X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כרמי גילון מפונה מהמקום [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
פינוי אחד המפגינים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
ח"כ להב-הרצנו פונה ע"י המשטרה בניגוד לחוק

מאהל השמאל פונה לטובת מפגיני הימין

המוחים מן השמאל פונו מהמתחם ליד מעון רה"מ, על-מנת לאפשר קיום הפגנה בעד נתניהו: "קבוצת המפגינים בעד ראש הממשלה קיבלה אישור" בין המפגינים שפונו על-ידי השוטרים - ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון לפיד: "הכל כדי למחוא כפיים לביבי"
▪  ▪  ▪
בג"ץ אשרר ההפגנות בבלפור
איתמר לוין
דחה את עתירתם של תושבים באזור נגד הפגיעה באיכות חייהם וקבע שהמשטרה מאזנת בצורה נכונה בין הזכויות השונות * קובע שאין מקום להגביל את מספר המפגינים בשל הקורונה
לרשימה המלאה

ההפגנות סמוך למעון ראש הממשלה בירושלים: המשטרה פינתה את מאהל מפגיני השמאל המוחים נגד ראש הממשלה, שסירבו לפנות את המאהלים שלהם לצורך קיום הפגנות הימין הערב (יום ה', 20.8.20). בניגוד לחוק חסינות הכנסת, פונה מהמקום בידי שוטרים חבר הכנסת יוראי להב-הרצנו (יש עתיד). בתגובה למעצרו קרא ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) לשר לבט"פ אמיר אוחנה, ליועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט ולמשטרה "לתחקר עד תום את האירוע החמור הזה, להפיק לקחים, ולוודא כי חסינות חברי הכנסת תישמר באדיקות. חסינות חברי הכנסת היא נדבך מרכזי בהפרדת הרשויות ואסור להשלים עם פגיעה בה מצד המשטרה".
בין המפגינים שפונו בכוח על-ידי השוטרים היה גם ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון, שאזק עצמו לגדר במקום, ואמיר השכל, לאחר שהתנגדו בכוח לפינוי.
המפגינים הגיעו לכיכר פריז בשעה 14:00 כדי למחות על ההחלטה. ההפגנה בעד ראש הממשלה צפויה להתקיים הערב בשעה 19:00. מהמשטרה נמסר: "לאחר נסיונות ממושכים של הידברות עם המפגינים ולאור סירובם לעבור למתחם שהוקצה להם, החלו לפני זמן קצר כוחות משטרת ישראל להעבירם למתחם". בשיחה עם כתבים אמר סנ"צ שלומי בכר, ראש אגף מבצעים במשטרת מחוז ירושלים, כי "קבוצת המפגינים בעד ראש הממשלה קיבלה אישור מהמשטרה להפגין במתחם שבו נהגו מתנגדיו להפגין".
עוד אמר סנ"צ בכר כי המשטרה תאכוף את הכללים כפי שקבע בג"ץ אתמול, וכי לא יותר שימוש באמצעי הרעשה החל מהשעה 21:30, וההפגנה תוכל להימשך עד 23:00 ללא רעש. אתמול דחה בג"ץ את עתירתם של 60 תושבי שכונת רחביה בירושלים, נגד ההפגנות מול מעון ראש הממשלה בבלפור וקבע כי אין מקום להורות על שינוי מקום ההפגנות, נוכח חשיבותו הסמלית של מעונו הרשמי של ראש הממשלה.
מן המשטרה נמסר: "במהלך הפינוי חלק המפגינים התנגדו ואף אזקו את עצמם למקום. במהלך הפינוי שוטרים פנו לאחד מיושבי המאהל שהיה באוהל וביקשו ממנו להתפנות משסרב החלו השוטרים לפנותו לכיוון המתחם שהוקצה להם, במהלך ההובלה אמר האדם שהוא חבר כנסת, בו ברגע עצרו השוטרים וביקשו שיזדהה כי הוא לא מוכר להם וזאת מספר פעמים לאור סרבו להזדהות המשיכו השוטרים ללוותו למתחם וגם שם ביקשו השוטרים כי יזדהה אך הוא סרב. בהמשך הוא שוחח עם מפקד המרחב שזיהה אותו כח"כ, הוא התנצל והכניסו חזרה למתחם. יש לציין כי גם חבר כנסת מוטלת החובה להזדהות כאשר הוא מתבקש, דבר שהיה מונע את המקרה. במקום היו עוד חברי כנסת שהסתובבו במקום ללא כל הפרעה. תפקידה של משטרת ישראל לאפשר את קיום המחאות תוך שמירת החוק וכך תמשיך".
ראש האופוזיציה יאיר לפיד על פינוי המחאה בבלפור, ומחה נגד אכיפת החוק מצד המשטרה ונגד קיום הפגנות הימין. בציוץ בטוויטר כתב: "זה מתחיל בפינוי של המחאה ללא טיעון הגיוני. וממשיך בפינוי בכוח של חבר כנסת, ראש שב״כ לשעבר ותת-אלוף אמיר השכל. כל זה כדי שביבי יוכל להביא כמה חבר'ה שימחאו לו כפיים. אנחנו במלחמה על הדמוקרטיה".

