X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לכל אחד מאיתנו יש צ'ק ליסט שהוא חייב לעבור עליו, אז, רגע לפני שיוצאים לנופש ברמת הגולן ובאזור הגליל, מה יהיה כדאי לקחת איתנו? התייעצנו עם המקצוענים ממגזין הבוטיק VG וילה גרופ, והינה התשובות שקיבלנו מהם, על הדברים הבאים צריך לסמן V בצ'ק ליסט לפני נופש בצפון עם בריכה:
רגע לפני שאנחנו צוללים אל תוך רשימת הציוד שכדאי לקחת לנופש וילות יוקרתיות בצפון, אנחנו מזכירים שהנופש שלכם גם "חייב" לכלול אטרקציות טובות! כמובן, שום דבר לא חובה בחיים האלו חוץ מהנשימה עצמה, אבל אין ספק שהנופש שלכם יקבל TWIST הרבה יותר מרענן אם תוסיפו לו אטרקציות שטח ברמת הגולן, אטרקציות מים בצפון, אטרקציות ג'יפים ורייזרים, טרקטורונים ועוד. הינה כל מה שצריך לדעת על נופש ב-2020:
וילה לזוג ולמשפחה עם פינוקים שלא נגמרים בצפון - מה לקחת איתנו?
אם אתם מחפשים אחר וילה לזוג עם ג'קוזי מול הכנרת, אולי בכלל וילות לזוגות עם בריכה ברמת הגולן, וילות למשפחות עם בריכות פרטיות וכדומה, אתם צריכים לדעת שאתם בוחרים את מתחם הנופש הנכון והמתאים לכם.
בהתאם למתחם הנופש והמתקנים שהוא מציע, תוכלו להתאים את רשימת הציוד שלכם. למשל, אם הלכתם על וילה יוקרתית בחד נס עם בריכה, כמובן שיהיה מומלץ להביא עמכם בגדי ים, אבל לחלוטין תוכלו להסתדר בלי מגבות.
ברוב מתחמי הנופש תקבלו מגבות ותכשירי רחצה חדשים
ברוב מתחמי הנופש בצפון, אתם תקבלו מגבות במתחם עצמו. אז ברשימת הצ'ק ליסט שלכם אתם מוזמנים לסמן V על בגדי ים, אבל לא חובה על מגבות ותכשירי רחצה. בדומה למגבות, גם תכשירי רחצה אתם תקבלו ברוב המתחמים של וילות נופש לזוגות, וילות אירוח למשפחה, וילות לקבוצות, וילות לאירועים ועוד.
בואו נעבור לסמן V גם על הנושא של האוכל. נכון, לא חובה להביא אתכם אוכל מהבית, כי תוכלו ליהנות מדילים של וילה לזוג עם ארוחת בוקר ובריכה פרטית, אולי גם וילה למשפחה עם ארוחה וג'קוזי מול הכנרת. אבל, עוד חשוב לזכור, בהמון מתחמי וילות יוקרתיות בצפון ישנם מטבחים ענקיים.
כדאי לקחת אתכם חומרי גלם כדי לבשל ארוחת ערב במתחמי וילות נופש
בין אם הלכתם על מתחם נופש עם מטבח חוץ או מטבח בתוך וילת הנופש עצמה, אתם תוכלו להרים לאוויר את הארוחות הכי טעימות בעולם. אם ככה, אנחנו ממליצים לסמן V ברשימת הציוד על חומרי גלם להכין איתם ארוחת ערב!
אגב, כדאי לדעת, ישנן לא מעט וילות בצפון לזוגות וגם וילות למשפחות וקבוצות אשר כוללות ארוחת ערב בתוספת תשלום. כמובן, צריך להזמין מראש את ארוחת הערב. עוד ברשימת הציוד שלכם, אנחנו ממליצים לסמן V גם על נעלי הליכה נוחות ובגדים להחלפה לאחר אטרקציות ופעילויות.
אל תשכחו להביא אתכם בגדי החלפה לאחר יום של אטרקציות בצפון
בין אם אתם יוצאים לאטרקציות של טיולי ג'יפים ורייזרים בצפון, או שמא אתם יוצאים לאטרקציות של רכיבה על סוסים בצפון ובאזור הכנרת, תסמכו עלינו שאתם תשמחו אם יהיו לכם בגדים להחלפה בסוף היום ונעליים נוחות. בכל מקרה, בין אם אתם מחפשים אחר וילה יוקרתית לזוג עם בריכה, או שמא אתם מחפשים אחר וילות בגליל עם ג'קוזי אישי וסאונה, אתם מוזמנים לעשות זאת דרך מגזין VG וילה גרופ - מגזין בוטיק ברמת הגולן והגליל.
מה נמצא במגזין VG וילה גרופ?
אתם תמצאו במגזין וילות ברמת הגולן עם פינוקים שלא נגמרים, וילות בצפון עם בריכות פרטיות ומחוממות, וילות בגליל המערבי עם עיסויים מפקנים ועוד. צריכים דווקא וילות מעוצבות לאירועים מסוגים שונים? גם את זה תוכלו למצוא במגזין VG וילה גרופ.
עוד במגזין, תוכלו לקרוא המון מידע לגבי וילות לקבוצות גדולות באזור הכנרת, וילות נופש בצפון עם בריכות מחוממות ומתקני סאונות פרטיות, מתחמי וילות לימי נישואין ועוד. אם אתם צריכים סיוע נוסף, צוות המומחים של מגזין VG וילה גרופ יהיה זמין לספק לכם מענה מדויק. התכוננו לנופש המושלם שילווה את הסופ"ש המושלם שלכם. בהצלחה, תיהנו!
בשיתוף: VG וילה גרופ - מתחמי וילות יוקרה

תאריך:  13/08/2020   |   עודכן:  13/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
קידום אורגני איכותי ואפקטיבי לאורך זמן של אתר אינטרנט, מהווה תהליך מתמשך המצריך ביצוע של מגוון פעולות שונות לאורך זמן    אחת החשובות והמרכזיות שבהן היא בניית פרופיל קישורים חיצוניים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
מחקר של הטכניון בדק ומצא: 100% מהדירות החדשות בישראל לקויות    המהנדס רפאל גיל מסביר כיצד ניתן לאתר את ליקויי הבנייה בדירתכם    המלצות אלו של רפאל גיל יוכלו לחסוך לכם המון זמן, כסף וכאבי ראש מיותרים בכניסתכם לדירתכם החדשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il