X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט המחוזי דחה את הערעור

18 חודשי מאסר לעו"ד נוכל

חוסאם ביסאן הודה בשבעה מקרים של מרמה וזיוף, בהם הוציא 1.2 מיליון שקל ממי שהתיימר למכור להם קרקעות של רשות מקרקעי ישראל - למרות שלא היה לו כל קשר עם הרשות
▪  ▪  ▪
"מכר" קרקעות בשפרעם

עו"ד חוסאם ביסאן ירצה 18 חודשי מאסר על שבעה מקרים של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות ושימוש במסמך מזויף. שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, עדי חן-ברק, דחתה (יום ה', 6.8.20) את ערעורו של ביסאן על חומרת עונשו.
ביסאן הודה, כי בשנים 2015-2014 הוציא במרמה 1.6 מיליון שקל ממי שהתיימר למכור להם קרקעות של רשות מקרקעי ישראל בתרשיחא, כאבול, שפרעם ובענה. ביסאן הציג את עצמו כבעל קשרים ברמ"י, למרות שלא היו לו כל קשרים אליה, וזייף מסמכים הנושאים את הסמליל (לוגו) שלה כאילו היא מחכירה את הקרקעות ל-99 שנים. הוא החתים את ה"קונים" על החוזים, גבה תשלום במזומן וזייף חתימות של אנשי רמ"י.
בערעורו על פסק הדין של בית משפט השלום (השופט שלמה בנג'ו) טען ביסאן, כי יש להסתפק בעבודות שירות, כפי שהמליץ שירות המבחן, בין היתר משום שהחזיר לקורבנות 75% מהכסף. עוד ציין, כי חובותיו מסתכמים ב-8.3 מיליון שקל, ועמד על נסיבותיו האישיות.
בדחותה את הערעור אומרת חן-ברק, כי העונש אינו מחמיר. מדובר במעשים חמורים, במסגרתם קיבל ביסאן סכומים גבוהים. מתחם הענישה שקבע בנג'ו - 36-18 חודשי מאסר - הוא סביר, והוא אף הלך לקראתו בכך שקבע את העונש בתחתית המתחם. חן-ברק ביטלה את הקנס בסך 20,000 שקל שהוטל על ביסאן, שכן ברור שאין ביכולתו לשלמו - ואין להטיל קנס שללא ספק יגרור מאסר נוסף. לדבריה, מוטב ש-ביסאן ישלם תחילה את הפיצוי לקורבנותיו - 10,000 שקל לכל אחד. הנשיא רון שפירא והשופטת בטינה טאובר הסכימו עם חן-ברק.

תאריך:  06/08/2020   |   עודכן:  06/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הושלם משא-ומתן בין חברת בז"ן לבין שותפות תמר ובמסגרת ההסכם הצפוי תספק תמר לבז"ן גז טבעי עד להתחלת הזרמת הגז על-ידי אנרג'יאן או עד ל-31 ביולי 2022    בז"ן תוכל להאריך את תוקף ההסכם בחצי שנה במצטבר
איציק וולף
איסתא הודיעה לבורסה על הסכמות של חברי הדירקטוריון להפחתה משמעותית בתגמולים המגיעים להם    תגמול יו"ר הדירקטוריון, עמיחי גרין, יקוצץ ב-20%    שכר המנכ"ל ובעל השליטה, אחישי גל, ושכר סמנכ"ל הפיתוח העסקי, נבו גל, לא יקוצץ אלא יידחה למועד אחר - לא יאוחר מסוף מרס 2021
עידן יוסף
שר הביטחון גנץ בביקור במכון: "כל הניסויים הראשונים שעברו בהצלחה הם בבחינת בשורה גדולה ותקווה גדולה. השלב הבא כפי שסיכמנו הוא שהניסויים יתחילו בבני אדם אחרי חגי תשרי. זה ייעשה בתיאום עם משרד הבריאות ועל-פי כל התהליכים הנדרשים מבחינת בטיחות רפואית"
עידן יוסף
סקר צרכנים מקיף של משרד החקלאות: 55% מהציבור סומכים על הממשלה שתמנע מחסור בביצים במקרה של סגר נוסף, לעומת 18% בלבד החוששים ממחסור
עידן יוסף
ממונה הקורונה הציג את עיקרי התוכנית להתמודדות עם הנגיף: "לא הולכים לסגר, הקבינט קיבל עמדתי בפה מלא"    "ישראל ברמת החלואה לנפש הגבוהה בעולם"    על ההתנהלות בערים אדומות: "בכל העולם סוגרים ערים כאלו - אבל כולם מבינים שהציבור שם על הקצה. ייתכן שמערכת החינוך לא תיפתח בערים אדומות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il