X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התקשורת מקים ועדה לבחינת תחום השידורים בישראל בראשות ח"כ לשעבר רועי פולקמן, שתפקידה להקים גוף אסדרה אחיד לכלל גופי השידור "שוק ארכאי שהכללים להפעלתו נכתבו בעידן אנלוגי. במקומות בהם לא צריכה להיות אסדרה יש עשרות מכשולים, ובמקומות בהם נדרשת אסדרה השוק פרוץ לרווחה"
▪  ▪  ▪
פולקמן. אסדרה ראויה על שידורי החדשות [צילום: פלאש 90]

גופי האסדרה בתקשורת אינם תואמים את הצרכים הקיימים. בשנים האחרונות חווה שוק השידורים שינוים באופן אספקת שירותי התוכן וצריכתם, מעבר לצריכת תכנים המועברים על גבי רשת האינטרנט, שינויים במבנה ההכנסות של גופי השידור המסורתיים מפרסום, כניסת שחקנים חדשים לשוק התוכן והשידורים והתפתחויות טכנולוגיות רבות שתומכות ומאיצות את השינוי בשוק.
לאור זאת מינה (יום ד', 5.8.20) שר התקשורת יועז הנדל את חבר הכנסת לשעבר רועי פולקמן (כולנו) לעמוד בראש ועדה שתרכז את עבודת המטה הרבה שנעשתה עד היום בתחום, תעדכן אותה, ותמליץ על השינויים הנדרשים בתחום האסדרה, תוך בחינת תחומים אלו:
  • יצירת גוף אסדרה אחיד לכלל הגופים המשדרים;
  • מיקוד האסדרה;
  • הגנה על יצירה מקומית איכותית;
  • בחינת האסדרה הראויה על הפקה ועל שידור חדשות;
  • בחינת האסדרה הראויה על הסדרי הבעלויות בשוק השידורים.
״שוק התקשורת נמצא במשבר מתמשך, ולאסדרה יש חלק גדול בכך", אמר הנדל. "זה מצריך מאיתנו חישוב מסלול מחדש לגבי כלל הנחות היסוד. ״מדובר בשוק ארכאי, שהכללים להפעלתו נכתבו בעידן אנלוגי. העולם משתנה, ועימו תשתיות ותוכן השידורים. הגענו למצב בו במקומות בהם לא צריכה להיות אסדרה יש עשרות מכשולים, ובמקומות בהם נדרשת אסדרה השוק פרוץ לרווחה".
עם כניסתו לתפקיד, הצהיר ח"כ יועז הנדל, כי שוק השידורים נדרש לשינויים מרחיקי לכת, וכי האסדרה שמתאימה לשנות ה-90 חייבת להשתנות. לדברי שר התקשורת, נסיונו של ח"כ לשעבר רועי פולקמן יהיה לו לעזר בהבנת המציאות ובהגשת המלצות ברורות, מהירות וישימות.

תאריך:  05/08/2020   |   עודכן:  05/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פולקמן יעמוד בראש ועדה לאסדרת השידורים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
נערך משאל טלפוני לאשר את מינויו של זוהר עצמו לתפקיד    קרעי היה מיוזמי המהלך להדחת ח"כ זוהר מתפקידו כיו"ר הקואליציה    רה"מ נתניהו מנע את המהלך ונתן גיבוי לזוהר
יואב יצחק
העדות ניתנה ע"י רונאל פישר במשפט המתנהל בת"א נגד יאיר ביטון לפיו קיבל מידע סודי מערן מלכה באמצעות פישר בדבר החשדות נגדו בפרשת אברג'יל    פישר העיד: לא קיבלתי ולא מסרתי מידע סודי; פניתי רשמית כבא-כוחו של ביטון לבכירים במשטרה והם מסרו לי שהוא אינו חשוד; אם הייתי יודע שהוא חשוד לא הייתי מציע לביטון, השוהה דרך קבע בחו"ל לרגל עסקיו, לבוא לארץ לחקירה    התביעה שיקרה לבית המשפט, כשהתכחשה לכך שניסתה לגייס עדי הזמה    אחד הקצינים אמר: "לא נבוא לשקר במשפט"
איציק וולף
בביירות נמשכים הבוקר מאמצי איתור וחילוץ נפגעי הפיצוץ שהתרחש אתמול בנמל המקומי    מניין ההרוגים עומד על כמאה בני אדם ומניין הפצועים על יותר מ-4,000 נוספים    השגרירות האמריקנית קראה לאזרחים אמריקנים הנמצאים בבירה הלבנונית להישאר בבית ולעטות מסכות מחשש להתפשטות גזים רעילים ששוחררו בפיצוץ
איתמר לוין
חברת התעופה השביתה את פעילותה באפריל בשל הקורונה    הגיעה להסדר עם נושיה בהיקף של 1.6 מיליארד דולר ומבקשת את הגנת בית המשפט
איתמר לוין
המדינה: אמיר ברמלי גייס מיליונים ממשקיעים, הבטיח תשואה גבוהה ונטל לעצמו את הכסף    ברמלי: עסקתי בייעוץ השקעות    מעצרו הוארך בשלושה ימים; גיסו נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il