X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
וירט-ליבנה. סגל אוניברסיטת ת"א [צילום: ליאב פלד]
נויטל. ח"כ לשעבר וכמה משרדים [צילום: ליאב פלד]
פורסמה רשימת המניעויות של השופטים והרשמים

בכירי הארצי לעבודה מנועים מטיפול במורים

הנשיאה ורדה וירט-ליבנה והסגן אילן איטח אינם יכולים לדון בתיקים של ארגוני המורים ומשרד החינוך רוב המניעויות של נשיאי המחוזיים - משרד עורכי דין ומוסדות אקדמיים רשימת מניעויות קצרה לשלושת חברי ההרכב במשפט נתניהו אין מניעויות לנשיאי השלום בתל אביב, ירושלים והמרכז
▪  ▪  ▪
מה אין ברשימת המניעויות של שופטי העליון
אפרים הלפרין
גם בבית העליון הבינו כי משקלה של התקשורת הוא כל כך משמעותי אשר לא ניתן להפקירו, מה שחייב את נשיאת בית המשפט העליון לשכור "תואם ניר חפץ"
לרשימה המלאה

כללים לרשימת מניעויות השופטים
איתמר לוין
הרשימה תכלול "בעלי דין ועורכי דין שלמיטב ידיעתו הם 'שחקנים חוזרים' המתדיינים תדיר בבית המשפט שבו הוא מכהן ואשר קיים 'חשש ממשי למשוא פנים' אם ידון בעניינם או עילת פסלות אחרת"
לרשימה המלאה

פורסמו המניעויות לשופטי העליון
איתמר לוין
אין כמעט שינויים לעומת הרשימה הקודמת * המניעויות כוללות בני משפחה, ידידים ובעלי קשרים עסקיים שקדמו לשיפוט - ומשמעותן שהמזכירות אינה מנתבת לאותם שופטים תיקים אליהם קשורים גורמים אלה
לרשימה המלאה

נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, ורדה וירט-ליבנה, וסגן הנשיא, אילן איטח, אינם יכולים לדון בסכסוכי עבודה של המורים בשל מניעויות מול ארגוני המורים ומשרד החינוך. כך מלמדת רשימת המניעויות של כל השופטים, המתפרסמת (יום ב', 7.9.20) באתר "נט המשפט".
פרסום רשימה זו בא לאחר שבחודש יולי התפרסמה רשימת המניעויות של שופטי בית המשפט העליון, והנשיאה אסתר חיות הבטיחה לפרסם את הרשימה של כל השופטים והרשמים במערכת. הפרסום בא לאחר מספר פרסומים שטענו לניגודי עניינים בבית המשפט העליון ולאחר התקפות על השופטים מן הצד הימני של המפה הפוליטית, אם כי במערכת אומרים שההחלטה לפרסם אותה התקבלה עוד קודם לכן.
רשימת המניעויות היא בעיקרה כלי עזר למזכירויות בתי המשפט, כדי שיידעו אלו תיקים לא לנתב לכל שופט. היא כוללת את מי שלשופט יש קשר הדוק איתם - אם בשל קרבה משפחתית, אם בשל ידידות אישית ואם בשל קשרי עבודה שקדמו למינויו. הכלל הוא שיש להכניס אליה מתדיינים חוזרים, ולכן היא כוללת בעיקר עורכי דין. היא אינה באה במקום כללי הפסלות הרגילים, אותם על השופט להפעיל אם מופיע באולמו אדם/גורם אחר שהקרבה אליו מצדיקה פסלות. השופטים אמורים לעדכן אותה לפי הצורך, כולל אם בשל חלוף הזמן שוב אין הצדקה למניעות.
הרשימה מופיעה באתר "נט המשפט" של הרשות השופטת, בחלק הפתוח לכלל הציבור, ורשימת השופטים היא לפי א"ב של שמותיהם הפרטיים. להלן המניעויות הבולטות של השופטים הבכירים.
נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, ורדה וירט-ליבנה: הסתדרות המורים, אוחנה גרופ ניהול פרויקטים, משרד עוה"ד אפשטיי-רוזנבלום-מעוז, ארגון הסגל האקדמי וארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת תל אביב.
סגן נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, אילן איטח: ארגון המורים העל-יסודיים, משרד החינוך, עו"ד סיגל פעיל ומשרדה. משרד עוה"ד חן-יערי.
נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים, אהרון פרקש: משרד הפנים, המשרד לביטחון פנים.
הנשיא היוצא של בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין: עו"ד יוסי שגב, עו"ד יעקב אמסטר, עו"ד רנה שבולת, עו"ד אסף הדסי, עו"ד אפי פרי, עו"ד אמיר איבצן. מדובר בין היתר בעורכי דין ממשרדו של יוסי שגב, בו עבד אורנשטיין לפני מינויו לשופט.
הנשיא המיועד של בית המשפט המחוזי בתל אביב, גלעד נויטל: אוניברסיטת תל אביב, המכללה למינהל, הקריה האקדמית אונו, מכללת נתניה, הח"כ לשעבר עו"ד רויטל סויד, משרד עוה"ד רייסמן-גור, שירן-אמילי-זפרני והרצליך-לאור. מדובר בין היתר במוסדות בהם נויטל לימד או עודנו מלמד.
נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז, רות לורך: בעלה, עו"ד אמנון לורך, ומשרד יגאל ארנון בו הוא שותף.
נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת, אברהם אברהם: ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, שלמה כהן, ומשרדו.
נשיאת בית המשפט המחוזי בבאר שבע, רויטל יפה-כץ: שופט בית המשפט העליון בדימוס יורם דנציגר.
נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, רון שפירא: אוניברסיטת אריאל, הטכניון, אוניברסיטת חיפה, מכללת עמק הירדן, בית החולים העמק בעפולה, בית החולים פוריה בטבריה, מועצת איזורית עמק הירדן. הרשימה כוללת מוסדות אקדמיים בהם לימד/מלמד רון.
שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, רבקה פרידמן-פלדמן, ראש ההרכב במשפט נתניהו: עו"ד חיים נובוגרוצקי ומשרדו, משרדי עוה"ד לבן-זקן, קמחי-פלד-פוזנר-שילה ודרורי-סאלם.
השופט משה בר-עם, חבר הרכב במשפט נתניהו: פירמת ראיית החשבון קוסט-פורר-גבאי-קסירר, משרד עוה"ד קמחי-פלד-פוזנר-שילה.
השופט עודד שחם, חבר הרכב במשפט נתניהו: עו"ד איתן פלג, עו"ד דלית סוקול.
הרשימה כוללת רק שופטים שמסרו מניעויות. בין אלו שאין להם מניעויות קבועות: נשיא בית משפט השלום בתל אביב, צחי עוזיאל; נשיאת בתי משפט השלום במחוז המרכז, עינת רון; ונשיא בית משפט השלום בירושלים, אביטל חן.