תאריך:  20/08/2020   |   עודכן:  20/08/2020
+מאות הפגינו תמיכה בנתניהו מול מעון ראש הממשלה
23:06 20/08/20  |  עידן יוסף

הסתיימה ההפגנה מול מעון ראש הממשלה שקיימו מאות מתומכיו של נתניהו. בהפגנת הנגד, שהתקיימה מצידו השני של הרחוב נעצרו שבעה מפגינים שהקימו רעש בניגוד לפסיקת בג"ץ, והתעמתו עם שוטרים שהגיעו להחרים את ציוד ההרעשה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מאהל השמאל פונה לטובת מפגיני הימין
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אדם הגון
פלג א  |  20/08/20 17:53
2
יהיר לפיד תחזור ללמוד אזרחות
דמוקרסי אי לב יו  |  20/08/20 21:35
3
גילון בין הכזבים! אבו "שמפניה"
קורןנאוה טבריה  |  21/08/20 03:38
4
האמת מתבררת !!!
זוכר במדוייק  |  21/08/20 08:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
עידן יוסף
כינתה את המפגינים "חוליגנים", וסיפרה: "רופא בכיר בהדסה כתב לי מסרון, שכמעט מת חולה קשה - כי עצרו את האמבולנס בגלל החוליגנים של ההפגנות"    מתריעה מפני ההסתה נגדה ונגד משפחתה: "אסור לתת לזה להתרחש, ניסו לזרוק לפידים על הבית, אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים"
יורם שפטל
השיטות של מוזס, הגרסאות של לפיד והדורסנות חסרת המעצורים של המשטרה והפרקליטות: מה למדנו מהגילויים האחרונים בתיקי נתניהו
עידן יוסף
בכיכר רבין הוצב מיצג מחאה של האמן איתי זלאיט ובו נראה נתניהו סועד מול שולחן ערוך, כשלפניו עוגה בצורת דגל המדינה    המארגנים: המיצג נועד לעורר את המתנדנדים לצאת ולהפגין נגדו
עידן יוסף
לוין אומר כי ההסתה החמורה לרצח ראש הממשלה נתניהו ולפגיעה בבני משפחתו מחייבת תגובה נחרצת מצד היועץ המשפטי ופרקליט המדינה    "למנוע מגורמים קיצונים את ניצול המצב לרעה לשם יצירת אנרכיה"
עידן יוסף
בשיחה שהתקיימה בין השר לביטחון הפנים לניצב דורון ידיד, נשמע אוחנה אומר שהוא מעוניין "לאתגר", כלשונו, את פסיקת בג"ץ ותוהה "למה אנחנו לא אוסרים את הדבר הזה?"    ה"פתרון" שמציג מפקד המחוז: אנו מחלקים יותר דוחות על אי-עטיית מסכות בהפגנה מאשר במחאות אחרות    מהמשטרה נמסר: אנו מבצעים אכיפה של חובת עטיית מסכה במרחב הציבורי גם במחאות, ללא משוא פנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il