X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ליברמן בחאן אל-אחמר
ליברמן בחאן אל-אחמר:
"החלת הריבונות - מהלך סרק של נתניהו"
יו"ר ישראל ביתנו שב ואומר שראש הממשלה לא יחיל ריבונות בבקעת הירדן כפי שהתחייב ומדובר במהלך שנועד ליחסי ציבור "נאכל את הדגים המסריחים ונגורש מן הכפר כפי שקרה בחאן אל-אחמר"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיע (יום ד', 1.7.20) לסיור בחאן אל-אחמר, ומשם תקף את מדיניות ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא הזכיר כי בין ה-20 ל-21 באוקטובר 2018 היה אמור להתבצע פינוי של ההתנחלות הפלשתינית הבלתי חוקית, כלשונו. "הצבא היה ערוך, פרוס, חולקו צווי פינוי, הכל היה ערוך לקראת מבצע הפינוי של חאן אל-אחמר. למה זה לא קרה? כי ב-19 באוקטובר, בצהריים קיבלתי הנחיה כתובה מרה"מ בנימין נתניהו לבטל את הפינוי. ההסבר היה שאם נפנה את חאן אל-אחמר, אז ICC - בית הדין הבינלאומי - יקבל החלטה לפתוח בחקירה נגד ישראל. אז אנחנו לא פינינו את חאן אל-אחמר ובינתיים ב-ICC קיבלו החלטה על פתיחת חקירה", הסביר מדוע פעל כך בהיותו שר הביטחון.
"כמו תמיד, לצערי", המשיך ליברמן, "גם אכלנו את הדגים המסריחים וגם גירשו אותנו מהכפר תרתי משמע. אנחנו נפגשים פה על-רקע חאן אל-אחמר, כי מדובר באותו דפוס התנהלות גם עכשיו, בנוגע לריבונות. 14 חודשים רה"מ צועק ומדבר על החלת הריבונות. מה שמתברר הוא, שכל המהלך הזה הוא לא מהלך להחיל ריבונות, אלא מהלך של יחסי ציבור. פשוט גניבה אלקטורלית. שום דבר אחר. הצבא לא שותף, הרמטכ"ל לא שותף, ראש השב"כ לא שותף, מפקד אוגדת יו"ש לא שותף. אותם אנשים שאמורים ליישם את החלת הריבונות לא שותפים - לא לגיבוש המפה ולא לגיבוש התפיסה של איך זה אמור להתבצע. לכן מלכתחילה - ואני אמרתי עוד לפני הבחירות האחרונות - אין שום סיכוי שנתניהו יחיל ריבונות על בקעת הירדן.
"כבר אז ידענו וקיבלנו מסרים שאין שום כוונה להחיל ריבונות על בקעת הירדן. הכל כמו שאמרתי - מהלך של יחסי ציבור, מהלך אלקטורלי, מהלך סרק לגמרי. זה מה שיש. אם אנחנו כבר נפגשים ב-1 ביולי יש עוד אירוע ביום הזה", דברי ליברמן.
יו"ר ישראל ביתנו התייחס גם להחלטה שנכנסה היום לתוקף, לקיצור השירות הסדיר מ-32 חודשים ל-30 חודשים בלבד: "איך מתקבלת החלטה כזאת דרמטית בלי דיון בממשלה, בלי דיון בקבינט, בלי דיון בוועדת החוץ והביטחון, בלי שהממשלה שומעת מה עמדתו של הרמטכ"ל? מהן ההשלכות, איך זה ישפיע על הסד"כ של יחידות קרביות בצה"ל? אין קבינט, אין קבינט מצומצם, אין ועדות משנה לועחו"ב מלבד ועדה אחת, אין גם איפה לקיים דיון. הזלזול כלפי מערכת הביטחון מדהים. אנחנו כבר רגילים להדלפות מהקבינט, אבל זה שמקליטים ראש שב"כ בישיבת קבינט, מדליפים את זה החוצה, זה שכל הוויכוח המקצועי בין הרמטכ"ל לראש המוסד - הכל מודלף החוצה - זה דבר חסר תקדים, וזה אומר שיש פה פגיעה קשה במערכת הביטחון ובאמינות של מדינת ישראל. לצערי כל עניין הריבונות הפך לפארסה אחת גדולה והיא רשומה על שמו של בנימין נתניהו".

תאריך:  01/07/2020   |   עודכן:  01/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"החלת הריבונות - מהלך סרק של נתניהו"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ריבונות על כל יהודה ושומרון
אקטואלי  |  1/07/20 15:06
2
טוב לדעת.
7-7-7.  |  1/07/20 17:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תוכנית המאה
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס נערכת לסיפוח הצפוי בגדה אך איננה מעוניינת בעימות צבאי נרחב עם ישראל ברצועת עזה. חמאס תתיר "טפטוף" ירי רקטות לעבר ישראל מהרצועה, הפגנות המוניות נגד הסיפוח ותנסה להוציא פיגועים בשטחי הגדה באמצעות "חוליות רדומות"
יוסי אחימאיר
על כפות המאזניים - מימוש שלב בחזון ארץ-ישראל השלימה. הזדמנות לצעד משמעותי של חיבור העם למולדתו ההיסטורית, ממנה גלה לפני "אלפיים שנות". האם ייעשה המהלך, שייקבע בפועל את תודעת בעלותנו על ארצנו כולה, או שמא תוחמץ ההזדמנות?
עידן יוסף
נתניהו נאם בוועידה הווירטואלית של "נוצרים מאוחדים למען ישראל" (CUFI): "החלת הריבונות תקדם את השלום"    הוסיף: "מוכן למו"מ עם הפלשתינים"
עידן יוסף
המשחק: נחשו מי אמר - שרון או נתניהו, מבקש להמחיש את הסכנה הנשקפת לדעת המפלגה מתוכניתו המדינית של ראש הממשלה    מנכ״ל האיחוד הלאומי: ״רגע האמת של נתניהו לקבל החלטה אמיצה על החלת ריבונות אמיתית בלי שום התניה והכרה בגבולות מדינה פלשתינית״
אליקים העצני
זיכרון הבריות קצר, והכל עניין של פרופורציה. ליד 70 האחוזים משטח יו"ש שיהפכו למדינה פלשתינית, 30 האחוזים שהוא משאיר לנו נראים קטנים. אבל כשמחלקים את השיריים האלה ל"פעימות" ורק הן במוקד תשומת הלב ובתוכן השאלה, למי תצלצל הפעימה הראשונה, לגוש-עציון ואולי למעלה אדומים - אזי האבדה הגדולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il