. לטענת המדינה, אטיאס ומנהל האבטחה של החברה, שלמה אדרת-ג'וליאן, ביצעו מאות חיפושים בלתי חוקיים במאגר fraud שלא לצרכים לשמם נועד ואשר לשמם קיבלה החברה אישור להקימו ולהשתמש בו.
על-פי כתב האישום, באוגוסט 2012 ביצע אדרת-ג'וליאן בדיקות על עובדים ברמי לוי תקשורת ועל אחרים, במסגרת חקירה פנימית של סכסוכים בין עובדי החברה ולבירור טענה לפיה עובד בכיר בה הטריד מינית. הוא העביר את ממצאיו לאטיאס וליועץ המשפטי של רמי לוי תקשורת, עו"ד רן אפרתי. אותו בכיר התריע שמדובר במעשה בלתי חוקי, ובעקבות זאת חודדו הנהלים והובהר האיסור החל על שימוש במאגר שלא לצרכים שהוגדרו.
למרות זאת, המשיכו אטיאס ואדרת-ג'וליאן בביצוע החיפושים - טוענת המדינה. אטיאס חשד ששני מנויים מטרידים את קרוב משפחתו, ואדרת-ג'וליאן בדק אותם. לאחר מכן בדק האחרון פרטים של מנוי, בו חשד שהוא מחזר אחרי אשתו. הוא גם בדק נתונים על מכרים שהיו בקשר עם ידידה אישית שלו, כולל כאלו שאינם לקוחות רמי לוי תקשורת.
באפריל 2013 בוצעה פריצה בביתו של אטיאס, ולבקשתו ערך אדרת-ג'וליאן בדיקות על 12 איש - רק חלקם מנויי החברה - בחשד שהיו מעורבים באירוע. אדרת-ג'וליאן הוציא נתונים על מנויים שהגישו תביעות קטנות נגד רמי לוי תקשורת; על אנשים איתם היה מסוכסך; על מי שלדעתו התקשרה אל אחותו והיתלה בה; ועוד. לבקשתו של סמנכ"ל החברה, שמוליק לוי, הוא בדק מסגרייה שביצעה עבודה עבור קבוצת רמי לוי ועובד לשעבר ברמי לוי תקשורת.
על-פי כתב האישום, אדרת-ג'וליאן הוציא באוגוסט 2015 נתונים על כתבי גלובס אילנית חיות ואורי סקופ, בעקבות פרסום שלילי שלהם על החברה. שלושה חודשים מאוחר יותר הוא בדק את נורית אמיתי, עובדת קבוצת רמי לוי, על-רקע ה"חשד" שהיא מעורבת בניסיון להקים ועד עובדים בחברה; הוא העביר לאטיאס את ממצאיו. עשרות בדיקות נוספות בוצעו בלא שהמדינה יודעת לציין את הרקע להן.
המדינה מייחסת לאטיאס עשרות עבירות של פגיעה בפרטיות, הפרת חובת סודיות ושימוש בלתי חוקי במאגר מידע. אדרת-ג'וליאן מואשם במאות עבירות דומות. רמי לוי תקשורת מואשמת ביותר מ-100 עבירות אלו. כתב האישום הוגש באמצעות עוה"ד אביה גליקסברג-בניטה ומיכל בלומנטל.

תאריך:  23/06/2020   |   עודכן:  23/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסע בילוש בלתי חוקי ברמי לוי תקשורת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מחזרים אחר אישתו ויש לו ידידה
הגלשנית  |  23/06/20 17:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הרפורמה הגדולה ביותר מזה עשרות שנים בתחום המשפט האזרחי תיושם באיחור של 16 חודשים לעומת המועד המקורי    המטרה המרכזית: לייעל ולקצר את ההליכים בקרוב למחצית מן התיקים הנדונים בבתי משפט השלום והמחוזי
איציק וולף
עודד ערן סבל בחודשים האחרונים ממחלה קשה    לפני מספר שבועות הודיע הבנק על יציאתו לחופשת מחלה לא מוגבלת ושלשום הודיע על פרישתו מן התפקיד לנוכח מצבו הרפואי
עידן יוסף
דוח בקרת התחבורה הציבורית: השירות הלקוי ביותר בשרון (מטרופולין), בקווי פתח תקוה-תל אביב (דן) ובקווי בקעת אונו-אלעד (קווים)    שיפור ניכר בחברות גלים    ועוד: באילו ערים ניתן שירות טוב?
מירב ארד
העסקה, בהיקף עשרות מיליוני דולרים, כוללת הסבה של שלושה מטוסים עם פוטנציאל להסבת מטוס רביעי
איציק וולף
חוקרי רשות התחרות אספו מסמכים וחומרי מחשב, וחקרו נושאי משרה בחברת הנדל"ן    החברה הודיעה לבורסה על החקירה וטענה כי אין בידיה כל מידע על הנושאים הנחקרים    הערכה: החקירה היא סביב מכרז מחיר למשתכן בנתיבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il