X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנדלבליט. "רצוף האשמות שווא" [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
אוחנה. "מנהל מאבק אישי" [צילום: גילי יערי, פלאש 90]
מנדלבליט משיב למכתבו של אוחנה על ההסתה:

השמצות והפצה של תיאוריות קונספירטיביות

מנדלבליט אומר שאוחנה הפיץ לתקשורת את מכתבו, בו טען להתעלמות מההסתה נגד נתניהו, וזאת בעת שהייעוץ המשפטי מתמודד עם הקורונה מגדיר את טענותיו של אוחנה כ"האשמות שווא חסרות כל ביסוס" אומר שפנה לשב"כ ולמשטרה כדי לוודא שנתניהו ומשפחתו זוכים לאבטחה ברמה הגבוהה ביותר
▪  ▪  ▪
פולסא דנורא לאור טוביה החולב
איתמר לוין
קביעת הגבול בין חופש הביטוי - כולל כאשר הוא גס ומבחיל - לבין הסתה אסורה איננה פשוטה * המבחן המוצע כאן הוא האם הדברים יוצרים סכנה ברורה לאלימות * לפי קנה המידה הזה, גם הדברים החמורים הנאמרים נגד נתניהו אינם הסתה
לרשימה המלאה

השמצות והפצה של תיאוריות קונספירציה - כך מכנה (יום ב', 20.7.20) היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, את דבריו של השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, בנוגע להסתה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומשפחתו.
אוחנה טען בסוף השבוע (17.7.20, שעות אחדות לפני כניסת השבת), כי מנדלבליט מתעלם מהסתה מסוכנת נגד משפחת נתניהו, שלדבריו היא חמורה יותר מאשר ערב רצח רבין. לטענת אוחנה, מנדלבליט מנהל מאבק אישי נגד נתניהו; הוא קרא לו לזכור שאין זה "מאבק לחיים ולמוות" - אמירה ממנה ניתן להבין, כאילו אוחנה מאשים את מנדלבליט בזלזול בחייו של נתניהו.
בתשובתו כותב מנדלבליט, כי אוחנה הפיץ לתקשורת את מכתבו בעוד היועץ ואנשיו עוסקים בסוגיות המשפטיות הנובעות מן הקורונה, והוא "רצוף האשמות שווא חסרות כל ביסוס בנוגע למערכת אכיפת החוק". מנדלבליט מזכיר, כי האחריות לבטחונם של נתניהו ומשפחתו נתונה בידי השב"כ, וכי הוא בטוח שאוחנה יודע כיצד להתקשר עם הגורמים המוסמכים. הוא מציין, כי השר אריה דרעי פנה לשב"כ, וכי הוא עצמו פנה לשב"כ ולמשטרה כדי לוודא שנתניהו זוכה לאבטחה ברמה הגבוהה ביותר, המביאה בחשבון את האיומים עליו.
מנדלבליט שב ואומר כי יפעל על-פי ההנחיות הקיימות והפסיקה בנוגע לתלונות על איומים כלפי משפחת נתניהו. הוא מוסר, כי מאז תחילת מאי קיבלה המשנה ליועץ לתפקידים מיוחדים, נורית ליטמן, מהמשטרה שבע פניות בטענה להסתה נגד נתניהו ובני משפחתו. בשלושה מקרים אישרה ליטמן לפתוח בחקירה, ובאחד מהם כבר הוגש כתב אישום. שני מקרים אחרים סווגו כאיומים והועברו לטיפול המשטרה - עליה מופקד אוחנה.
מנדלבליט מסיים באומרו: "ההחלטות בייעוץ המשפטי לממשלה ובמערכת אכיפת החוק מתקבלות אך ורק על בסיס ענייני ומקצועי, ולעולם לא משיקולים זרים או אישיים. גם מול השמצות והפצה של תיאוריות קונספירטיביות משוללות קשר למציאות, אנו לא נירתע מלבצע תפקידנו, ונפעל תמיד כאמור לפי הדין".

תאריך:  20/07/2020   |   עודכן:  20/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השמצות והפצה של תיאוריות קונספירטיביות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין, יצחק דנון
הבנק הבינלאומי תובע מעדי קייזמן ואתי גינזבורג 550,000 שקל בשל יתרות חובה וחיובי אשראי עתידיים בחשבונותיהם    דפי החשבון מגלים: צ'קים ביותר ממיליון שקל חזרו בחודשים האחרונים
עידן יוסף
השר ישראל כ"ץ, הציג את הפיצוי המתוכנן במסגרת תשלום החזר הוצאות קבועות לעסקים, כחלק מהכנת חוק התוכנית הכלכלית בוועדת הכספים, לקריאה שנייה ושלישית, לאחר שחברי הוועדה קראו לסייע למגזר זה    "נוסיף לחוק גם פיצוי לעסקים עם מחזורים של 100 עד 200 מיליון שקל ו-200 עד 400 מיליון ש"ח"
עידן יוסף
אחרי שנחשפו הנתונים בדבר הדבקות בודדות בחופים ובבריכות, ועדת הקורונה אישרה כי הם יישארו פתוחים    הערב יתקיים דיון נוסף האם להטיל הגבלות על המסעדות    שינוי עמדה בממשלה בנושא המסעדות: בעד פתיחתן בשטח פתוח    ביומיים הקרובים לא צפויה להתקבל החלטה לגבי חדרי הכושר
מירב ארד
שר האוצר ישראל כ"ץ הבטיח ליור ועדת העלייה והקליטה דוד ביטן 20 מיליון שקל לסיוע לקהילות יהודיות קטנות בגולה
עידן יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il