X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבנק הבינלאומי תובע מעדי קייזמן ואתי גינזבורג 550,000 שקל בשל יתרות חובה וחיובי אשראי עתידיים בחשבונותיהם דפי החשבון מגלים: צ'קים ביותר ממיליון שקל חזרו בחודשים האחרונים
▪  ▪  ▪
קייזמן. עזבו את הארץ [צילום: בוצ'צ'ו]

הבנק הבינלאומי תובע 550,000 שקל מיזם הנדל"ן עדי קייזמן ורעייתו, הדוגמנית אתי גינזבורג. תביעת הבנק היא בטענה ליתרות חובה בחשבונות העו"ש ובכרטיסי האשראי של השניים, והיא באה לאחר שורה של תביעות נגד קייזמן מצד רוכשי דירות בארה"ב ולאחר שבני הזוג עזבו את הארץ.
בנקים אינם ממהרים לתבוע את לקוחותיהם, אלא מנסים להגיע עימם להסדרי פריסה ותשלומים. תביעתו של הבינלאומי יוצאת דופן גם בכך שהיא מתייחסת לתשלומים עתידיים בכרטיסי אשראי - איתות לכך שהחשבונות מצויים בחריגה אשר תוביל לכך שהבנק ייאלץ לממן תשלומים אלו (שכן רכישות באשראי מכובדות בכל מקרה מול המוכרים, ובאחריות הבנק וחברת האשראי לגבות את הכסף מלקוחותיהם).
הבינלאומי אומר בתביעה שהגיש (19.7.20) לבית משפט השלום בתל אביב, כי קייזמן וגינזבורג חייבים לו 56,000 שקל בשל יתרת חובה בחשבונם המשותף ו-63,000 שקל בשל החיובים הבאים בכרטיס ויזה. קייזמן חייב, בחשבון השייך רק לו, 98,000 שקל בשל יתרת חובה, 281,000 שקל בשל הלוואות, 34,000 שקל בשל הלוואות בפיגור ו-19,000 שקל בשל חיובים עתידיים בכרטיס דיינרס. הבנק גם מבקש לחייב את השניים בתשלום הריבית המירבית שהיא גובה, מיום הגשת התביעה ועד ליום התשלום.
תדפיסי החשבונות המצורפים לתביעה מגלים, כי בחודשים האחרונים החזיר הבנק מספר צ'קים של בני הזוג בשל העדר כיסוי. בין היתר, מדובר ב-300,000 שקל בתחילת יוני ובסכום זעיר של 415 שקל באמצעי אפריל. בחשבונו של קייזמן לא כובדו בחודשים האחרונים התחייבות לחברת האשראי כאל ב-110,000 שקל, לא כובדו התחייבויות לחברת הביטוח איילון ב-35,000 שקל ובשל העדר כיסוי לא כובדו צ'קים ב-750,000 שקל (כולל שני צ'קים של 4,000 שקל כל אחד). התביעה הוגשה בידי עו"ד יקיר אביטל וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  20/07/2020   |   עודכן:  20/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קייזמן וגינזבורג לא מסוגלים לפרוע צ'קים במאות שקלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השר ישראל כ"ץ, הציג את הפיצוי המתוכנן במסגרת תשלום החזר הוצאות קבועות לעסקים, כחלק מהכנת חוק התוכנית הכלכלית בוועדת הכספים, לקריאה שנייה ושלישית, לאחר שחברי הוועדה קראו לסייע למגזר זה    "נוסיף לחוק גם פיצוי לעסקים עם מחזורים של 100 עד 200 מיליון שקל ו-200 עד 400 מיליון ש"ח"
עידן יוסף
אחרי שנחשפו הנתונים בדבר הדבקות בודדות בחופים ובבריכות, ועדת הקורונה אישרה כי הם יישארו פתוחים    הערב יתקיים דיון נוסף האם להטיל הגבלות על המסעדות    שינוי עמדה בממשלה בנושא המסעדות: בעד פתיחתן בשטח פתוח    ביומיים הקרובים לא צפויה להתקבל החלטה לגבי חדרי הכושר
מירב ארד
שר האוצר ישראל כ"ץ הבטיח ליור ועדת העלייה והקליטה דוד ביטן 20 מיליון שקל לסיוע לקהילות יהודיות קטנות בגולה
עידן יוסף
איציק וולף
אלי רוזנברג, בנו של איש העסקים האמריקני קני רוזנברג, הגיש לדירקטוריון אל-על הצעה רשמית לרכישת 45% ממניות החברה - עוד בטרם תבוצע הנפקה - תמורת 75 מיליון דולר    ההצעה משקפת שווי גבוה ב-5% משוויה הנוכחי של אל-על בבורסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il