X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יותר מ-13,000 בדיקות [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90]
מנכ"ל משרד הבריאות. יחתום על צו הגבלת פעילות בביתר עילית [צילום: פלאש 90]
הסגר יהיה בתוקף במשך שבוע כמות נשאי הקורונה שאובחנה בשבוע האחרון כפולה מכמות הנשאים שאובחנה בחודש מאי כולו מאז חצות ועד 22:00 בערב התגלו 868 נשאים חדשים שיעור הבדיקות שנמצאו חיוביות ממשיך לעלות ועומד על 4.8%
▪  ▪  ▪

קבינט הקורונה החליט הערב בישיבה טלפונית על הטלת סגר מלא בשלוש שכונות באשדוד, ובשלוש שכונות בעיר לוד.
"ועדת השרים להכרזה על "אזור מוגבל" החליטה להכריז על האזורים הבאים כ"אזורים מוגבלים": אשדוד- שכונות ג', ז' וח', לוד- שכונת הרכבת, שניר ונווה שלום", נמסר בהודעה משותפת של משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות.
ההכרזה על שכונות אלו כ"אזור מוגבל" תהיה ל-7 ימים, החל ממחר בשעה 8:00 בבוקר ועד יום חמישי הבא בשעה 8:00 בבוקר. באזורים המוגבלים תוגבל הכניסה והיציאה אל האזור המוגבל ומהאזור המוגבל, וכן תוגבל התנועה והעסקים בתוך האזור המוגבל עצמו.
נוסף על האמור, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, יחתום בהקדם על צו המגביל את פעילות מוסדות החינוך ועל צו שימנע התקהלויות בעיר ביתר עילית.
מאז חצות בליל אמש ועד לשעה 22:00 הערב אובחנו בישראל 868 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. מתחילת השבוע אובחנו 2,775 נשאי קורונה חדשים - יותר מכפול מכמות הנדבקים החדשים שאובחנו בכל חודש מאי האחרון, שעמדה על 1,223 בני אדם. אחוז הבדיקות היומיות שחזרו חיוביות ממשיך לעלות והוא עומד כעת על 4.8%. זאת, לעומת 3.8% אתמול ו-3.6% שלשום.
מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הערב (יום ד', 1.7.20) עולה כי מחצות ועד לשעה 22:00 בוצעו בישראל 17,980 בדיקות. מספר החולים הפעילים עומד כיום על 8,483 - תוספת של 783 חולים מאז אתמול בחצות. מתוך החולים - מאושפזים 243 חולים בבתי החולים השונים. מצבם של 63 בינוני ומצבם של 58 קשה. מספר החולים המונשמים עלה באחד וכעת הוא עומד על 25 חולים. גם מספר הנפטרים מקורונה בישראל עלה בשניים והוא עומד על 322 בני אדם.
במקביל, עלה גם מספר המחלימים מקורונה ב-58 בני אדם, והוא עומד כעת על 17,452 בני אדם.

תאריך:  01/07/2020   |   עודכן:  01/07/2020
+אמדוקס צפויה לפטר כ-1,000 עובדים
08:21 02/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הפיטורים נעשים כחלק מהתמודדות אמדוקס עם משבר הקורונה ועם ההאטה בפעילות העסקית בארצות הברית  ▪  בשלב זה לא ידוע כמה מן המפוטרים יהיו מבין 4,500 עובדי אמדוקס בישראל

[צילום: פלאש 90]
+ועדת הפנים: לא נאפשר פגיעה קשה בביקורי אסירים
00:00 02/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הפנים תכניס שינויים בהצעת החוק הממשלתית למניעת מבקרים במקומות מעצר אם קיים חשש לסכנת הדבקה בקורונה  ▪  יו"ר הוועדה: "מדובר באיזון עדין בין זכויות אדם לדאגה לבריאותו. חוק כזה דורש עיון עמוק"

סוהרים בסרבלים [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+משרד הביטחון ידון בפריסת פיקוד העורף בערים ובפתיחת מלונות קורונה
23:29 01/07/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, הודיע בעקבות ההחלטה על הטלת סגר במספר שכונות באשדוד ובלוד, ועל כינוס דחוף של קבינט הקורונה הרחב מחר לדון בפעולות נוספות כי יכנס מחר בבוקר דיון הערכת מצב של משרד הביטחון, שבמהלכו תקודם ההיערכות לאפשרות של פתיחת מרכזי שליטה בערים על ידי פיקוד העורף, תגבור של עוד מלוניות קורונה וצעדים נוספים שאנו עשויים להידרש להם בימים הקרובים.

