X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חודשיים מאסר על תנאי לצביקה סבג

עונש קל למאיים על משפ' נתניהו

המדינה חרגה ממנהגה ולא ביקשה לקנוס את סבג, בנימוק של מצבו הכלכלי והבריאותי והעדר הרשעות קודמות סבג קרא בפייסבוק למשטרה להתכונן "לכוון את התנועה להלוויות של בנימין שרה ויאיר נתניהו"
▪  ▪  ▪
"סוף סופני והחלטי מאוד" [צילום: קובי גדעון, פלאש 90]

צביקה סבג נדון (יום ד', 23.9.20) לחודשיים מאסר על תנאי לאחר שהודה באיומים בפייסבוק על בנימין נתניהו, שרה נתניהו ויאיר נתניהו. שופטת בית משפט השלום באשקלון, ענת חולתא, אישרה את הסדר הטיעון בין המדינה לבין סבג. העונש המירבי על העבירה הוא שלוש שנות מאסר, אך כבר מכתב האישום המקורי עלה, שהמדינה לא תבקש להטיל על סבג מאסר בפועל. הפרקליטות גם החליטה, בניגוד למקובל במקרים דומים, שלא לבקש לקנוס את סבג.
על-פי כתב האישום, סבג פתח בנובמבר שעבר דף פייסבוק על שמו, ופרסם בו ציור של בנימין נתניהו עם חבל תלייה לצווארו. בקטיגוריה "אודות" בעמוד הפרופיל בחשבון כתב סבג: "שונא שנאת מוות את בנימין שרה ויאיר נתניהו ואת כל מי שמשתף איתם פעולה. בהמשך אותו יום כתב סבג: "משטרת ישראל. תתכוננו לכוון את התנועה להלוויות של בנימין שרה ויאיר נתניהו. תודה".
עוד כתב סבג בדף הפייסבוק: "וואלה החלאה עף על עצמו. הוא לא יודע מה מחכה לו. יאיר נתניהו. אם תרגיש לא טוב בהמשך אל תפנה לבית חולים. אלו סימנים פיזיים שמבשרים את מותך והסתלקותך מהעולם הזה. אחלה רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה. כולי תקווה שהבנת עם מי החלטת לפתוח חשבון. על חטא ההיבריס משלמים ביוקר. לכל דבר יש התחלה, 'וסוף', סוף סופני והחלטי מאוד, במקרה שלך. מה תעשה עכשיו? תרוץ למשטרת ישראל לדווח להם על איום ממשי על חייך ותבקש מהם שיגנו עליך? תעצור אל תזיע מהתחת המסריח והפסיכופתי שלך, כבר דיווחתי להם וחוץ מזה מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם".
התובעת, עו"ד אדר לר, הסבירה את שיקולי הפרקליטות להסדר המקל עם סבג: "במציאות היום-יומית הטעונה אנחנו עדים להתפתחות של שיח אלים וכלפי נבחרי ציבור בפרט. שיח שקל לדברו מאחורי המקלדת ויכול לגלוש לאיומים של ממש. גם אם הדברים נאמרים בשעת כעס, הרי שמדובר במעשים שמדוברים בעבירה ויש לתת את הדין. עם זאת בשים לב למדיניות הענישה בעבירות אלה, לאור לקיחת האחריות של הנאשם, נוכח מצבו הכלכלי והעובדה כי אינו בקו הבריאות, הנאשם מעל גיל 50 ללא הרשעות קודמות, מצאנו לנכון שלא לעתור לרכיב כספי כפי שנהוג במקרים אלה, ולהסתפק בענישה צופה פני עתיד שתהווה חרב מעל ראשו של הנאשם". את סבג ייצגו עוה"ד נתנאל לגמי ואלכסי גלפגט.

תאריך:  23/09/2020   |   עודכן:  23/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עונש קל למאיים על משפ' נתניהו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הפרקליטות נעשתה שותפה לאיומים
לא מתפלא  |  23/09/20 14:11
2
ביזיון
לא לפייסבוק  |  23/09/20 14:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בכך יגדל צי מסוקי האימון של חיל-האוויר ל-12    משרד ההגנה האיטלקי ירכוש בתמורה טילי ספייק של רפאל וסימולטורים של אלביט מערכות
עידן יוסף
נסיעה באוטובוס לפתח תקוה שכללה ירידה לשוליים, נסיעה על שני נתיבים, מהירות מוגברת ועצירות פתאומיות הפחידה את הנוסעים שגילו כי הנהג מנמנם    נסיונותיהם לבקש ממנו לעצור נענו ביחס מזלזל    חברת אפיקים: הנהג הושעה עד לבירור
איתמר לוין
אתמול חלו בקורונה 0.07% מתושבי ישראל - לעומת 0.01% בארה"ב, 0.015% בצרפת, 0.04% בספרד ו-0.06% בבריטניה    ישראל שלישית בעולם במספר החולים למיליון נפש במדינות בעלות 10 מיליון תושבים ומעלה
איציק וולף
דוח של הבנק האמריקני שהוגש לקונגרס במסגרת חקירת מעורבות רוסיה בבחירות בארה"ב טוען לדפוס העברות כספים בסך כולל של 769 מיליון דולר שנראה לבנק חשוד ואינו אופייני לעסקי היהלומים    מטעם לבייב נמסר: קבוצת החברות של לבייב פעלה ללא רבב, הרשויות בארצות הברית, או בכל מקום אחר בעולם, לא האשימו את החברות בדבר
מירב ארד
הדיון בקבינט הקורונה יחודש הבוקר לאחר שאמש הישיבה התפזרה ללא קבלת החלטות    ביממה האחרונה עלה מניין המתים מנגיף הקורונה בישראל ב-24 ל-1,309 בני אדם    השר דרעי מבהיר לקראת הדיון: "בתי הכנסת חייבים להיות פתוחים ביום הכיפורים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il