X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר אמסלם [צילום: דוברות הכנסת]
ח"כ אבידר [צילום: דוברות הכנסת]
הצעת החוק אושרה ברוב של 36 תומכים מול 32 מתנגדים השר אמסלם: "זה לא ההפגנה, זה מה שקורה בתודעה הציבורית, מנדלבליט הביא אותנו לאסון" אבידר: "אין במדינת ישראל מספיק שוטרים כדי לעצור את המחאה" יאיר גולן: "המחאה לא תיעלם, המחאה תפרוץ ותאגף אותך נתניהו" ליצמן: "את הסגר היה צריך לעשות כשהיו 2000 נדבקים"
▪  ▪  ▪

מליאת הכנסת אישרה (ים ה', 24.9.20) בקריאה ראשונה את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון מס' 2), התשפ"א-2020. לאחר הצבעה שמית תמכו בהצעה 36 חברי כנסת מול 32 מתנגדים. סיעת ימינה ודגל התורה נעדרו. אגודת ישראל התנגדה וכחול לבן הייתה מפולגת. ההצעה הועברה לוועדת חוקה, להכנתה הלילה לקריאה שנייה ושלישית.
בפתח הדיון, אמר השר דוד אמסלם, שהגיע באיחור לדיון, בעקבות הפגנה שמתקיימת בשעה זו מחוץ לכנסת, וטען שהמפגינים הפנו לעברו קללות ואיומים. הדברים עוררו זעם בקרב מספר חברי כנסת מן האופוזיציה, כאשר ח"כ זנדברג הטיחה לעברו: "אתה לא מתבייש, בזה אתה מתעסק? תתחילו לעבוד", אמסלם השיב לה ואמר: "תמיד ידעתי שאת אישה אלימה".
לאחר מכן הציג השר המקשר את ההצעה ואמר: "שואלים אותנו למה אתם מדברים על ההפגנות, זה לא ההפגנה, זה מה שקורה בתודעה הציבורית. כמעט כל אזרח במדינת ישראל מבין שכנראה הקורונה זה בלוף. אם פה היועץ המשפטי, אסתר חיות ובית המשפט מאפשרים להם יותר מתפילות יום כיפור אז הם אומרים לעצמם, הרי זה לא שיש שם איזה נוסחה אטומית, אני מבין לא פחות ממנדלבליט ומחיות, אם הם מרשים לכל אלה להתכנס, אז למה שאני לא אסע עם הילדים שלי לבקר את אימא שלי, למה שאני לא אלך להתפלל, למה שלא אחתן את הבת שלי עם החברים או חלילה אשתתף בלוויה של בן משפחה?
"לכן האבסורד שקורה כאן, לדעתי זה אמון הציבור שנפגע. שאלתי את עצמי למה הם עושים את זה? המשימה היא בגדול שהציבור ירגיש שיש בלאגן במדינה, רוצים לייצר תוהו ובוהו, כשהציבור יישב בבית וירגיש שהמדינה יצאה משליטה. אני חושב שלאן שמנדלבליט הביא אותנו זה אסון, אני מעולם לא תיארתי לעצמי שיהיה בן-אדם אחד שיעשה כזה נזק למדינה, ועוד פקיד. לא האמנתי שיש אופציה כזאת אבל תראו לאן הגענו".
ח"כ איימן עודה: "אני רוצה להתריע בפני סכנה ממשית שקורית בצל נגיף הקורונה. בצל הקורונה עולה כוח ההתנחלותי פשיסטי שמהווה נגיף נגד השלום, נגד הדמוקרטיה ונגד השוויון ואני מתכוון למפלגת ימינה ולנפתלי בנט. היום הליכוד יחד עם ימינה לפי כל הסקרים רק שניהם ביחד עולים על 50 מנדטים, הפשיזם משתלט, הפשיזם עולה מדרגה, הוא מתקרב להרכיב את הממשלה הבאה. חשוב לי להגיד לכם שכל הפשיסטים בעולם אלו בצל משבר ענקי בתוך המדינות וזה מה שקורה עכשיו".