+אושר סופית: הממשלה תוכל להכריז אזורים מוגבלים
22:08 01/07/20  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה סופית את הצעת החוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (נגיף הקורונה החדש) (אזור מוגבל), התש"ף-2020. הצ"ח נועדה להאריך ב-45 יום את התקנות לשעת חירום המסמיכות את ועדת השרים להכריז על אזורים בהם קיים צבר תחלואה כאזורים מוגבלים ולקבוע הגבלות שונות לריחוק חברתי ולהגברת האכיפה באזור זה.
יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) הציג את ההצעה ואמר כי התקנות מאפשרות להכריז על אזור מסוים בו מחלת הקורונה התפשטה בהיקף נרחב כמוגבל, לתקופות קצרות וקצובות אם הדבר הכרחי.
"הזמן הנוסף דרוש כדי לקדם בכנסת את חוק המסגרת, שאמור להחליף את ההסדרים בתקנות שעת חירום. ועדת החוקה הבטיחה כי השימוש באמצעי זה יעשה רק כשאין דרכים אחרות למנוע התפשטות המחלה, באופן מדתי ובשיתוף הרשויות המקומיות. ועדת השרים תצטרך לבחון דרכים חלופיות ולהשתכנע שאין דרך אחרת לעצור את התפשטות הנגיף. הוועדה חידדה חובה ליידע את האוכלוסייה בדרכים ישירות וממוקדות", אמר.

+אושרו איכוני שב"כ לחולי קורונה למשך 3 שבועות
21:45 01/07/20  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלשית את הצעת החוק הקובעת הסדר זמני למשך כשלושה שבועות, המסמיך באופן מוגבל את השב"כ לבצע איכון סלולרי. 58 ח"כים תמכו בהצעה לעומת 38 שהתנגדו לה.
הצעת החוק מהווה הסדר זמני, למשך כשלושה שבועות (עד ליום 22.07.20), לסייע למשרד הבריאות במלחמה בהתפשטות נגיף הקורונה ובלימת שרשראות ההדבקה. ההסדר הזמני פוצל מהסדר כולל שידון בוועדת חוץ וביטחון במהלך שלושת השבועות הקרובים מתוך כוונה להסדיר חקיקה ראשית בנושא.
הצעת החוק מסמיכה את שב"כ לסייע במהלך תקופה זו במקרים פרטניים וייחודיים בהם לא ניתן להשלים את החקירה האפידמיולוגית בשיטות אחרות. כמו כן ניתנה הסמכה למשרד הבריאות, למשך תקופה זו, להסתייע בשב"כ בביצוע החקירות ביום בו היו יותר מ-200 חולים ביום שקדם לו, ככל שהמשרד רואה בכך צורך, לפי שיקול דעתו.
בנוסף מוצע כי ראש הממשלה רשאי בצו, לאחר שהונחה בפניו המלצת צוות השרים, לבקש את אישור ועדת החוץ והביטחון, להוסיף נסיבות חריגות נוספות, בהן יהיה השב"כ מוסמך לסייע.

+קבינט הקורונה ידון בהטלת 'אזור מוגבל' בכמה ערים
21:32 01/07/20  |  איציק וולף

קבינט הקורונה יכונס לישיבה טלפונית בשעה 21:45 לצורך הכרזה על 'אזור מוגבל' בערים שבהם נרשמה תחלואה גוברת בנגיף קורונה.
בשלב זה עדיין לא ידוע מה יהיה היקף ההגבלות שיוטלו על הערים המדוברות. הערים המרכזיות שבהן נמצא גידול במספר החולים הן אשדוד, בני ברק, דימונה, וערים נוספות.

