X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פינוי אום אל חיראן שבו נורה אלקיעאן
נתניהו. מסיבת עיתונאים פוליטית [צילום: מן הטלוויזיה]
[צילום: מן הטלוויזיה]
המציאות הפוליטית עולה על הדמיון

נתניהו: מתנצל בפני משפחת אבו אלקיען

ראש הממשלה תקף את בכירי המשטרה והפרקליטות והתנצל בפני משפחתו של יעקוב אבו אלקיען שנהרג מירי שוטרים על שהמשטרה הפיצה שהיה מחבל והפרקליטות הסתירה שלא היה מחבל "בכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם ורק כדי לפגוע בי" חברי הכנסת הערבים דחו ההתנצלות: שימוש ציני שנתניהו עושה בהריגת אבו אלקיען לצרכיו
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התנצל בפני משפחת אלקיעאן על שבכירי מערכת אכיפת החוק טענו שאבי המשפחה, יעקוב אבו אלקיען, שנהרג מירי שוטרים בעת פינוי אום אל חיראן היה מחבל.
"אני רוצה להביע התנצלות בפני משפחת אבן אלקיען שאבי המשפחה נהרג, אמרו שהוא מחבל. אתמול התברר שהוא לא מחבל ושבכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם ורק כדי לפגוע בי", אמר (יום ג', 8.9.20) במסיבת עיתונאים שקיים בבית שמש. לדבריו, לאחר האירוע שבו נהרג יעקוב אבו אלקיען מירי השוטרים קיבל שלושה דיווחים מן המשטרה ובכולם נאמר לו שאלקיעאן היה מחבל. "כעת נחשף שגם הם ידעו שהוא אינו מחבל", אמר. נתניהו התעלם מן העובדה ששר בממשלתו, השר לביטחון פנים באותה עת, גלעד ארדן המכהן כיום כשגריר באו"ם, הפיץ גם הוא את הטענה הכוזבת שלפיה היה יעקוב אלקיעאן מחבל.
לטענת נתניהו, מח"ש רצו לחקור את האירוע ושי ניצן, פרקליט המדינה, סרב. "הוא אמר שהמפכ"ל פעל באופן שערורייתי אך יש אינטרסים שצריך לשקול ואמר שזה רק יעשה טוב למי שרוצה ברעת המערכת 'ודי לחכימא'. שחור על גבי אימייל. אפשר להוסיף לעקרון 'לא נתניהו, לא חוקרים', ש'אם זה עוזר לנתניהו - קוברים'", אמר. "זו קנוניה פוליטית להפיל ראש ממשלה מכהן", הוסיף.
חברי הכנסת הערבים הגיבו על דברי נתניהו ודחו את התנצלותו בטענה כי מדובר בשימוש ציני שהוא עושה במותו של יעקוב אבו-אלקיען.
יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, אמר כי פעם אחר פעם מתגלה כמה החיים של אזרחים ערבים זולים בעיני נתניהו. "הטרגדיה של משפחת אבו-אלקיעאן היא לא יותר מספין תקשורתי שהוא מנצל לטובתו האישית. כל חקירה אמתית תמצא שגם הוא והשר ארדן שותפים לטיוח הרצח של יעקוב אבו-אלקיעאן", אמר.
ח"כ עאידה תומא-סלימאן הוסיפה כי נתניהו ושותפיו הפכו את אבו-אלקיען ל"מחבל" - הם וההסתה הגזענית שלהם נגד הערבים. "ההתנצלות שלו עכשיו לא שווה דבר, והיא שימוש ציני בדם למטרות פוליטיות אפלות. אנחנו היינו שם. כל העובדות ידועות מאז. אם נתניהו רוצה באמת להתנצל יש לו רק אפשרות אחת - להתפטר", אמרה.
לדברי ח״כ ג׳אבר עסאקלה נתניהו משתמש בהריגת אבו אלקיען למטרותיו האישיות. "איך אתה לא מתבייש להשתמש אפילו ברצח של אזרח חף מפשע כדי להתקרבן ולהתמסכן, חוצפן״, אמר.
הסיבה הרשמית לכינוס מסיבת העיתונאים בבית שמש היה סיור שערך שם נתניהו לקראת הכניסה לעוצר הלילי בארבעים רשויות אדומות למשך שבוע. הוא שב ותקף "פוליטיקאים חסרי אחריות שאומרים לא לציית לכללים שמפיץ משרד הבריאות, הם מובילים לאנרכיה, לתחלואה ולפטירת אנשים". בכך התייחס לקריאת יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שלא לציית להנחיות הממשלה.
לדברי ראש הממשלה, פיקוד העורף יעביר סמכויות לרשויות המקומיות. "אתמול נתתי הנחיה לפיקוד העורף לקדם את החקירות ואת בדיקות הבזק. אני משוכנע שנעבור את הקורונה. יחד ננצח. אני מבקש למלא אחר ההנחיות", אמר.
ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, אמרה לנתניהו קודם לכן כי הסגר לא מועיל וצריך לבטל אותו. "צריך לחזק חיזוק מובנה את השלטון המקומי בסמכויות. לצערנו לא מחשבים את החולים בפועל בעיר ולא לפי רישום כתובות. צריך לייעד משאבים לטובת הסברה תוך הקמת מטה משותף לאומי המשלב נציגי שלטון מקומי", אמרה.