תאריך:  07/09/2020   |   עודכן:  07/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בכירי הארצי לעבודה מנועים מטיפול במורים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משמר המשפט
איציק וולף
נציב הביקורת על הפרקליטות קובע כי במשך שנה וחצי התעלמה פרקליטות המדינה מחמישה מכתבים ששלח אליה עו"ד פנחס פישלר בדרישה לפתוח בחקירה נגד נצ"מ שרית פיליפסון
איתמר לוין
"משפט נתניהו יהיה במידה מסוימת גם משפטו של מנדלבליט"    גרסטל: למעט מקרים בודדים - בפרקליטות לא מודים בטעויות
איתמר לוין
יצחק עמית ונעם סולברג התחלפו במקומות בהשוואה לדירוג אשתקד    במקומות הבאים: דוד מינץ, יוסף אלרון, ניל הנדל ויעל וילנר    בחלקו התחתון של הדירוג: חנן מלצר, מני מזוז, ענת ברון, עוזי פוגלמן, אלכס שטיין, ג'ורג' קרא ודפנה ברק-ארז    הדירוג הממוצע למכהנים לפחות חמש שנים: עמית וסולברג ראשונים, פוגלמן וברון אחרונים
איתמר לוין
ליאור שלומן צבר 76 הרשעות תעבורה מאז קיבל את רשיונו בשנת 1992 - אך הוא ממשיך לנהוג    בית המשפט לתעבורה הגדיר אותו כ"נהג מסוכן, המסכן את שלום הציבור באופן שגרתי" - אך שלל את רשיונו לחודשיים בלבד, לאחר שנתפס ארבע פעמים בתוך שלוש שעות מדבר בטלפון ללא דיבורית
איתמר לוין
רוזן: לא אביע דעה על החלטתו של מנדלבליט לשמש כממלא-מקום פרקליט המדינה, שכן בג"ץ דחה עתירה נגד המהלך - אך ברור שעלולים להתעורר בשל כך קשיים נורמטיביים ומעשיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il