X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים

חה״כ איילת שקד נכנסה לבידוד לאחר שנפגשה עם השרה פנינה תמנו-שטה ביום רביעי. לאחר בדיקה עם משרד הבריאות, שקד תשהה בבידוד על-פי ההנחיות. חברי הכנסת איתן גינזבורג, רם שפע והילה שי וזאן מכחול לבן וכן ח"כ צבי האוזר עברו חקירה אפידמיולוגית ונמצא כי אינם טעונים בידוד.

תאריך:  23/08/2020   |   עודכן:  23/08/2020
+בפעם השנייה החודש: יברקן נכנס לבידוד
12:38 24/08/20  |  עידן יוסף

סגן השר לביטחון פנים ח"כ גדי יברקן שנפגש ביום רביעי שעבר עם שרת העלייה והקליטה ח"כ פנינה תמנו התבשר עם הגיעו לכנסת שעליו לשהות בבידוד. לדבריו, הוא חש מצוין ובריאותו איתנה. זו הפעם השנייה החודש שהוא נכנס לבידוד.

+המועד האחרון לתקציב נדחה ב-120 יום
06:47 24/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המועד הקובע להעמדת התקציב, יהיה ה-23 בדצמבר 2020  ▪  במסגרת התיקון, סיכמה הוועדה עם שר האוצר על תוספת של 11 מיליארד שקל לתקציב המדינה לשנת 2020, נוסף על ההצמדה למדד המחירים לצרכן  ▪  סה"כ יעמוד התקציב המועדכן על 411 מיליארד ש"ח  ▪  התוכנית המלאה לשימושי התקציב תוצג בפני ועדת הכספים עד ל-13.9

שר האוצר ישראל כ"ץ [צילום: דוברות הכנסת]
פינדרוס וצוות הוועדה [צילום: דוברות הכנסת]
+השר אבי ניסנקורן נכנס לבידוד
00:50 24/08/20  |  עידן יוסף

שר המשפטים אבי ניסנקורן ייכנס לבידוד לאחר ששהה בקרבת השרה פנינה תמנו שטה, אשר אובחנה מוקדם יותר כחיובית לנגיף הקורונה. ניסנקורן ימשיך בעבודתו השוטפת, בסיוע אמצעים טכנולוגיים שיותקנו בביתו.

+הוועדה להתמודדות עם סמים ואלכוהול סיירה ברטורנו
00:10 24/08/20  |  עידן יוסף

הוועדה המיוחדת להתמודדות עם סמים ואלכוהול סיירה בקהילה טיפולית "רטורנו" - עמותה שמעניקה טיפול כוללני בהתמכרויות המותאם והמיועד כולו למגזר החרדי. יו"ר הוועדה ח"כ מיכל קוטלר-וונש הודתה למנכ"ל העמותה הרב איתן אקשטיין על העשייה של העמותה.
חברי הוועדה לניסוי לטיפול ב-15 בוגרים צרכני זנות, ולסדר יומה של העמותה שעוסקת במתן מענה כוללני לגילים שונים ולסוגי ההתמכרויות שונים. במהלך הסיור באשפוזית, נחשפה הוועדה לפעילות האשפוזית שמתקבלות אליה הנערות בהליך ייחודי וקצר על-מנת להצילן ממעגל הסכנה, כמו-כן קראה קבוצת נערות את "תפילת השלווה" בפני הוועדה הדבר שריגש חלק מהמשתתפים עד דמעות.

+ח"כ טאהא נדרש לבידוד
23:41 23/08/20  |  עידן יוסף

ח״כ וליד טאהא (הרשימה המשותפת) הודיע הלילה לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בא במגע עם חולה מאומת ועל כן נכנס לבידוד. טאהא צפוי לצאת מהבידוד ב-3 בספטמבר.

+כחול לבן לנתניהו: מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחיקוך
23:20 23/08/20  |  עידן יוסף

מכחול לבן נמסר בתגובה לדברי נתניהו: ״מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחיקוך. קוראים לנתניהו לקיים את הבטחתו - למנוע בחירות ולקיים את ההסכם, ולפעול למען בריאות אזרחי ישראל, פרנסתם וביטחונם. הגיע הזמן לומר לציבור את מה שנאמר גם בחדרי המו״מ, אמת יש אחת ולא משחקים בה - בלי שטיקים ובלי טריקים״.

