X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אמסלם. צריך מגוון חברתי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
לפיד ויוגב. בצלמם כדמותם [צילום: פלאש 90]
[צילום: ערוץ כנסת]
אמסלם ירכיב נבחרת דירקטורים חדשה:

"לא רק אשכנזים בנבחרת הדירקטורים"

שר הדיגיטל הלאומי הורה לרשות החברות הממשלתיות לשנות את התבחינים מתקופת יאיר לפיד ואורי יוגב כך שיתקבלו גם אנשי פריפריה, חרדים ואתיופים על הדירקטורים הנוכחיים: "אנשים שרובם ממרכז הארץ, מה שנקרא בין רעננה לכפר סבא, ממוצא אשכנזי, בני 60 ומעלה"
▪  ▪  ▪

שר הדיגיטל הלאומי, דוד אמסלם, הנחה את רשות החברות הממשלתיות לפתוח מחדש את כל רשימת הדירקטורים. הוא הודיע במליאת הכנסת (יום ד', 12.8.20) כי נבנים תבחינים חדשים ובקרוב תצא רשימה חדשה, שתכלול גם צעירים, אנשי הפריפריה ("צריכים להיות אנשים גם מדימונה, גם מקריית שמונה - לא רק מרעננה, כפר סבא ותל אביב"), נשים (לפחות 50%), חרדים ואתיופים.
אמסלם תקף את יו"ר יש עתיד-תל"ם, יאיר לפיד, על התקופה שבה שימש כשר אוצר, ואמר: "מה הפרופיל של האנשים שנמצאים בנבחרת הדירקטורים שבנה לפיד? הרי הוא בנה אותה - בנה אותה יחד עם אורי יוגב. הם באו וסיפרו לנו סיפור - אתם מכירים. רבותיי, הפרופיל שאני הבנתי: מדובר באנשים שרובם - 60% או קצת יותר - ממרכז הארץ, מה שנקרא בין רעננה לכפר סבא, ממוצא אשכנזי, בני שישים ומעלה.
"אתם מבינים? החברות של לפיד בדיוק בדמותם. יש להם מטרה, וסביבה בונים את הקריטריונים בדיוק כדמותם. אז זה בעצם, פחות או יותר, החתך. והם סיפרו לנו שאלה האנשים הכי טובים במדינה", המשיך אמסלם.
השר אמסלם המשיך ותקף: "לא צריכים להיות רק אשכנזים. צריך להיות שם מגוון חברתי. יש גם אנשי ציבור שצריכים להיות שם, שתרמו לציבור באפיקים אחרים. כמעט אין אף אחד מהעדה האתיופית. נגמרו הקלמנטינות. נגמר הסיפור הזה כבר. אנחנו רוצים את כל האנשים בחברה במדינת ישראל שותפים ותורמים לחברות במדינת ישראל, שהן חברות ציבוריות גם שלהם. החברות הן לא רק של יש עתיד, לא רק של לפיד ויוגב [אורי יוגב, ע.י.]. יש פה ציבור עצום במדינת ישראל שלא שותף בדברים האלה".
הוא סיכם את דבריו ופנה לח"כים: "תתפלאו - יש בכל המגזרים אנשים טובים, מוכשרים, מלומדים, בעלי ניסיון. אבל הפלא ופלא, כשאנחנו באים לסטטיסטיקות, פתאום אנחנו רואים דברים אחרים; הם מספרים לך סיפורי עלי באבא, כאילו אנחנו מטומטמים; כאילו זאת התוצאה שיצאה - מה לעשות?".

תאריך:  13/08/2020   |   עודכן:  13/08/2020
+אנשי ימין ייצאו לצמתים נגד נתניהו
15:30 13/08/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

ההיסטוריון ראובן גפני קורא להפגנות שקטות בדרישה להחלפתו של נתניהו, בנימוק ש"אנו ראויים ומשוועים להנהגה ולממשלה בראש אחר"

דגלי ישראל, לא דגלים שחורים

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לא רק אשכנזים בנבחרת הדירקטורים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
זוהר בן-אשר
זה מעבר לרצונו לנסות ולהקים ממשלת 61 שתעניק לו חסינות ותבטל את משפטו. הנאשם נתניהו צריך בחירות כי רק כך הוא יגיע לכך שמשפטו יתנהל כשהוא ראש ממשלת מעבר שאי-אפשר לפזרה עד קומה של ממשלה אחרת
עידן יוסף
בין השינויים שמבקש נתניהו לערוך בהסכם עם כחול לבן: אם בג"ץ יחליט להתערב - הולכים לבחירות, ומינוי מפכ"ל המשטרה ופרקליט המדינה יחזור לידי הפוליטיקאים    גורם בליכוד: העדרות כחול לבן מהצעת החוק נגד נתניהו - הפרה של ההסכם הקואליציוני שתוביל לבחירות
איתמר לוין
נתניהו דרש לפתוח בחקירה בעקבות "ביזוי מיני בוטה" שלו ושל בני משפחתו בהפגנה בשבוע שעבר ובעקבות "איום מפורש לאנוס את שרה נתניהו"    מנדלבליט השיב: 29 חקירות כבר נפתחו, נחקר חשוד בפוסט נגד שרה נתניהו    מנדלבליט מציע לנתניהו לפנות אליו בעתיד לבירור הדברים
מירב ארד
בהודעת המפלגה נמסר: "מדובר אך ורק בניסיון לערער את יציבותה של המערכת הפוליטית כולה"    נתניהו על האולטימטום שהציב גנץ: אני לא עוסק באולטימטומים. אני חושב שצריך להעביר תקציב מייד"    הנשיא ריבלין הזהיר מבחירות נוספות: "מכה מכאיבה"
רו"ח גד פניני
מה יעזור תקציב ארוך טווח אם המשבר עדיין מתגלגל ולא ברור לאן יתדרדר ומה המשאבים שיידרשו ומה המשאבים שיעמדו לרשות הפתרון. לכן, גם גנץ - שמעולם לא עסק בתקצוב אלא רק מצד ההוצאה (כרמטכ"ל וגם כשר ביטחון) וגם ראש הממשלה - שהיה גם שר אוצר מספר קדנציות וגם אחראי על כל תקציב המדינה, צריכים להסכים על רצף תקציבי חירום מתקדמים ל-3 חודשים בכל פעם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il