X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הממשלה קבעה כי יינתן למתקני אכסון מלונאי סיוע ייעודי במטרה לשמר את התשתית המלונאית בעת תקופת המשבר עבור התקופה שלאחריו זאת, לנוכח החשיבות המיוחדת שיש למדינה והאינטרס הציבורי הקיים בהקמה ובשימור תשתיות אלו
▪  ▪  ▪
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

הממשלה קבעה כי יינתן למתקני אכסון מלונאי סיוע ייעודי במטרה לשמר את התשתית המלונאית בעת תקופת המשבר עבור התקופה שלאחריו וזאת, לנוכח החשיבות המיוחדת שיש למדינה והאינטרס הציבורי הקיים בהקמה ובשימור תשתיות אלו, המאפשרת את קידומו ופיתוחו של ענף התיירות, ומגזר התיירות הנכנסת בפרט.
הממשלה אישרה את תוכנית הסיוע למלונות שגובשה על-ידי משרד האוצר והתיירות, במסגרתה יחולקו למתקני אחסון מלונאים מענקים בגובה של עד 300 מיליון שקל, לחודשים יוני 2020 - מאי 2021 במטרה לשמר את תעשיית התיירות בישראל ולהבטיח את המשך קיומה לאחר המשבר.
תוכנית הסיוע מהווה מענה משלים למנגנוני הסיוע הרוחביים המיושמים על-ידי המדינה תוך שימת דגש על מאפייני הענף ועל המענה הנדרש לו.
על-פי התוכנית, הזכאות למענק וגובהו ייקבעו בהתאם לירידה בהיקף ההכנסות של מתקן האחסון המלונאי בהשוואה לתקופה המקבילה בשנים קודמות, כאשר סכום המענק יינתן על-פי כמות החדרים בו.
כיום פועלים בארץ כ-430 מלונות עם למעלה מ-55 אלף חדרים ומועסקים בהם כ-41 אלף עובדים.
תעשיית המלונות ספגה פגיעה אנושה בעקבות ההחלטה על סגירת השמיים ואיסור על-כניסת אזרחים זרים לשטח ישראל, דבר שעצר לחלוטין את זרימת התיירות הנכנסת לארץ. רבים מהמלונות בארץ מתקשים להתאושש מהמכה שחטפו בעקבות המשבר ולמעלה מ-40% מהם עדיין סגורים.
שר האוצר, ישראל כ"ץ: מדובר בצעד נוסף שאנו נוקטים על-מנת לשמור על הכלכלה הישראלית בתקופת משבר. המתווה נותן ודאות וסיוע לטווח הארוך למלונות שנפגעו מהמשבר. אמשיך לפעול כדי לחזק את העסקים ולהביא את הכלכלה והמשק כולו לצמיחה .
שר התיירות, אסף זמיר: "זהו עוד צעד חשוב לשימור תשתית התיירות בישראל. נמשיך לפעול על-מנת לסייע לכלל גורמי ענף התיירות לצלוח את משבר הקורונה ולחזור להיות מנוע צמיחה כלכלי משמעותי. מודה לשר כ״ץ על הובלת הנושא במשרד האוצר ועל שיתוף הפעולה״.
יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל אמר: "אני רוצה לברך ולהודות לשר האוצר מר ישראל כ"ץ ושר הפנים אריה דרעי על התחשבותם לבקשה להכניס לתוכנית התמיכה בארנונה את כל מארגני התיירות הנכנסת לישראל. גבולות המתווה משקפים רמת פגיעה במחזורי העסקים של מארגני התיירות הנכנסת לישראל וגבול ה-400 מיליון מבטיח הכללת כל מארגני התיירות הנכנסת לישראל ללא יוצא מהכל".
פתאל הוסיף: "התיירות הנכנסת לישראל המהווה עוגן משמעותי של הכנסות למדינה, חברות אלו פעילותם הינו מקור מרכזי בפעילות הכלכלית של ערי התיירות טבריה נצרת עכו צפת ירושלים ההודעה החשובה מבטיח הכי החברות המרכזיות הגדולות והחשובות יהיו חלק מהתמיכה הממשלתית המתבקשת לענף שנפגע ראשון ובעוצמה הרבה ביותר יהיה האחרון לשוב למעגל העסקים. ללא סיוע של המדינה למארגני התיירות הנכנסת ופתיחת השמיים לקבוצות מאורגנות של תיירים יתקשו חברות אלו לחזור ולהעסיק עובדים נוספים אשר יאיצו את התאוששותן של ערי ועסקי התיירות בחזרת קבוצות התיירים לרחובותיהן ולישראל בכלל.
"עכשיו הזמן להאיץ את החזרת הקבוצות המאורגנות לישראל במתווה של 3 בדיקות לכל תייר המגיע לישראל אחת לפני, בנחיתתו בארץ ובאמצע הסיור, ברור כי תייר ממדינה ירוקה אשר עבר את הבדיקות הנע בקבוצה מפוקחת ומנוהלת מסוכן פחות מישראלי שיוצא ממדינתו האדומה וחוזר ממדינה ירוקה".

תאריך:  16/08/2020   |   עודכן:  17/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושר סיוע למלונות בגובה של עד 300 מ"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עידן יוסף
המשנה ליועמ"ש עו"ד ארץ קמיניץ: "מצב שבו נמצא המשק הישראלי כעת, כדאי לצדדים עסקית לחזור למו"מ ולתקן את החוזה"    יו"ר ועדת החוקה ח"כ אשר: נקדם חקיקה לגישור בסכסוכים שנגרמו בשל קורונה
עידן יוסף
תיקונים ל"חוק הקורונה הגדול": מלוניות יוכרו כמקום ציבורי לצורך חוק המאבק בתופעת השכרות אך לא יהיה איסור כללי על הכנסת אלכוהול    יו"ר ועדת החוקה התייחס להגבלות הפעילות בתחום התרבות שיובאו מחר לוועדה: "כמו שידענו כוועדה לשמר את קדושת התפילות ואת הזכות הדמוקרטית להפגנות, צריך קווי רוחב נוספים של היגיון"
איתמר לוין
החשד: בכירים בעירייה ויזמים פעלו בצורה מושחתת בשנים 2018-2010, תוך יחסי שוחד והפרת אמונים    החשודים המרכזיים: סגן ראש העירייה, משה מונטג; מהנדס העיר, דני צרפתי; היועץ המשפטי של הוועדה המקומית, מוטי ברקוביץ; והיזמים לייב ולדמן ומיכאל בן-דוד
עידן יוסף
על הסכמים נוספים עם מדינות ערביות: "המעגל יתרחב, הסכר נפרץ"    מתעקש שלא ויתר על הריבונות אלא השהה אותה לבקשת האמריקנים ותוקף את ראשי המתנחלים:    על הממשלה בראשותו: "מניח שלולא הקורונה, הדבר הזה היה מתפרק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il