X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (שס) הודיע במליאת הכנסת כי ידרוש משר החינוך יואב גלנט להורות על הסרת ההפניה לסרטוני תוכנית הסאטירה "היהודים באים" בכאן 11. לדבריו, התוכנית בזה למאורות האומה היהודית ובזה לערכי היהדות, ולא הגיוני שבמסגרת פורטל עובדי הוראה באתר משרד החינוך תיכלל הפניה זו בחומרי הלימוד. בפורטל יש גם הפניה לסרטון של גוף מסיונרי נוצרי.

תאריך:  27/07/2020   |   עודכן:  27/07/2020
+השר אוחנה יתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי
09:17 28/07/20  |  מירב ארד

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, הודיע (יום ג') כי בכוונתו להתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי. "החלטתי להשהות את חבורתי בכנסת, לא מהממשלה. שר שהוא חבר כנסת, תופס מקום של ח"כ שהיה יכול להיות פעיל בתחומי העשייה הפרלמנטריים: להשתתף בוועדות, בדיונים במליאה, להגיש הצעות חוק, הצעות לסדר, שאילתות וכדומה. אמשיך בתפקידי כשר במשרה מלאה, ואפעל כדי שכלל הגופים במשרד, ובראשם משטרת ישראל, יהיו חוד החנית בשמירה לא רק על שלומו וביטחונו של הציבור - אלא גם על חרותו וזכויותיו", כתב אוחנה בחשבון הפייסבוק שלו. מי שצפוי להיכנס במקומו הוא עמית הלוי, מייסד וראש המכללה למדינאות.

אמיר אוחנה, עמית הלוי [צילום: המכללה למדינאות]
+"נחזור לפעילות ללא אישור הממשלה"
09:04 28/07/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

במכתבם לראש הממשלה נכתב כי הענף ייאלץ לחזור לעבוד במתכונת של החתונות המתקיימות ברשות הטבע והגנים וברשויות המקומיות  ▪  טוענים כי אולמות האירועים לא יוכלו לשרוד על-פי מתווה הפיצויים הנוכחי

חתונות במרחב הפתוח [צילום: יעקב לדרמן/פלאש 90]
+"הבנקים רוצים להגיע הביתה בשלום"
01:13 28/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה: בנקים יחויבו להודיע לבעלי חשבון טרם סירוב המחאה מחשבונם  ▪  יו"ר הוועדה עמד על כך שהודעה לבעל החשבון תימסר בדרכי ההתקשרות המהירות ביותר לכל לקוח בדרכים המתאימות לו

[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+"האוצר מנסה להתחמק מתקצוב קליטת גל העלייה"
00:40 28/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך מאשים יו"ר ועדת העלייה והקליטה  ▪  כ-400,000 זכאי חוק השבות חיים בצרפת, מתוכם כ-200 אלף יהודים לפי ההלכה, 30% מעוניינים לעלות

עולים חדשים מצרפת [צילום: פלאש 90]
+תכנית המענקים אושרה בקריאה ראשונה
23:42 27/07/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התכנית לסיוע כלכלי (נגיף הקורונה החדש - מענק חד¬־פעמי) (הוראה שעה), התש"ף-2020, ואת הצעת חוק הצעת חוק ־ יסוד: משק המדינה (תיקון מס' 10 והוראת שעה לשנת 2020). מדובר בשתי הצעות חוק שנועדו להוציא לפועל את חלוקת המענקים בעקבות המשבר הכלכלי שנגרם כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה.
בהצעת חוק יסוד משק המדינה, הדורשת רוב מיוחד של 61, תמכו 62 חברי כנסת ללא מתנגדים ונמנע אחד. בהצעת חוק התכנית לסיוע כלכלי תמכו 80 ללא מתנגדים. ההצעות יועברו לוועדת הכספים להמשך הדיון.
הצעת החוק הראשונה מבקשת לאפשר להוציא סכום נוסף של 6.5 מיליארד ש"ח בשנת 2020, מעבר לסכום של 25 מיליארד שקל שכבר אושרו, לצורך מימון התכנית לתשלום מענקים חד-פעמיים.
הצעת החוק השנייה מבקשת לחלק לאזרחי מדינת ישראל מענקים חד-פעמיים במטרה לעודד את הצריכה ואת התעסוקה ולהניע את גלגלי הכלכלה הישראלית. בהצעה זו מוצע כי בעד ילד ישולם מענק חד-פעמי בסכום של 500 ש"ח ועבור תושב ישראל מעל גיל 18 או נער או נערה נשואים, ישולם מענק חד-פעמי בסכום של 750 ש"ח. כמו כן, מוצע להעניק תוספת למענק של 750 ש"ח נוספים לאוכלוסיות של מקבלי קצבאות וגמלאות שונות המנויות בהצעה. כן מוצע לשלול זכאות למענק ותוספת למענק, למעט מענק בעד ילד, מיחיד שחייב במס נוסף בשיעור 3% על הכנסתו החייבת לפי סעיף 121ב לפקודת מס הכנסה בשנת 2018 וכן מיחיד שלא הגיש את דוח 2018. בקשה למענק ניתן יהיה להגיש עד שנה מיום תחילת החוק.

