X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

תכתובות במיילים ושמירה של קבצים על המחשב הפכו להיות פופולריים במיוחד בקרב עסקים רבים, אך אין זה אומר שאין כבר צורך בהדפסות; מדפסות מהוות אביזר חשוב במיוחד בעסקים קטנים וגדולים כאחד, והודות להן ניתן לשמור מסמכים חשובים ולגבות מידע כדי שלא ילך לאיבוד. עם מבחר המדפסות הגדול הזמין לכם כיום, חשוב לבחור את המדפסת המתאימה ביותר לעסק שלכם שתוכל לעמוד בעומס העבודה ולשרת אתכם מדי יום ללא בעיות.
סוגי מדפסות לשוק העסקי - איזו מדפסת מתאימה לכם ביותר?
אם אתם מקימים עסק או רוצים לרכוש מדפסות חדשות לעסק קיים, כך תוכלו לעשות את הבחירה המתאימה ביותר:
מדפסות משולבות - מדפסות מהסוג הזה הן מדפסות המשלבות מספר פונקציות במכשיר אחד: הדפסה, שליחת פקסים, צילום וסריקה. מדפסות משולבות מתאימות בעיקר לעסקים קטנים הנמצאים בחלל קטן ולא יכולים להכיל מספר מכשירים שונים במקום אחד. אם יש לכם עסק גדול וחדר המיועד לצילום, תוכלו לרכוש מכשירים שונים כדי שעובדים ישתמשו בהם בו-זמנית במקום לחכות זה לזה עד לגמר העבודה.
נפח הדפסה - בעת בחירת מדפסת, חישבו מה יהיה נפח ההדפסה שלכם; לכל מדפסת יש מגבלת הדפסה של מספר דפים מסוים. לא מדובר בערך מוחלט, אך הוא נותן הערכה על כמות הדפים שאתם יכולים להדפיס מדי חודש. אם נפח ההדפסה שלכם עתיד להיות גבוה, מומלץ לבחור מדפסת עם כמות דפים חודשית גבוהה, ולהפך. אם תרכשו מדפסת עם מגבלת דפים ואתם תעברו אותה, היא עלולה להתקלקל ולדרוש תיקונים תדירים.
איכות הדפסה - עסקים שאינם עוסקים בגרפיקה או תחומים דומים יכולים להסתפק במדפסת עם איכות הדפסה סבירה. מלל ומספרים לא דורשים רזולוציה גבוהה לעומת גרפים ואיורים שצריכים להיות מודפסים באופן איכותי ומדויק. כדי לבחור מדפסת עם רזולוציה שמתאימה לעסק שלכם, שימו לב לערכי dpi שמייצגים את מספר הנקודות עבור כל אינץ' של הדפסה. ככל שה-dpi גבוה יותר, כך איכות ההדפסה גבוהה יותר, ולהפך.
חיבור אלחוטי - חיבור אלחוטי מאפשר לעובדים בעסק להתחבר למדפסת ללא צורך בחיווט. כלומר, מספר מחשבים יכולים להתחבר למדפסת אחת ולבצע הדפסות בלי בעיה. חיבור אלחוטי הוא מומלץ במיוחד מפני שהוא מייתר חיבורים חוטיים מסורבלים וחוסך לא מעט זמן בהדפסות החודשיות שתבצעו.
קצב הדפסה - כיום יש מדפסות הזרקת דיו ומדפסות לייזר שלכל אחת מהן קצב הדפסה משלה. מדפסות לייזר מדפיסות יותר דפים בדקה לעומת מדפסות הזרקת דיו, אך יש להן זמן תגובה קצר יותר. אם אתם לא צריכים לבצע הדפסות דחופות (כמו הדפסות של קבלות למשל) מדפסת לייזר תתאים לכם. לעומת זאת, אם זמן תגובה קצר חשוב לכם, מומלץ לבחור מדפסת הזרקת דיו. תוכלו להתייעץ עם מקום מקצועי כגון בית דפוס בירושלים לחוות דעת.
אחריות - ישנן מדפסות משרדיות מקצועיות שעולות לא מעט כסף, מה שאומר שתיקון שלהן יכול להיות יקר במיוחד. כדי לוודא שיש לכם גיבוי ושירות מלא בעת הצורך, בחרו מדפסת עם אחריות נרחבת שתצמצם את הוצאות התיקונים באופן ניכר.
מדפסות מהוות כלי חיוני בעסקים מכל הסוגים ובכל הגדלים, ולא ניתן לוותר עליהן גם בעידן הדיגיטלי כיום. כדי לבחור את המדפסת המתאימה ביותר לעסק שלכם, קחו בחשבון את הפרמטרים שהוצגו מעלה ואל תשכחו לבחור מדפסת של חברה בעלת שם שתתאים לכל צרכיכם. בית דפוס בירושלים יוכל לתת לכם ייעוץ והכוונה מקצועית בנוגע למדפסת המתאימה לכם.
אם לא מצאתם בית דפוס זמין לעבודה בירושלים, תנסו למצוא בתי דפוס בבית שמש, מעלה אדומים או הסביבה בשביל זמינות לעבודת הדפסה.

תאריך:  13/08/2020   |   עודכן:  13/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il