X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כינתה את המפגינים "חוליגנים", וסיפרה: "רופא בכיר בהדסה כתב לי מסרון, שכמעט מת חולה קשה - כי עצרו את האמבולנס בגלל החוליגנים של ההפגנות" מתריעה מפני ההסתה נגדה ונגד משפחתה: "אסור לתת לזה להתרחש, ניסו לזרוק לפידים על הבית, אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים"
▪  ▪  ▪
נתניהו. אלימות מינית [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מנדלבליט: המנהיגים אחראים להרגעת הרוחות
איתמר לוין
נתניהו דרש לפתוח בחקירה בעקבות "ביזוי מיני בוטה" שלו ושל בני משפחתו בהפגנה בשבוע שעבר ובעקבות "איום מפורש לאנוס את שרה נתניהו" * מנדלבליט השיב: 29 חקירות כבר נפתחו, נחקר חשוד בפוסט נגד שרה נתניהו * מנדלבליט מציע לנתניהו לפנות אליו בעתיד לבירור הדברים
לרשימה המלאה

לנוכח התגברות ההפגנות בבלפור, שבהן הותקפה אף היא, התראיינה (יום ד', 12.8.20) אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לערוץ 12, והשיבה למתנגדיה.
"אתמול הגיעה חוקרת בכירה מהמשטרה שמתעסקת בדברים האלה", אמרה נתניהו. "היא דיברה איתי בצורה של הבנה - כי כך צריך לנהוג באנשים שמגישים תלונה על הטרדה מינית. ואני בפירוש מרגישה שעברתי אלימות מינית. חוץ מהמצעד המזעזע הזה של הבלונים והפוסט שקורא לאנוס אותי בצורה בוטה במילים כ"כ נמוכות".
שרה נתניהו ציינה כי היא חשה מאוימת, לטענתה. "האבטחה לא כ"כ שמורה ומהודקת", אמרה. "אל תשכחו שאני לא בבית כל הזמן. אני לא מאובטחת כמו רה"מ, שאולי מאובטח יותר. אני לא מאובטחת כמו שר הביטחון גנץ. לפני מספר שבועות באחת ההפגנות האלימות הם באמת ניסו לירות לפידים לבית ושברו רגליים לבלש משטרה".
נתניהו הוסיפה: "מה שאני רוצה להגיד זה שאסור לתת זה להתרחש. אני שומעת רק צד אחד - ולצערי זה בא כאילו זה פוליטיקה, זה לא צריך להיות פוליטי. הגינוי למה שעשו לי צריך לבוא מכל הנשים, מכל האנשים. זה צריך לבוא מכל הצדדים. הייתי מצפה מהח"כיות שמצקצקות ומדברות על זכויות נשים, כמו זנדברג ומיכאלי, שגם הן יהיו קול".
בהתייחס לאיומים ברצח נגד בני משפחתה אמרה נתניהו לעופר חדד: "אני לא מאחלת לך כאבא ולא לאף אחד שצופה בנו ולא לאף אחד מערוצי הטלוויזיה - שמגבים את ההפגנות האלה - את מה שכותבים עליי ועל ילדיי. הם מתארים איך הם ירצחו אותנו. אני קוראת איך יחתכו איברים לילדים שלי, דברים מזעזעים, אז למה אני לא שומעת גינוי לזה?".
כשנשאלה על ההתנצלות שפרסם בנה בעקבות האיום בתביעת דיבה מצד הפרשנית דנה ויס, אמרה: "אני לא הייתי בעד זה, הייתי בעד שיתנצל", אך הוסיפה: "דנה ויס לא מתנהגת בתור עיתונאית אלא בתור דמות פוליטית חד-צדדית. זה לא מצדיק גם את האמירה שלה - כשאמרה 'ילד קקות' על הבן שלי. דנה ויס פוגעת בי יום יום לילה לילה. הפגיעות שלה בי הן פי מיליון ממה שהילד שלי עשה".
"אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים", אמרה אשת ראש הממשלה. היא התייחסה להפגנות מול המעון בבלפור וטענה: "אנשים מריצים שורות, עושים סמים. אני לא אומרת על כולם, אבל יש שם... אתה בטוח תראה - אלא אם כן תעצום את עיניך".
השרה מירי רגב גיבתה את דברי נתניהו: "שומעת את הראיון עם רעיית ראש הממשלה -הגב׳ שרה נתניהו וחושבת לעצמי, כמה עוצמה ואמונה יש באישה הזו שנושאת על כתפיה עשרות שנים של רדיפה ושנאה ועומדת בגאון בשם הימין כולו. חזקי ואמצי שרה היקרה".

תאריך:  12/08/2020   |   עודכן:  12/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרה נתניהו: האנשים בהפגנות נגדנו באים על סמים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אישה מוכית ? מי בכלל רוצה לגעת
שמפניה וורודה ?  |  12/08/20 16:31
2
אנרכיסטים סוטי מין?
מפוכח  |  12/08/20 17:09
3
את אישה מכה . לא מוכה
ההה  |  12/08/20 17:29
4
מי מחלק לאנכיסטים קנביס בבלפו? ל"ת
יאקי  |  12/08/20 18:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
יורם שפטל
השיטות של מוזס, הגרסאות של לפיד והדורסנות חסרת המעצורים של המשטרה והפרקליטות: מה למדנו מהגילויים האחרונים בתיקי נתניהו
עידן יוסף
בכיכר רבין הוצב מיצג מחאה של האמן איתי זלאיט ובו נראה נתניהו סועד מול שולחן ערוך, כשלפניו עוגה בצורת דגל המדינה    המארגנים: המיצג נועד לעורר את המתנדנדים לצאת ולהפגין נגדו
עידן יוסף
לוין אומר כי ההסתה החמורה לרצח ראש הממשלה נתניהו ולפגיעה בבני משפחתו מחייבת תגובה נחרצת מצד היועץ המשפטי ופרקליט המדינה    "למנוע מגורמים קיצונים את ניצול המצב לרעה לשם יצירת אנרכיה"
עידן יוסף
בשיחה שהתקיימה בין השר לביטחון הפנים לניצב דורון ידיד, נשמע אוחנה אומר שהוא מעוניין "לאתגר", כלשונו, את פסיקת בג"ץ ותוהה "למה אנחנו לא אוסרים את הדבר הזה?"    ה"פתרון" שמציג מפקד המחוז: אנו מחלקים יותר דוחות על אי-עטיית מסכות בהפגנה מאשר במחאות אחרות    מהמשטרה נמסר: אנו מבצעים אכיפה של חובת עטיית מסכה במרחב הציבורי גם במחאות, ללא משוא פנים
איתמר לוין
מעלה את החשש שנתן מיליקובסקי, בן-דודו של ראש הממשלה, העניק לו טובת הנאה בדמות מימון הגנתה של שרה נתניהו בסך 270,000 דולר - בלא לקבל את אישור ועדת ההיתרים    נתניהו הצהיר ב-90% מהכסף שקיבל ממיליקובסקי הופנה להגנת רעייתו    טרם החזיר את הסיגריות והחליפות שקיבל מספנסר פרטרידג'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il