X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמון על גיבוש וקביעת מדיניות ותוכניות עבודה בתחומי 31 מנהלים קהילתיים בעיר, תחום הנוער והקהילה, מחלקת מזרח העיר, פיתוח והעצמה קהילתית עבור אוכלוסיית הגיל השלישי, קידום מעמד האישה ותחום הצרכים המיוחדים
▪  ▪  ▪
[צילום: חרות אשכנזי]

אליסף פרץ, בנה של מרים פרץ, מונה לראש אגף חברה ונוער בעיריית ירושלים. פרץ מחליף בתפקיד את רני רוזנהיים אשר מונה לאחרונה לתפקיד ראש מינהל חדשנות ואסטרטגיה.
פרץ (33) הוא בעל תואר שני בהצטיינות במנהיגות קהילתית ממכון שכטר בירושלים ותואר ראשון בארכיאולוגיה והיסטוריה מטעם אוניברסיטת בר-אילן. במהלך חמשת השנים האחרונות הקים פרץ את עמותת "האחים שלנו", העוסקת בנושא האחים השכולים וכן הוביל מספר מיזמים חברתיים פורצי דרך ובהם: "מסע 70" ו-"מתחברים וזוכרים".
בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת ההזנק EZsave‎‏. כמנהל אגף חברה ונוער יהיה פרץ אמון על גיבוש וקביעת מדיניות ותוכניות עבודה בתחומי 31 מנהלים קהילתיים בעיר, תחום הנוער והקהילה, מחלקת מזרח העיר, פיתוח והעצמה קהילתית עבור אוכלוסיית הגיל השלישי, קידום מעמד האישה ותחום הצרכים המיוחדים.
ראש העירייה משה ליאון ברך על הבחירה ואמר: "מדובר באדם חברתי וערכי ממעלה ראשונה אשר יתרום רבות לעיריית ירושלים ולתושביה. בפני אליסף אתגרים רבים ומשמעותיים ואין לי ספק שיוכל להם במקצועיות, בערכיות ובאנושיות". פרץ הודה לליאון על האמון שנתן בו, ואמר: "אעשה כל שנדרש כדי להצדיק זאת למען כל תושבי ירושלים".

תאריך:  30/08/2020   |   עודכן:  30/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אליסף פרץ מונה לראש אגף בעיריית י-ם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש אגף התקציבים באוצר, שאול מרידור, התפטר מתפקידו ומאשים את שר האוצר ואת ממשלת ישראל בקבלת החלטות מתוך אינטרסים צרים ותוך הימנעות מעבודת מטה מסודרת ומידור עובדי ציבור מקצועיים מתהליכי הביקורת, ובניסיון למניפולציה פיקטיבית באומדנים התקציביים לצורך חלוקת תקציבים נוספים    "קבלת ההחלטות - בשליפות מהמותן וברמיסת הכלים והכללים התקציביים, אזרחי ישראל ישלמו על כך שנים רבות"
איציק וולף
תנועת אומ"ץ פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לקבלת הבהרות ביחס לשיחות טלפון שקיים עם מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשיך, המעורב בפרשת המימד החמישי הנמצאת בעיצומה של חקירה
איציק וולף
שר ההתיישבות ביקר הבוקר ביישוב מצפה כרמים שבבנימין לאחר פסיקת בג"ץ שקבע כי יש להרוס את רוב המבנים ביישוב    "גם אם נפלו פגמים בדרך בה התקבלו לפני שנים רבות החלטות מינהליות מסוימות, אין להעניש מתיישבים שפעלו בתום לב מובהק"
עידן יוסף
הביטוח הלאומי מאפשר להורים לקבל את המענק בהגעה אל סניפי בנק הדואר עם ייפוי כוח מטעם הבן או הבת, תעודת זהות של ההורה - יחד עם ספח תעודת הזהות ששם הילדים מופיע בו ומספר הזהות שלהם
עידן יוסף
פגישות שקיימו יו"ר ההסתדרות והממונה על השכר וצוותי המו"מ נקלעו למבוי סתום ולא נמצאו פתרונות לסוגיות שבמחלוקת    שר האוצר: "יו"ר ההסתדרות נכנע ללחץ מקבלי הפנסיות הגבוהות במגזר הציבורי"    יו"ר ההסתדרות בר-דוד: "איני חושש ממאבק; דרישות כ"ץ נטולות כל היגיון כלכלי והן לא יותר מפופוליזם לשמו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il