בימינו הפך האינטרנט לכלי המרכזי לפרסום עסקים. כל עסק רוצה להיות בתוצאות הראשונות של גוגל, וזה לא מפתיע. כי כאשר הגולשים מחפשים שירותים דרך המחשב או הסמארטפון שלהם, הם לוחצים ישר על התוצאות הראשונות מבלי לחשוב פעמיים. לפיכך, טכניקות שונות לקידום אתרים נועדו להשאיר את העסק למעלה. אחת הטכניקות היעילות יותר היא קידום באמצעות
פרסום כתבות באתרים מובילים.
אתר מוביל, נעים להכיר
פרסום כתבות באתרים מובילים הוא לא רק מותרות, אלא צורך ממשי. אם אתם רוצים שיבחינו בעסק שלכם, כדאי בהחלט לפרסם אותו באתר שבו יש תנועה רבה. אז מה נחשב לאתר מוביל? ובכן, אחת הדוגמאות הבולטות יותר לאתר כזה היא אתרי חדשות. אתרים אלה זוכים לחשיפה רבה, מכיוון שגולשים רבים נכנסים אליהם מדי יום ביומו (ויש כאלה שגם כמה פעמים ביום) כדי להתעדכן בנעשה בארץ ובעולם, בייחוד אם אנו נמצאים בתקופה טעונה מבחינה ביטחונית או בריאותית. ואם הגולשים כבר נכנסים לאתרים האלה, הרי שהדרך אליכם קצרה: ברגע שהם רואים כתבה מעניינת באתר מוביל, הם לוחצים עליה ומגיעים ישר אליכם ואל האתר שלכם.
אילו כתבות מתפרסמות באתרים מובילים?
באתרים מובילים קיימת דרישה לפרסום כתבות איכותיות על העסק. אגב, זה יכול להיות כל סוג של עסק שיעלה על הדעת: מוסך, חשמלאי רכב, משרד לעורכי-דין, היי-טק, מסעדה, שף פרטי או משרד רואי חשבון וכדומה. כתבת תדמית באתר מוביל היא ההזדמנות של כל עסק להדגיש את היתרונות שלו, את ייחודיותו ועל הדרך להעניק כמה טיפים משמעותיים לגולשים. מעבר לכך, הכתבה מאפשרת להשיג קישור חיצוני מאתר העסק לאתר המוביל וההפך, וכך תורמת לקידומו באופן משמעותי. כאשר כותבים כתבת תוכן לאתר מוביל, חשוב להקפיד על שפה נכונה ותקנית ולנסח כתבה עניינית שתעניק לגולש את כל המידע שהוא מחפש (או המידע שהייתם רוצים לקרוא, לצורך העניין).
נלחמים במוניטין השלילי
לפרסום כתבות באתרים מובילים קיים כוח סודי שיכול לדחוק את הכתבות השליליות למקומות האחרונים במנוע החיפוש של גוגל. גם אם אתם נותנים את השירות הטוב ביותר ומעניקים יחס אישי לכל לקוח, אינכם מחוסנים מתגובות שליליות של לקוחות שכלפיהם לא הייתם הוגנים, לכאורה. לקוחות אלה עלולים להתנקם בדרך אכזרית ולפרסם עליכם כתבה שלילית.
במקרים שבהם לא ניתן להסיר לחלוטין כתבות שליליות מן האתר, אפשר לפחות להילחם במוניטין השלילי ולפרסם כתבות חיוביות שיועלו לאתרים מובילים. מכיוון שלאתרים אלה יש כוח רב, סביר להניח שכתבות אלה יופיעו לפני כולם וכך "יורידו למטה" את הפרסום השלילי.
לומדים על העסק דרך כתבה מובילה
פרסום כתבות באתרים מובילים הוא ההזדמנות שלכם לעצור לרגע ולמדוד את העסק מחדש. כאשר כותבים כתבה איכותית שנועדה למטרות שיווק ופרסום, חשוב להתייחס למאפיינים משמעותיים כמו מי קהל היעד שלכם? אילו מילות מפתח יכולות לקדם את הכתבה? ואפילו - האם אתר העסק די טוב כדי לפרסם אותו באתר מוביל, או שכדאי לשדרג אותו מעט יותר באמצעות תמונות, סרטונים ותוכן טוב? כי לא תאמינו איזה פרסום אינטנסיבי יכולות לעשות כתבות תדמית לעסק.
איך אני מגיע לאתר מוביל?
ייתכן שפנייה שלכם בלבד לאתר מוביל עלולה להיתקל בסירוב, בייחוד אם מנהלי האתרים האלה מעולם לא שמעו עליכם. אבל אל דאגה, ישנו פתרון פשוט הרבה יותר בדמות חברת PRONLINE. לחברה המקצועית הזו יש קשרים עם אתרים מובילים שונים. אתם רק צריכים לבחור אתר, להזמין שירותי כתיבת כתבה לעסק, לבצע תשלום, לאשר את הכתבה וכעבור זמן קצר - אתם בפנים. בזכות חברת PRONLINE תקבלו פרסום מהיר ואיכותי לאורך כל הדרך.