+האוצר וההסתדרות יקימו צוותים משותפים לגיבוש פתרונות למשק
20:57 01/07/20  |  

שר האוצר, ישראל כ"ץ, ויו״ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, סיכמו על הקמת צוותים משותפים לאוצר ולהסתדרות לגיבוש פתרונות כלכליים למשק הישראלי בימי הקורונה.
השניים דנו ארוכות בסוגיות הבוערות שניצבות לפתחו של המשק ובכללן 700 אלף מובטלים וענפים במצוקה שנמצאים על סף קריסה, בהם תעופה ותיירות. שר האוצר הדגיש בפני יו״ר ההסתדרות את חשיבות ההירתמות של המגזר הציבורי ויו״ר ההסתדרות התחייב כי ההסתדרות תמשיך לפעול באחריות תוך שמירה על מעמד העובד ואיתנות המשק.
השר כ"ץ הנחה את הממונה על השכר להוביל את המשך המו"מ מול יו״ר ההסתדרות.

+תע"א מאשרת: הנחיה לצמצום חטיבת התעופה
20:46 01/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

התעשיה האוירית מאשרת שבכוונתה לבצע מהלך פיטורין משמעותי בחטיבת התעופה  ▪  טוענת כי טרם הוגשה כל תוכנית לצמצום כוח האדם בחטיבה לאישור הדירקטוריון

"התאמות בחטיבת התעופה" [צילום: התעשייה האווירית, תע"א]
+בנט מקים קבינט צללים לקורונה
17:37 01/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ח"כ נפתלי בנט הודיע על הקמת קבינט קורונה אזרחי שיפעל במקביל לקבינט הממשלתי  ▪  בין המומחים שיהיו חברים בקבינט: אלוף במילואים גיורא איילנד, פרופ' עמר מואב, מייסד מחאת השולמנים ומומחים בתחומי בריאות הציבור והאפדימיולוגיה והכלכלה

בנט. כינוס ראשון ביום א' הקרוב [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+ראש עיריית כרמיאל נכנס לבידוד
16:45 01/07/20  |  עידן יוסף

ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי וראש לשכתו וראש מינהל התרבות והדוברות אלי שדה, הודיעו על כניסתם לבידוד ביתי לאחר שהתברר להם הבוקר על כך שנחשפו בתחילת השבוע לחולה קורונה מאומת.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סגר מלא הוטל על שכונות באשדוד ובלוד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הקורונה בשביל להסיט מהפדופיליה
ליניקר  |  1/07/20 21:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
ח"כ נפתלי בנט הודיע על הקמת קבינט קורונה אזרחי שיפעל במקביל לקבינט הממשלתי    בין המומחים שיהיו חברים בקבינט: אלוף במילואים גיורא איילנד, פרופ' עמר מואב, מייסד מחאת השולמנים ומומחים בתחומי בריאות הציבור והאפדימיולוגיה והכלכלה
מירב ארד
שינוי נוסף - חברות התעופה יוכלו להציע שובר שיהיה תקף לשנה לפחות    בדיון בוועדת הכלכלה נקבעו עקרונות ההצעה, לפיה הוראת השעה תחול עד 31 באוגוסט 2020    השינויים יחולו גם רטרואקטיבית על כל הטיסות שבוטלו מה-1 במרס 2020 ועל טיסות שבוטלו אל ומיעדים שעל החוזרים מהם חלה חובת בידוד גם לפי ה-1 במרס
איציק וולף, איתמר לוין
חברת התעופה הפסידה 140 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020 - וההשלכות הקשות עוד יותר של משבר הקורונה יבואו לידי ביטוי בדוחות הרבעון השני    שבה ופרסמה הערת עסק חי
איציק וולף, איתמר לוין
הקבוצה שבשליטת יצחק תשובה הפסידה 2.77 מיליארד שקל ברבעון הראשון    החוב הפיננסי נטו במועד אישור הדוחות: 5.94 מיליארד שקל
עידן יוסף
כך יו"ר ועדת הקורונה בדיון על הגעת חולים פלשתינים לבתי חולים ישראלים עקב הקורונה    מתאם פעולות הממשלה בשטחים: בתקופת הקורונה אושרו אלפי בקשות לטיפולים רפואיים
עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה בתום דיון ארוך את הצעת החוק וקבעה כי בצו הסגירה ניתן יהיה להפסיק רק חלק מהעיסוק או הפעילות, או לסגור את המקום כולו    במסגרת שיקול הדעת ניתן יהיה לקחת בחשבון גם את מידת הפגיעה בבעלי העסק ובציבור הרחב    הקלה על היכולת להשיג ולערער על צו הסגירה וקבעה כי הפעלת הסמכויות תיעשה על-פי אמות מידה שוויוניות ובהנחיה אחידה שתנוהל ע"י המשטרה ומשרד הבריאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il