תאריך:  08/09/2020   |   עודכן:  08/09/2020
+לעזאזל המדברה
08:37 09/09/20  |  יוסי אוחיון   |   לרשימה המלאה

האמונה בצדקת המאבק הרפואי וחדוות העשייה בריפוי והצלה, לא הותירו לו זמן להבחין במזימות מצד עסקנים ואנשי שררה, ולא במלחכי הפנכה סביב "הראש" המכינים מלכודות ונתיבי עקיפה, להחליש ולחבל בעבודת הפרויקטור גם במחיר שימיטו עליו בוז וחרפה

שעת סכנה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+משרד הבריאות: 3,496 ישראלים נדבקו במהלך היממה האחרונה
08:20 09/09/20  |  מירב ארד

משרד הבריאות עדכן (יום ד') כי 3,496 ישראלים נדבקו במהלך היממה האחרונה בקורונה. מספר הנדבקים מאז פרוץ המגיפה עלה ל-138,719, בהם 30,079 חולים פעילים. מספר החולים שמצבם קשה עומד על 458, ביניהם 138 מונשמים. עד כה, מתו מהנגיף 1,040 חולים והחלימו 107,600.

+ח"כ משה ארבל נכנס לבידוד בשל מגע מאומת עם ח"כ אזולאי
08:19 09/09/20  |  מירב ארד

דובר הכנסת עידכן כי בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה ע״י נציגי משרד הבריאות לח״כ ינון אזולאי עולה כי ח״כ משה ארבל נדרש להיכנס לבידוד ביתי. נציגי משרד הבריאות פנו לח״כ ארבל, עדכנו אותו בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים. בידודו של חבר הכנסת ארבל צפוי להסתיים בתאריך ה-14.9

+נקדם רק חיסון קורונה בטוח
06:58 09/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מנהלי החברות מבקשים להפיג את החששות שמא מינהל התרופות והמזון יאשר חיסון מוקדם מדי, כדי לסייע לטראמפ בבחירות, ומבטיחים שלא לבקש כלל את אישורו בטרם ישתכנעו בבטיחותו ויעילותו

ניסוי קליני בחיסון של מודרנה [צילום: האנס פניק, AP]
+ועדת החוקה אישרה את מתווה הרמזור
05:06 09/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

קיצרה את תוקף התקנות לשבוע בלבד כדי לאפשר לממשלה לתקן את המתווה בהתאם לדרישות הוועדה  ▪  היו"ר ח"כ אשר: "אנחנו נותנים לממשלה לתקן את הדברים הדורשים תיקון עד יום שלישי בחצות; תבואו עם תשובות כך שהדברים יהיו נכונים מתוקנים ושקופים"

[צילום: דוברות הכנסת]
+תראו במה נתניהו מתעסק
23:44 08/09/20  |  נפתלי בנט   |   לרשימה המלאה

תראו במה עסק ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בשעות אחר-הצהריים אתמול, ודרך סיפור קטן זה, תבינו את מקור הכישלון הנורא של ממשלת נתניהו