+ועדת הכספים מכינה לקריאה שנייה ושלישית את דחיית התקציב
22:15 23/08/20  |  עידן יוסף

ועדת כספים מקיימת ישיבה לילית להכנה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח"כ צבי האוזר לדחיית מועד אישור התקציב. בישיבה נוכח שר האוצר ישראל כ"ץ.

+ניסנקורן: המסע המתוזמן של הסתה ושקרים לא ירתיע אותי
22:07 23/08/20  |  עידן יוסף

שר המשפטים אבי ניסנקורן הגיב לדברי נתניהו נגדו: "נתניהו, התבלבלת. המסע המתוזמן של הסתה ושקרים לא ירתיע אותי. אני אמשיך לשמור על שלטון החוק ועל הדמוקרטיה הישראלית. אם מישהו שם צריך עוד תזכורת: אני עובד אצל אזרחי ישראל, לא עבור אף אחד אחר".
ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) תקף את ניסנקורן: "שר המשפטים חושב שהציבור מטומטם ולא רואה איך צעד אחר צעד מרגע שנכנסו לממשלה, כל מה שהם עשו זה לבצר את עצמם מול זרועה של מערכת האכיפה והמשפט, במסווה של ביצור הדמוקרטיה. הקומבינות עם מנדלבליט לא יעזרו. לא לאבי, לא לגבי ולא לעוד כמה. סוף האמת להתגלות".

+נתניהו: החלטתי לקבל פשרת האוזר
20:37 23/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

"זה הזמן לאחדות וזה לא הזמן לבחירות וצריך להפסיק עם הממשלה בתוך הממשלה"  ▪  ההצהרה מתייחסת לנושא הקורונה ולנושא האפשרות להקדמת הבחירות  ▪  המו"מ בין המפלגות נסוג אחור  ▪  בליכוד הודיעו על עוצר ראיונות

נתניהו. הצהרה לאומה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+משבר במו"מ: הליכוד מפר את כל ההבנות בהסכם הקואליציוני
19:53 23/08/20  |  איציק וולף

מפלגת כחול לבן זועמת על מפלגת הליכוד במה שנראה כמשבר משמעותי במגעים בין המפלגות בנושא תקציב המדינה שאמור להיות מאושר עד מחר בחצות. גורמים בכחול לבן טענו כי הליכוד מפר את כל ההבנות שבהסכם הקואליציוני.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר גרוטו / Itamar Groto  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גבי ברבש  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  הילה  שי וזאן / Hila Shai Vezan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר סימן טוב  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עפר שלח / Ofer  Shelah  צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רם שפע / Ram Shefa  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שי וזאן הילה  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
"זה הזמן לאחדות וזה לא הזמן לבחירות וצריך להפסיק עם הממשלה בתוך הממשלה"    ההצהרה מתייחסת לנושא הקורונה ולנושא האפשרות להקדמת הבחירות    המו"מ בין המפלגות נסוג אחור    בליכוד הודיעו על עוצר ראיונות
מירב ארד
הצעת החוק קובעת, בין היתר, כי מעסיק המעסיק יותר מ-518 עובדים, יאסוף נתונים ויערוך אחת לשנה דין וחשבון פנימי, בו יפורט השכר הממוצע של עובדות ועובדים, תוך פירוט פערי השכר הממוצע הקיימים בין גברים לנשים בכל חתך עובדים במקום העבודה
מירב ארד
ח"כ פינדרוס נעל את הישיבה ואמר: "היה וכחול לבן והליכוד יגיעו להסכמות, נגיע להצבעות על החוק שהצענו כאן. היה ולא יגיעו כחול לבן והליכוד להסכמות - יכול להיות שנבשר לעם ישראל על בחירות"
איציק וולף
מפלגות ש"ס ויהדות התורה הודיעו כי יתמכו בהצעת הפשרה שמתגבשת בין הליכוד וכחול-לבן, על-פי חוק האוזר לדחייה של פיזור הכנסת, בסיכום על תקציב מאושר וחוק הסדרים בתוך תקופת הזמן שתסוכם בין הצדדים    "עד אז יפעלו על-פי 1/12 של תקציב 2019 בתוספת אחוזית"
איתמר לוין
אלו הן ההגדרות של אברהם אבן-שושן ואיתן אבניאון למילה "אנרכיה"    שניהם משתמשים גם בביטוי המקראי "איש הישר בעיניו יעשה", ואבניאון מוסיף: "העדר שלטון וסדרים חברתיים במדינה, הנגרם בדרך כלל בזמן מהפכה מדינית ושינוי משטר"    נשמע מוכר? בצדק: אנחנו עמוק בתוך זה והמצב רק ילך ויחמיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il