+יהודק הפיקוח הפרלמנטרי על הגבלת דיונים בבימ"ש בנוכחות עצורים
23:33 27/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לפי הצעת החוק שנועדה להתמודד עם דיוני עצורים ואסירים במציאות הקורונה בשנה הקרובה, שר המשפטים והשר לביטחון הפנים יוכלו להכריז על "הגבלה חלקית" או "הגבלה מלאה" של הדיונים בבית המשפט בנוכחות עצורים ואסירים וועדת החוקה תוכל לבטלה בכל עת  ▪  במקרה שלא תדון בהכרזה מלאה היא תישאר בתוקף עד 14 יום ובהכרזה חלקית עד 28 יום  ▪  לדרישת יו"ר ועדת החוקה, לא תהיה הארכה של התקופה אלא תידרש הכרזה מחדש

דיון בבית המשפט בתקופת הקורונה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ביומיים הקרובים יובא לממשלה מתווה מופעי תרבות ואמנות
23:11 27/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך הודיע לוועדת הקורונה פרופ' איתמר גרוטו  ▪  יו"ר הוועדה, שאשא-ביטון, דרשה כי המתווה יובא כבר השבוע לאישור הוועדה, או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מרגי: לבחון אזור סחר חופשי בבורסה
22:04 27/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הדברים נאמרו בדיון שיזם יו"ר ועדת הכלכלה ברקע המשבר בענף בצל הקורונה  ▪  נשיא בורסת היהלומים: אזור סחר חופשי יכול להגדיל את הכנסות המדינה מהענף במיליארד שקל בשנה  ▪  המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה: התחלנו טיפול מול רשות המיסים

בורסת היהלומים [צילום: איתמר לוין]
+ח"כ מיקי זוהר: פעילי שמאל קיצוני הפחידו את ילדיי
21:23 27/07/20  |  עידן יוסף

ח"כ מיקי זוהר: "בזמן עבודתי בכנסת בעודי משרת את עם ישראל וממלא את שליחותי הציבורית - הגיעו כמה פעילי שמאל-קיצוני ואנרכיסטים להפגין מחוץ לביתי. ‏מבחינתי, הקללות וההכפשות שלהם הם עוד סימן שאני עושה את הדבר הנכון. ‏אל חשש, אותי הם לא יפחידו. ‏ההישג היחיד שלהם הוא שהצליחו להבהיל את הילדים הקטנים שלי".

+מאבטח בכנסת נמצא חיובי לקורונה
20:59 27/07/20  |  עידן יוסף

קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, פנה לכלל באי משכן הכנסת בדוא"ל, נוכח עדכון שקיבל כי מאבטח מיחידת המשמר נמצא חיובי בבדיקה לנגיף הקורונה. בפנייתו מדגיש ניצב גריף כי על פי התחקור הראשוני שבוצע, נמצא כי היום האחרון בו שהה המאבטח בכנסת היה יום חמישי האחרון.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ מלכיאלי: להוציא את "היהודים באים" מתוכנית הלימודים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הוא צודק. נקוה שהשר גלנט יעתר
אשה מסורתית  |  28/07/20 05:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר בישיבת סיעת הליכוד שהוא אינו מעוניין בהליכה לבחירות והודיע לחברי הסיעה כי הוא דורש מהם לשמור על המשמעת הקואליציונית    ראש הממשלה החליפי השיב לו: הליכוד התחייב לתקציב דו-שנתי, אם הליכוד יעמוד בהסכם - תושג יציבות שלטונית
עידן יוסף
ח"כ יאיר לפיד בדיון מיוחד של המכון הישראלי לדמוקרטיה בעניין הסדרת היחסים בין הרשות השופטת לרשות המחוקקת: "חוקי היסוד ישוריינו ברוב של 80 חברי כנסת; רוב מיוחד בהרכב שופטים מורחב לפסילת חוקים; הכנסת תוכל לבטל פסילה ברוב של 70 ח"כים"
עידן יוסף
עומס בקונסוליות וזמני המתנה ממושכים בטיפול בבקשות. יו"ר ועדת עלייה וקליטה השיג הקלה באישור תלמידים-קטינים: "לא נאפשר יצירת צוואר-בקבוק ביורוקרטי"
עידן יוסף
לוין אומר כי ההסתה החמורה לרצח ראש הממשלה נתניהו ולפגיעה בבני משפחתו מחייבת תגובה נחרצת מצד היועץ המשפטי ופרקליט המדינה    "למנוע מגורמים קיצונים את ניצול המצב לרעה לשם יצירת אנרכיה"
עידן יוסף
ביהדות התורה קיימו פגישת פיוס עם אנשי כחול לבן וטוענים כי ראש הממשלה הוא זה שאיפשר את אישור חוק ההמרה במטרה לפרק את הקואליציה    "אם נתניהו יבקש בחירות, העמדה שנציג תהיה נגד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il