X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח הנקי של דלק קידוחים ברבעון הראשון של השנה עמד על כ-84.3 מיליון דולר ההכנסות זינקו בכ-97% ועמדו על 186.7 מיליון דולר ברבעון
▪  ▪  ▪
מנכ"ל דלק קידוחים, יוסי אבו [צילום: דניאל בר -און]

רווחי דלק קידוחים עמדו ברבעון הראשון של 2020 על כ-84.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-40 מיליון דולר ברבעון הראשון אשתקד - גידול של כ-110%. כך עולה מן הדוחות של החברה שהועברו (יום א', 28.6.20) לבורסה.
הכנסות השותפות עמדו על סך של כ-186.7 מיליון דולר, לעומת 94.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת מזינוק דרמטי במכירות לאור תחילת ההפקה והמכירות מלוויתן . מכירות הגז הטבעי והקונדנסט במהלך הרבעון עמדו על BCM 3.6 - עלייה של כ-33% ביחס לביקושים לגז הטבעי ברבעון המקביל אשתקד. בנוסף מעידות התוצאות על המשך העלייה בביקושים לגז טבעי במשק המקומי.
הכנסות השותפות ממאגר לוויתן בלבד בתקופת הדוח הסתכמו בכ-120.6 מיליון דולר, והן משקפות היקף מכירות של כ-BCM 1.6 לשוק המקומי, לירדן ולמצרים.
במהלך הרבעון שילמו השותפים בתמר ובלוויתן כ-272 מיליון שקלים כתמלוגים למדינה. מתוך סכום זה, חלקה של דלק קידוחים עמד על כ-79.5 מיליון שקל.
נכון למועד פרסום הדוח הרבעוני, לשותפות התחייבויות פיננסיות בהיקף של כ-3.4 מיליארד דולר, מתוכם 620 מיליון דולר מיועדים לפרעון עד תום שנת 2020, ומועד פרעונן של יתר ההתחייבויות חל בתום שנת 2021.
כפי שדווח בעבר, פועלת השותפות למימון מחדש של ההלוואות למימון פרויקט לוויתן בהיקף של כ-2 מיליארד דולר, באמצעות הנפקת אגרות חוב או באמצעות מימון בנקאי. נכון להיום, יתרת המזומנים והפקדונות לזמן קצר וארוך בקופת השותפות עומדת על כ-435 מיליון דולר.
בחודש החולף הודיעה השותפות על פירעון מוקדם של סדרת האג"ח השלישית של תמר בונד בהיקף של 240 מיליון דולר.
כחלק מההתמודדות עם המשבר העולמי בוצעו בחודשים האחרונים תוכניות התייעלות בתקציבי התפעול של לוויתן תמר, ואפרודיטה. כחלק מההתייעלות נדחו השקעות שאינן הכרחיות, לשנים מאוחרות יותר ובוצעו התאמות משמעותיות
בתקציבי הפרויקטים.
לאור זאת צפוי להירשם חסכון שנתי של כ-131 מיליון דולר (במונחי 100%, חלק השותפות כ-41 מיליון דולר), על-פי הפירוט הבא: בפרויקט תמר - קיטון של כ-63 מיליון דולר (100%, חלק השותפות כ-14 מיליון דולר); בפרויקט לוויתן קיטון של כ-45 מיליון דולר (100%, חלק השותפות כ-20 מיליון דולר); ובפרויקט בלוק 12 בקפריסין קיטון של כ-23 מיליון דולר (100%, חלק השותפות כ-7 מיליון דולר).
"לאור זאת, להערכת השותפות, ובהתבסס על הנתונים שהתקבלו ממפעילות הפרויקטים, החסכון השנתי הצפוי לדלק קידוחים עד סוף שנת 2020 יעמוד על כ-41 מיליון דולר. חלק מהחיסכון זה, בעיקר עלויות התפעול הישירות בפרויקט לוויתן צפוי להמשך גם בשנים הבאות", נמסר בהודעה לבורסה.

תאריך:  28/06/2020   |   עודכן:  28/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא סבור שהדיון הנוגע להחזר שווי השימוש ברכב שלו היה בעניין מוצדק, אך בעיתוי לא נכון    "עיתוי לא היה בזמן הנכון ועל כך אני מצר"
איציק וולף
שוטרים ממשטרת ירושלים עצרו לפנות בוקר את משה בן זיקרי, חבר ארגון להבה הנוהג למחות נגד מצעד הגאווה    המעצר - מעצר מנע שנועד למנוע שיבוש המצעד המתוכנן להיום    עו"ד בן גביר: משטרת ירושלים לא מפנימה את יסודות חופש הביטוי
איילת פישביין
חברת עמידר מפנה נכים מדירות דיור ציבורי על סמך עדויות המגדירות אותם כ"פולשים טריים"    עמידר" "אנחנו פועלים על-פי הנחיות משרד השיכון"
עידן יוסף
בישיבתה האחרונה של האקדמיה נקבעה החלופה 'סמלון' תמורת אימוג'י    כמו-כן אושרה רשימה של שמות מדוזות והתקבלו כמה החלטות בדקדוק
איציק וולף
בית המשפט דחה את בקשת המשטרה להטיל על אמיר השכל ועל שני חבריו שנעצרו ביום שישי בהפגנה נגד נתניהו הרחקה לשבועיים מירושלים    "הרחקה פירושה מניעה לממש הזכות להפגין במקום בו בחרו - צעד בלתי מידתי"    השכל: קורא לנתניהו להגיע להסדר ולצאת מחיינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il