X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת ישראכרט ממשיכה לגוון את מקורות המימון עם סיום ההיפרדות מבנק הפועלים חתמה על הסכמים לקבלת אשראי בהיקף כולל של עד 1.55 מיליארד שקל מתאגידים בנקאיים שאינם בנק הפועלים לאחר שבחודשים האחרונים חתמה על הסכמי אשראי בהיקף כולל של כ-2.6 מיליארד שקל
▪  ▪  ▪
מנכ"ל ישראכרט, רון וקסלר [צילום: סיון פרג']

חברת כרטיסי האשראי ישראכרט דיווחה (יום ב', 29.6.20) כי חתמה עם תאגיד בנקאי, שאינו בנק הפועלים שהיה בעל השליטה בחברה עד מרס האחרון, על הסכם לקבלת מסגרות אשראי בסכום של עד 1.1 מיליארד שקל בריבית משתנה (הצמודה לפריים) בטווח של 0.35%-1.2%.
מסגרות האשראי ניתנות לניצול תוך שנה ומיועדות למימון הפעילות השוטפת של החברה. בנוסף, חתמה החברה עם התאגיד הבנקאי על הסכם לקבלת הלוואה בסך של כ-150 מיליון שקל למשך 3 שנים בריבית משתנה (הצמודה לפריים) בטווח של 0.6%-1.6%.
ישראכרט הודיעה עוד על חתימת הסכם עם תאגיד בנקאי נוסף שאינו בנק הפועלים, להגדלת מסגרת אשראי מובטחת בסך של כ-300 מיליון שקל בריבית משתנה (הצמודה לפריים) בטווח של 0.35%-1.2%. כך שההיקף הכולל של מסגרת האשראי המובטחת מאותו תאגיד בנקאי יסתכם לכ-1.6 מיליארד שקל.
בנוסף, בחודש מאי 2020 חתמה החברה עם תאגיד בנקאי נוסף על הסכם לחידוש מסגרת אשראי מובטחת בסך של כ-700 מיליון שקל למשך שנה נוספת וללא שינוי בתנאי המסגרת.
ערן וקנין, סמנכ"ל הכספים של ישראכרט, ציין כי הסכמי האשראי שקיבלה החברה מתאפיינים בריבית אטרקטיבית, על-אף ההימצאות בסביבה עסקית מאתגרת. "יחד עם הסכמים קודמים לגבי קווי אשראי עליהם חתמנו לאחרונה, הם משפרים את הנזילות הפיננסית ומרחיבים את מקורות המימון של החברה. זאת, תוך חיזוק היחסים שלנו עם המערכת הבנקאית, בהמשך להיפרדות מבנק הפועלים שהושלמה בחודש מרס השנה", אמר.

תאריך:  29/06/2020   |   עודכן:  29/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אשראי של עד 1.55 מיליארד שקל לישראכרט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המדינה טוענת, כי ליאור סלומון נטל שוחד מיני שבע פעמים מיוצאות אתיופיה בשנים 2016-2008, תמורת סיועו בבקשותיהן להביא ארצה את בני משפחותיהן
איתמר לוין
המשטרה סגרה תלונה על הוצאה במרמה של מאות אלפי שקלים    כאשר הגישה המתלוננת ערר על ההחלטה, לא נעשה דבר במשך חודשים - ואזי נדחה הערר בטענה הכוזבת של שיהוי    הנושא הוחזר למשטרה - ואז התברר שהתיק המקורי אבד    רוזן: התוצאה היא פגיעה בזכות החוקית לערער על ההחלטה
עידן יוסף
במבצע אכיפה של מינהל הבטיחות בזרוע העבודה בעיר ירושלים נבדקו 75 אתרי בנייה    על 40 הוטלו צווי בטיחות, ורובם נדרשו להפסקת העבודה במקום    קנסות בעשרות אלפי שקלים    מנהלי העבודה זומנו לשימוע לפני השעיה או פסילה
עידן יוסף
נתניהו נאם בוועידה הווירטואלית של "נוצרים מאוחדים למען ישראל" (CUFI): "החלת הריבונות תקדם את השלום"    הוסיף: "מוכן למו"מ עם הפלשתינים"
עידן יוסף
השכמה מוקדמת: עשרות מפגינים מתעשיית התרבות והאירועים ובראשם "כלה" שעמדה תחת חופה קראו לשר ישראל כ"ץ: "אם אנחנו לא ישנים בלילה - גם אתה לא תישן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il