X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זוהר. "מפח נש גדול"
כ"ץ. "אל תדבר ותצא"
שר האוצר האשים כי עמדת מיקי זוהר נובעת מכך שבן-דודו הוא בעל אולם, והוסיף: "האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו״ר קואליציה" זוהר בדיון בוועדת הקורונה: "נאפשר פתיחת מסעדות בשטח פתוח, בריכות וחופים"
▪  ▪  ▪

נוכח עימות חריף (יום ב', 20.7.20) בין שר האוצר ישראל כ"ץ לח"כ מיקי זוהר, ברקע העימות המתמשך ביניהם ודבריו של נתניהו נגד שאול מרידור, יצאה ועדת הכספים להפסקה בדיון.
ח"כ מיקי זוהר התייחס במהלך הדיון לתקרת הפיצוי שמעגן החוק לעניין עסקים, ודרש להגדילה". כ"ץ השיב: "עמדה אישית שלך, בניגוד לעמדת ראש הממשלה, ולנוכח כך שיש לך בן-דוד עם אולם. אמר לי אחד הגורמים בתחום, מה הדחף שלך, שיש לך בן-דוד עם אולם. זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים. לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו״ר קואליציה".
ח"כ מיקי זוהר: "צר לי שכחלק מתנועת הליכוד יש לנו שר אוצר מנותק מהעם, אני מצר על זה. ועם כל הכבוד לרצון של שר האוצר להפגין כוחניות, עלי זה לא עובד. אני באופן אישי חייב להודות שהייתה לי תקווה גדולה ממינויו של ישראל כ"ץ. יש לי מפח נפש גדול מההתנהלות שלו. יכול להיות מאוד שצריך לקרוא לרה"מ לבחון את המשך כהותנו של שר האוצר. המשך כהונתו הופכת לסכנה להמשך כהונת הליכוד".
השר כ"ץ לא נותר חייב: "אתן לך עצה, פשוט אל תדבר ותצא".
במסגרת הדיון מבקשת הוועדה לפצל את הנושאים שאינם נוגעים לתחומי עיסוקה, ולהעבירם לוועדת העבודה והרווחה ולוועדת הקליטה והעלייה.
קודם לכן, אמר יו"ר הקואליציה במהלך דיון בוועדת הקורונה: "נאפשר פתיחת מסעדות בשטחים פתוחים בלבד, והמסעדנים יכולים לחיות עימם למרות הקושי. כ-80 אחוז מהמסעדות יכולות לפתוח כך. נתוני משרד הבריאות על מקור ההדבקה איננו מוחלט - כי החולים אינם יכולים להיות בטוחים היכן נבדקו. הפעילות בחדרי הכושר מעצם אופיים הם סכנה להידבקות. נבדוק שיטות ותנאים חדשים לפתיחת חדרי הכושר".
עוד אמר זוהר: "מטריד את ראש הממשלה שהחלטות בוועדה יסכנו את בריאות הציבור. הגענו לכמעט אלפיים נדבקים ביום. אם נגיע לאלף חולים קשים, האירוע ישתנה דרמטית, מערכת הבריאות תקרוס ולא נוכל להציל חיים. אל תקלו ראש בנגיף, ובלי חיים - גם כלכלה לא תהיה פה".

תאריך:  20/07/2020   |   עודכן:  20/07/2020
+הפיקוח על צער בעלי חיים יעבור לוועדת הפנים
23:54 20/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במשך שנים חסה הנושא באחריות ועדת החינוך והכנסת אישרה בקריאה ראשונה את העברת הנושא לוועדת הפנים והגנת הסביבה  ▪  רם בן ברק לחיימוביץ': את נגועה בניגוד עניינים  ▪  חיימוביץ': יש לי אג'נדה, אבל קולי - קול אחד

ח"כ מיקי חיימוביץ' [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+אושר סופית חוק ההסמכה: שב"כ יאכן חולים
23:54 20/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

החוק החדש מסמיך את השב"כ כך שיוכל לסייע למשרד הבריאות בחקירות האפידמיולוגיות עד 20.01.21  ▪  משרד הבריאות מחויב להשיק את יישומון 'המגן 2.0' בתוך שבועיים מפרסום החוק

+תוספת של 400 רופאים ו-1,300 אחים ואחיות
18:38 20/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר הבריאות הודיע כי הגיע לסיכום עם שר האוצר על תוספת של מאות רופאים ושל כ-1,300 אחים ואחיות  ▪  700 עובדי מנהל ומשק ומקצועות הבריאות יוקצו למחלקות הקורונה  ▪  סוכם על תוספת תקציבית של מיליארדי שקלים לטיפול בקורונה

שביתת האחיות, היום [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
השר אדלשטיין במליאת הכנסת [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
+שר האוצר הציג את מתווה הפיצוי לעסקים
17:33 20/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השר ישראל כ"ץ, הציג את הפיצוי המתוכנן במסגרת תשלום החזר הוצאות קבועות לעסקים, כחלק מהכנת חוק התוכנית הכלכלית בוועדת הכספים, לקריאה שנייה ושלישית, לאחר שחברי הוועדה קראו לסייע למגזר זה  ▪  "נוסיף לחוק גם פיצוי לעסקים עם מחזורים של 100 עד 200 מיליון שקל ו-200 עד 400 מיליון ש"ח"

[צילום: דוברות הכנסת]
+ח"כ כסיף קרא להפר את הסגר אם יוכרז
17:03 20/07/20  |  עידן יוסף

ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) קרא שלא לצייט לסגר מלא אם תכריז עליו הממשלה, מאחר שאינו לגיטימי. כמו כן כינה את ח"כ אסנת מארק שנבחרה לוועדה לבחירת שופטים "שפחה נרצעת של הרודן". יו"ר הכנסת יריב לוין גינה את הדברים, ואמר כי מדובר בהתנהגות מתלהמת וכמעט אלימה.