מצג ממשלת נתניהו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
בנט בעיר אלעד [צילום: פלאש 90]
+חידונים לילדים, גיוס רבנים וכדורגלנים
23:17 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד הבריאות סקר בוועדת הקורונה בכנסת את מערך ההסברה של המגפה: בשלל שפות, ברדיו, בטלוויזיה, באינסטגרם ובעיתונות, להתנהגות בריאותית נכונה  ▪  יו"ר הוועדה: שיח בגובה העיניים עם הציבור הכרחי להתמודד עם המגפה

מתוך קמפיין הקורונה של משרד הבריאות
+האם מערכת הבריאות מוכנה לחורף
22:46 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הקורונה בכנסת שמעה נתונים והערכות ציוד, רכש ובינוי במערכת הבריאות  ▪  יו"ר הוועדה: חיזוק מערכת הבריאות הוא משימה לאומית, והתמודדות נכונה עם הנגיף. ממילא אחרי הסגר, נחזור לנקודת הפתיחה וניאלץ לפתח ולקדם את המערכת

[צילום: פלאש 90]
+עילוט: נסגר ל-30 יום אולם שמחות שערך חתונה
21:31 08/09/20  |  עידן יוסף

שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב סגרו אמש אולם אירועים בעילוט שהתקיימה בו חתונה בנוכחות כ-350 אנשים באירוע שלא שמרו על ההנחיות. המוזמנים פוזרו, לבעל האולם נרשם דוח בסך 5,000 ש"ח ולאחר שימוע שנערך לו הוצא צו סגירה לאולם למשך 30 יום.

+שר הבריאות וצמרת משרדו נכנסו לבידוד
21:16 08/09/20  |  עידן יוסף

בעקבות שהייה בקרבת חולה מאומת, שר הבריאות יולי אדלשטיין וצמרת משרדו ייכנסו לבידוד. החולה המאומת הוא ‏עובד מטה "מגן ישראל" איימן סייף, ראש המדור לטיפול בקורונה במגזר הערבי.
הבכירים שייכנסו לבידוד הם: סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, מנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ חזי לוי, ראש מטה שר הבריאות קובי צורף, היועמ"ש של המשרד עו"ד אורי שוורץ, פרופ׳ רן בליצר ורוני נומה ראש דסק חרדים.

+שיעור החולים במערכת החינוך - כ-6.5% מכלל האוכלוסייה
20:33 08/09/20  |  עידן יוסף

בעיכוב של שבוע, פרסם משרד החינוך את נתוני התחלואה במערכת החינוך. מפתיחת שנת הלימודים תשפ"א עד היום, שיעור החולים במערכת החינוך מכלל האוכלוסייה עומד על 6.5%. הנתונים כוללים את נתוני התחלואה של התלמידים שחלו בחופשת הקיץ. המשרד טוען כי שיעור החולים במערכת החינוך נמוך פי ארבעה משיעורם באוכלוסייה הכללית, אולם לא מדובר בנתון בר השוואה מאחר שידוע כי ילדים נדבקים פחות מאשר מבוגרים. פחות מ-1% ממוסדות החינוך נסגרו עקב גילוי תחלואה לאו-דווקא בבתי הספר ובגני הילדים.
מנתוני התחלואה של הילדים שהשתתפו בבתי הספר של החופש הגדול (01.07.20-06.08.20) עולה כי בקרב הילדים בגני הילדים ועד כיתות ד', מתוך 718,456 ילדים, נדבקו 1,006.

+ח"כ ינון אזולאי נדבק בקורונה
20:23 08/09/20  |  עידן יוסף

הערב הודיע חבר הכנסת ינון אזולאי (שס) לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי לאחר בדיקה לנגיף הקורונה קיבל תשובה חיובית.

+הפרופסור רוני גמזו נכנס לבידוד
19:53 08/09/20  |  עידן יוסף

ממונה המאבק בקורונה, הפרופסור רוני גמזו נכנס לבידוד לאחר שאחד מאנשיו אובחן כחיובי לקורונה.

+דיר אל אסד: החתן ואבי הכלה עוכבו לחקירה
19:45 08/09/20  |  עידן יוסף

בכפר דיר אל אסד התקיימה אמש חתונה המונית בהשתתפות מאות אנשים. על-אף שיחת הבהרה, שהתקיימה קודם לאירוע עם בעל השמחה, אבי הכלה, שבה הובהר לו כי קיום החתונה בניגוד להוראות ייתקל באכיפה, לרבות פתיחה בחקירה פלילית.
האירוע התקיים תוך הפרות בוטות של ההנחיות, ולפנות ערב עוכבו החתן ובעל הבית שבו התקיימה החתונה (אבי הכלה) והובאו לתחנת משטרה לחקירה.

