X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת כנפיים פנתה לשרי הממשלה שאמורים לאשר את העברת השליטה באל-על לכנפי נשרים וטענה כי בעל השליטה באמיתי בחברה הוא אביו של בעל השליטה הרשמי, קני רוזנברג שאינו תושב ישראל "על-פי דין ועל-פי תקנון אל על השליטה באל על חייבת תמיד להיות בידי אזרח ותושב ישראל"
▪  ▪  ▪
האם השליטה תעבור מהר או תתעכב? [צילום: משה שי/פלאש 90]

חברת כנפיים, שבשליטת תמי מוזס-בורוביץ, הצפויה לאבד את השליטה על חברת התעופה אל-על פנתה לשרי הביטחון, התחבורה והדיגיטל בבקשה שלא יאשרו את העברת השליטה בחברה לידי חברת כנפי נשרים. זאת, בטענה כי הבעלים של כנפי נשרים, אלי רוזנברג, המתגורר בישראל הוא למעשה איש קש של אביו האמריקני.
"על-פי דין ועל-פי תקנון אל על השליטה באל על חייבת תמיד להיות בידי אזרח ותושב ישראל. על-פי המידע שבידי אל על, כנפי נשרים היא חברה שבשליטת איש העסקים האמריקני קנת' רוזנברג שאינו אזרח או תושב ישראל. על-מנת לעקוף את מגבלות הדין המניות של כנפי נשרים נרשמו על שם בנו, מר אלי רוזנברג צעיר בן 26 חסר אמצעים עצמיים וחסר ניסיון עסקי וזאת על-מנת לייצר מצג שווא כאילו בעל השליטה בחברה הוא כביכול תושב ישראל", טענה מוזס-בורוביץ' במכתב ששלחה לשרים גנץ, רגב ואמסלם.
לטענת כנפיים, רוזנברג האב שולט בכנפי נשרים תעופה והראיה לכך היא דברי בנו בפני נציגי דירקטוריון אל-על שלפיהם מקור המימון שלו לרכישת השליטה בחברה היא הלוואה ל-25 שנה שקיבל מאביו. לטענת כנפיים, אותה הלוואה מהווה למעשה מתנה וכל מימון עתידי לחברה צפוי להגיע מרוזנברג האב ותלוי ברצונו הטוב.
"על-מנת להימנע מהפרת החוק והתקנות נבקשכם לשקול את בקשת כנפיים להיתר שליטה באל על", לשון המכתב.
לפני יומיים פנתה חברת כנפי נשרים להנהלת אל-על ולעו"ד דורי קלגסבלד המייצג את תמי מוזס-בורוביץ' ודרשה לבצע את העברת השליטה לידיה במהירות. בין היתר דרשה שבתקופה שעד להעברת השליטה ישמשו הכספים שהועברו לאל-על אך ורק להחזרת כספי לקוחות שכרטיסי הטיסה שלהם בוטלו במהלך משבר הקורונה וב"מהלך העסקים הרגיל ללא ביצוע תשלומים למי שכבר אינם בעלי השליטה באל-על או מי מטעמם", כלשון המכתב.

תאריך:  23/09/2020   |   עודכן:  23/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר הוועדה למעמד האישה: "משרד האוצר ומשרד הבריאות, שני המשרדים האלה פשוט מפקירים את בריאות הציבור בזלזול שלהם בנושא היערכות המעבדות לחורף כשיש קורונה. יש עצימת עיניים והתנהלות של יהיה בסדר"    נציגת משרד האוצר הודתה: "עוד בזמן השר ליצמן נכתבה תוכנית ולא הגענו ליישום שלה"
איציק וולף
שר התרבות והספורט טוען בהתכתבות פנימית של חברי הכנסת במפלגת כחול לבן כי המפלגה נגררת אחרי קו קצה לא ממלכתי של מיעוט שמעוניין להמשיך את ההפגנות בבלפור    "רוב הישראלים, ולדעתי גם רוב המצביעים שלנו לא מבינים איך אנחנו עדיין תומכים בהפגנות האלה"
איציק וולף
ראש הממשלה דוחף להטלת סגר מלא ומיידי על המשק למשך שבועיים באופן שיאפשר גם עצירת ההפגנות על-פי ההסכמה של כחול לבן    רצונו שלא לאפשר לאחר מכן חידוש מדורג של ההפגנות - הביא לפיצוץ    נתניהו פנה לציבור בסרטון: אין ברירה, נקבל החלטות קשות ונציל חיים
איציק וולף, עידן יוסף
לדרישת יו"ר ועדת הבריאות, המדינה תישא בעלויות אשפוז חולי קורונה שיחרגו משמעותית מתקרת ההתחשבנות בין הקופות לבתי החולים    קופות החולים ישלמו לבתי החולים כ-100% מהסכום ששולם על 2019    עוד אושר כי עלויות אשפוז חולי קורונה שיחרגו משמעותית מתקרת ההתחשבנות ימומנו על-ידי המדינה
איציק וולף, עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה תוספת בת 11 מיליארד שקל לתקציב ההמשכי לשנת 2020    התקציב יעמוד על 410.8 מיליארד שקל    מ"מ ראש אגף תקציבים באוצר, יוגב גרדוס: ניתן היה להגיע לתקציב של עד 406 מיליארד שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il