+נתניהו לזוהר וכ"ץ: אל תתראיינו בתקשורת
16:50 20/07/20  |  עידן יוסף

בניסיון להרגיע את הרוחות בליכוד, הרה יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, לשר האוצר ישראל כ"ץ וליו"ר הקואליציה מיקי זוהר שלא להתראיין בתקשורת בנושא המחלוקת ביניהם (חדשות 12).

+בנט ללפיד: תשכח משיתוף פעולה איתנו
16:05 20/07/20  |  עידן יוסף

‏יו"ר ימינה ח"כ ‎בנט דוחה את חיבוק הדב מיו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר לפיד ואומר: "יאיר, אי אפשר גם בנט וגם משותפת. לא יהיה. אנחנו במצב חירום לאומי. מציע לחברים ביש עתיד להתמקד בסיוע לנצח את הקורונה ולא בעידוד אנרכיה". הוא הגיב לדברי לפיד בפתח ישיבת הסיעה, שבה אמר: "ברגע שנתניהו יתפטר, כולם יצטרפו. יאחדו כוחות. אנחנו, בנט, ליברמן. נביא לשולחן נסיון, תוכניות עבודה מסודרות, יכולות ניהול משברים. כל מה שאין עכשיו".

+גם הורים מתחת לגיל 28 יקבלו דמי אבטלה
15:18 20/07/20  |  עידן יוסף

שר האוצר ישראל כ"ץ הודיע ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני כי בעקבות פנייתו - גם עובדים מתחת גיל 28, שיש להם ילד אחד לפחות, יזכו לתנאי דמי האבטלה בהשוואה כמו למי שמעל גיל 28.

+מעל 14 מיליון יהודים בעולם; 45% - בישראל
15:15 20/07/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שר האוצר ישראל כ"ץ הבטיח ליור ועדת העלייה והקליטה דוד ביטן 20 מיליון שקל לסיוע לקהילות יהודיות קטנות בגולה

80% מהיהודים בתפוצות לא מרגישים קשר ליהדות [צילום: מרקוס שרייבר, AP]
+זוהר: "גמליאל בת ברית של הליכודניקים החדשים"
13:49 20/07/20  |  עידן יוסף

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר בתגובה לדברי השרה גילה גמליאל: ‏״לא אקבל הטפות מוסר מבני ברית של הליכודניקים החדשים. חבל מאוד שגילה גמליאל מערבבת את שיקולי הפריימריז שלה בוויכוחים מהותיים שקשורים לעתידם הכלכלי שלי אזרחי ישראל״.

+גמליאל נגד זוהר: "כל הקלקולים בגללו. זה לא סגנון הליכוד"
13:46 20/07/20  |  עידן יוסף

השרה גילה גמליאל נגד מיקי זוהר ברדיו 90: "הפסקתי להתייחס לדברים שהוא מוציא מהפה. מאז שהוא יו"ר הקואליציה, כל הקלקולים בגללו. או שייקח עצמו בידיים ויקיים שיח עם הליכוד ונציגי הקואליציה ופחות כותרות - או שצריך להחזיר את דוד ביטן שינהל הקואליציה.
"הכל בגלל מיקי זוהר. יש מצב שהגיע הזמן לעשות סדר בבלגן. אמירות מן הסוג הזה בוועדה, ובמקום שיעזור הוא מדרדר השיח הפוליטי. אני אומרת למיקי ההערות שלי. אומר גם לראש הממשלה. צריך לשמור על הקואליציה ועל הליכוד. הוא מפטר את כולם כל הזמן. זה לא סגנון הליכוד".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר גרוטו / Itamar Groto  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גבי ברבש  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  הליכוד  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר סימן טוב  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עפר שלח / Ofer  Shelah  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שאול מרידור / Shaul Meridor  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זוהר נגד כ"ץ: "שר אוצר שמנותק מהעם"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
הממשלה תומכת בהצעת חוק שהגישו חברי כנסת משס לאפשר קבלת פניות במשרדים ממשלתיים גם באמצעות דואר רגיל או פקסימיליה על-מנת לאפשר זאת למי שאינם מסתדרים עם הטכנולוגיה הקיימת
עידן יוסף
לדרישת חברי ועדת החוקה, העבירות, שייאכפו בדרך של עבירה מנהלית לא ייכללו במרשם הפלילי    הגשת כתב אישום תיעשה רק במצבים חמורים במיוחד כגון הפרה סדרתית וגם אז לבית המשפט יהיה שיקול דעת לקבוע קנס עד לסכום המרבי של 14,400 שקל
עידן יוסף
משרד הבריאות ישיק את המגן 2.0 בתוך שבוע מאישור החוק - כך אישרה ועדת החוץ והביטחון לקריאות שנייה ושלישית, כפוף לרביזיה
עידן יוסף
ח"כ אלי אבידר כעת בוועדת החוקה במתקפה נגד המשנה ליועמ"ש רז נזרי: "אתה פופוליסט, נתת יד לאיסור לאנשים לצאת להפגנה מאזור מוגבל, לך לקוריאה הצפונית ותשאל אנשים מה מעדיפים, להידבק בסארס או קורונה, או לצאת להפגין". רז נזרי: "אני נמצא בכנסת קרוב לעשר שנים, מעולם לא דיברו אליי בצורה כזו"
עידן יוסף
השימוש במונח נכה נחשב בשפת היום-יום לפוגעני ושרי הממשלה מביעים תמיכה בשיני המינוח ל"אדם עם מוגבלות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il