כמו אלפי בתי עסק בישראל גם אתם נתתם מתנה ממותגת לעובדים לקראת ראש השנה. על-מנת להפוך את המתנה למשהו מרגש, מומלץ לכתוב כרטיס ברכה שאותו תצמידו למתנה. כדי לתת אמיתי למתנה ללקוחות או לעובדים שלכם, חשוב להשקיע בכתיבת ברכה לכבוד השנה החדשה. לא די לקחת משהו מוכן, ופשוט להדפיס, זה עלול לשדר לעובדים שלא חושבים עליהם מספיק וחבל.
עוד יותר לא כדאי, להעתיק ברכה ממוחזרת מהאינטרנט, אלא משהו אישי משלכם, שגם ייתן לעובדים סיבות טובות לשמור את כרטיס הברכה ולזכור אתכם בראש השנה וכל השנה. מומלץ להשקיע בכתיבת ברכה מקורית וייחודית, שתפתיע ותשמח את העובדים בחג.
על-מנת למקסם את ערך הברכה, היא צריכה למלא מספר מטרות: 1. העברת המסר החשוב לכם בתור מעסיקים
2. לתת תחושה אמיתית שהם יקרים וחשובים לכם.
3. התייחסות לאירוע או לחג
מתנה ללקוחות עם מסר שיווקי ישנם עסקים שבנוסף לחלוקת
מתנות לראש השנה לעובדים, הם מזמינים גם מתנות ללקוחות לראש השנה או בכלל לחגים, ויש הבדל כמובן בין שני סוגי הקהלים. על-מנת לשמור על לקוחות נאמנים לאורך שנים, חשוב להקפיד על כמה כללים:
- שמירת צבעי המותג - ניתן לחזק את האמירה השיווקית של העסק על-ידי הדפסת כרטיס ברכה עם צבעי המיתוג המלווים אתכם לאורך כל השנה. בצורה כזאת הייחודיות שלכם גם בויזואל ולא רק במלל.
- עיצוב נאה - בין אם אתם פונים לעיצוב מקצועי, בתשלום או מעצבים אותה בעצמכם, בעזרת כלי העיצוב של ה-OFFICE ברכה מעוצבת, מזמינה ואסתטית, תגרום ללקוחות שלכם להדביק אותה על הקיר, על לוח ההודעות או אפילו על המקרר.
- איך מסיימים? - חשוב לסיים את הברכה עם החתימה השיווקית שלכם, הכוללת את ההבטחה שלכם ואת פרטי ההתקשרות שיאפשרו למקבלי הברכה ליצור אתכם קשר בקלות
כרטיס ברכה יכול להיות תחליף למיתוג המתנה? עם כל ההשקעה בכתיבת ברכה ועיצוב כרטיס יפה, ברור לכל בעל עסק, שזה לא מספיק להצמיד כרטיס ברכה ממותג עם ברכה אישית. כרטיס ברכה נועד למטרה מסוימת ויש לו יתרון רגשי עצום אבל... הוא עדיין זמני ובסופו של דבר לא נשמר לשנים רבות. אין תחליף להדפסת לוגו החברה או כיתוב על-גבי המתנות המיועדות לקולגות, עובדים, או ליזמים עסקיים, רק כך ניתן להבטיח את חשיפת המסר שלכם טווח ארוך, לכן מתנות עם לוגו זה פתרון שיווקי יעיל ביותר ואין לו תחליף.
צוות גיל גיפט המומחים בהפקות מתנות ממותגות עם רעיון ישמחו לייעץ לכם הן בבחירת המתנה והן בכתיבת הברכה. מחכים לכם באתר שלנו.