+מחלקת קורונה ג' נפתחה במרכז הרפואי לגליל
15:39 08/09/20  |  

בעקבות הנחיית משרד הבריאות, הורה מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, לפתוח היום (יום ג') את מחלקת קורונה ג'. המחלקה, שלצורך הכנתה שופצה אחת המחלקות הפנימיות במרכז הרפואי, כוללת חדרי אישפוז עם 35 מיטות לחולי קורונה במצב קל , בינוני וקשה (לא מונשמים), חדר חמ"ל עם טלוויזיה במעגל סגור הצופה על החולים 24/7, עמדת אחיות ועמדת התמגנות והתפשטות.
בראש המחלקה עומד מנהל מחלקה פנימית א', פרופ' עאסי נימר, והאחות האחראית היא שרית אייזנברג. כמו כן תכלול המחלקה צוות רפואי וסיעודי שעבר הכשרה והינו בעל ניסיון בטיפול בחולי קורונה.

+משרד הבריאות: חולה קורונה חזר בטיסה מאיסטנבול לישראל
15:09 08/09/20  |  מירב ארד

משרד הבריאות מעדכן על חולה קורונה שחזר מאיסטנבול (תורכיה) לישראל. החולה חזר בטיסה של חברת התעופה פגאסוס. מספר טיסה PC779 בתאריך 31.8.20 מאיסטנבול-לתל-אביב. המראה בשעה 22:45, נחיתה בשעה 23:50. נוסעי הטיסה מתבקשים להיכנס לבידוד עד לתאריך 14.9.20 לפי הנחיות משרד הבריאות

+74% מתלונות הקורונה - מוצדקות
15:00 08/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הרוב המכריע של התלונות - על טיפולו של הביטוח הלאומי בתביעות לדמי אבטלה של מי שיצאו לחל"ת  ▪  משרד המבקר מאשר את התלונות על המענה הלקוי להשגות על בידוד בשל איכוני השב"כ

שירות התעסוקה בירושלים, יולי 2020

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: מתנצל בפני משפחת אבו אלקיען
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
המכחיש הראשי והלכלכן הראשי
הירונימוס  |  8/09/20 19:55
2
כיוון שהתקשורת
באום  |  8/09/20 20:35
 
- שטויות ושקרים
הירונימוס  |  8/09/20 23:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
הרוב המכריע של התלונות - על טיפולו של הביטוח הלאומי בתביעות לדמי אבטלה של מי שיצאו לחל"ת    משרד המבקר מאשר את התלונות על המענה הלקוי להשגות על בידוד בשל איכוני השב"כ
מרדכי ליפמן
על הבורות האומללה מרצון של השמאל: עיינו במפה, טלו תבלול מבין עיניכם!    המדיה על המשמר, שהמאבק לא ידעך חלילה. ללבות, ללבות, ללבות
עליס בליטנטל
לא יעלה על הדעת שיפתחו בהליך משפטי כנגד ראש ממשלה מכהן, ובכך יעכבו את התמסרותו לתפקידו, לעמו    צודק וחכם החוק הצרפתי שאינו מתיר האשמת ראש ממשלה בה בעת שהוא מכהן    מה שקורה אצלנו הוא פשוט ביזוי הדמוקרטיה
שמואל לוין
במקרה של הממשלה הפושעת שלנו, מדובר בניתוק ואטימות מוחלטים    לא רק שהיה עליהם לדעת איך אנשים כאן מתנהגים ושאי אפשר לסמוך עליהם, הם היו צריכים להכיר בעובדות הללו, ולוודא שתתבצע אכיפה מאסיבית של ההנחיות, כזו שלא תאפשר לאף אדם להעז ולהפר את ההנחיות
מירב ארד
מחקר חדש שנעשה בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון חושף שינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה של שני המינים בצל משבר הקורונה    החוקרות: "הופתענו לגלות שברירת המחדל של שני המינים היא להתנהג באופן דומה, והלחץ מאפשר לנו למעשה לראות את ההתנהגות האוטומטית, נטולת הציפיות המגדריות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il