ח"כ אלי אבידר: "לכל עם יש תקופות אפלות, לנו יש את התקופה הזאת שבה מובא היום לכנסת חוק שהופך אותנו מדמוקרטיה מעוררת גאווה לדיקטטורה אפלה. לסגר הראשון נכנסנו כי נתניהו טען שימותו מאות אלפים ושאין לנו מספיק מכונות הנשמה. היום הוא מטיל סגר הרסני לכלכלה ולעתיד של כולנו כשיש רק 168 חולים מונשמים ואלפי מכונות הנשמה פנויות. לכולם ברור שהסגר הוא בגלל המחאה, המחאה היא שמטריפה אותו. אל דאגה, נלמד את הממשלה הזאת ערכי דמוקרטיה, כי אין במדינת ישראל מספיק שוטרים כדי לעצור את המחאה, אין מספיק ניידות כדי לחסום את כל הכבישים, ואין מספיק פקידים בכירים שייתנו יד לחוק אנטי-דמוקרטי שמובא כאן היום. נמשיך להפגין עד שנתניהו יתפטר" בסיום דבריו קרע ח"כ אבידר את החוק מעל הדוכן".
ח"כ יאיר גולן: "נתניהו מרסק את הדמוקרטיה, מרסק את הכלכלה, מרסק את החברה הישראלית ומרסק את העתיד של כולנו. אבל הוא אף פעם לא ייקח אחריות, הוא אף פעם לא אשם. פעם זה הכנסת שמפריע לו, פעם זו יפעת שאשא ביטון שמחבלת במאמציו, פעם זה פרופסור גמזו שלא נותן לו לפעול, פעם זה אפילו ישראל כ"ץ. והפעם זה המפגינים, זה מה שמפריע לו. הכל שקר וכזב, הכל מרמה הסתה שיסוי וביזוי, שנים עם השיטה הזאת עובדת, לא עוד נתניהו. המחאה לא תיעלם, המחאה תפרוץ ותאגף אותך נתניהו, ותטביע אותך בזרם אדיר של תקווה".
ח"כ עפר שלח: "ידעו אחי המפגינים שלא ניתן לשפן מבלפור לרסק את הדמוקרטיה. חשבתי ואמרתי שלנוכח הבהלה בציבור, מנהיגי המחאה צריכים להשעות לשבועיים את ההפגנות ההמוניות, ולהמשיך אותה בכל האמצעים האחרים. מתוך אותו היגיון ממש אני אומר לכם עכשיו: דקה אחרי שמחת תורה, בצעדה הראשונה, אהיה בשורה הראשונה יחד איתכם כדי להחזיר את המחאה אל הכיכר ולהעיף את המחדלטור הכושל והמושחת. תדע הקהילה הישראלית המופלאה שבעת הזאת אין מלך בישראל, אבל לא איש הישר בעיניו יעשה".
ח"כ יעקב ליצמן: "כידוע לכם אני התפטרתי מהממשלה כאות מחאה, כי לדעתי עבדו עלינו כל הזמן הפרויקטור, כאשר דרשתי סגר כשהיו 2000 נדבקים, ואמרתי לו שהוא זומם לסגור את בתי הכנסת בראש השנה ויום כיפור. איש לא האמין לי בזמנו. מישהו צריך לתת את הדעת מה קרה מאז שהיו 2000 נדבקים ליום, עד שהגענו ל7000. את הסגר היינו צריכים לעשות מזמן. מישהו נתן את הדעת כמה אנשים לא יכלו לבית כנסת ביום כיפור? לכמה אנשים זה יגרום לא לצום? בגלל כל אלה אני אצביע נגד ההצעה הזו".
סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש סיכם את הדיון: "ההפגנות הם פרימה של הסולידריות החברתית, כי היום כל אחד שרוצה לצאת אומר לעצמו שהוא ישים סטיקר על האוטו ויוכל ללכת לאן שהוא רוצה. הבעיה המרכזית היא לא בלפור, היא שאי אפשר להחזיק אנשים בבית בסגר בזמן שמותר להפגין. אם לא היינו משנים את החוק, אז בחול המועד, עם ישראל שאוהב לטייל, כל אחד היה יוצא להפגנה בכנרת, או אצל הדודה שלו.
"הייתה הנקודה שבה ראש הממשלה אמר שאי אפשר להמשיך כך אחרי שראה ביום שישי את אותה ארוחה של חסרי בושה, שפשוט זלזלו ופגעו בכבוד כל עם ישראל. כשאנשים לא הלכו לאכול עם המשפחות שלהם, כשאני אמרתי לאימא שלי שתישאר לבד בבית, והם אוכלים שם מצפצפים על כולנו ולהם אתם נותנים כבוד. זה העם שאתם רוצים? אם אתם נותנים להם להתנהג ככה מה אתם מצפים שיקרה פה? אין לכם בושה? זו הבעיה שלנו שכל אחד שראה את זה אמר, לעצמו איך אני אתחמק ואעשה בשבילי".
מוצע בהצעת החוק לקבוע כי בתקופת תוקפה של הכרזה על מצב חירום בשל נגיף הקורונה, תהיה רשאית הממשלה להכריז על מצב חירום מיוחד בשל נגיף הקורונה אם שוכנעה כי קיימת התפשטות רחבה של נגיף הקורונה הגורמת לפגיעה חמורה בבריאות הציבור.
סעיף 7(1 )לחוק מסמיך את הממשלה לקבוע בתקנות, הגבלה על יציאה ממקום המגורים או על שהייה במרחב הציבורי, לרבות הגבלה לעניין המרחק ממקום המגורים של אדם, כפוף לסייגים שנמנו בו. מוצע לתקן את הסעיף כך שייווספו לסייגים שנמנו בו סייגים נוספים.
הסייגים בסעיף 7(1 )לחוק כוללים גם יציאה של אדם להפגנה והשתתפות בה. מוצע כי בתקופת תוקפה של הכרזה על מצב חירום מיוחד תהיה רשאית הממשלה לקבוע בתקנות כי יציאה של אדם להפגנה והשתתפות בה תתאפשר רק אם ההפגנה מתקיימת במרחק המותר ליציאה ממקום מגורים. תיקון זה מוצע שכן בהתאם לסמכות הקיימת היום בחוק, בעת הכרזה על מצב חירום בשל נגיף הקורונה לפי סעיף 2, מחויבת הממשלה, במסגרת סמכותה לקבוע הגבלות בעניין יציאה מהבית ושהייה במרחב הציבורי, להבטיח את האפשרות של אדם להשתתף בהפגנה גם אם היא מתקיימת מעבר למרחק המותר ליציאה כאמור.
עוד מוצע לקבוע כי בתקופת תוקפה של הכרזה על מצב חירום מיוחד כאמור, יהיה ניתן לקבוע הגבלות על התקהלות בהפגנה, בתפילה או בטקס דתי, ובלבד שהגבלה כאמור חיונית למניעת התפשטות נגיף הקורונה. זאת, בשונה מההסמכה הקיימת בחוק בעת הכרזה על מצב חירום בשל נגיף הקורונה לפי סעיף 2 לחוק, שלפיה ניתן לקבוע אך ורק תנאים לגבי אופן קיומם של הפגנות, תפילות וטקסים דתיים, ומשכך לא ניתן למנוע את קיומם.
בדברי ההסבר להצעה נכתב: "מדינת ישראל מתמודדת כיום עם גל תחלואה שני, אשר ממדיו הולכים וגדלים. מדינות נוספות בעולם מתמודדות גם הן עם עלייה חוזרת בשיעור התחלואה בנגיף. נוכח העלייה החדה בהיקף התחלואה במדינה כולה, הנתונים הנוגעים לעומס המוטל על מערכת הבריאות, ובשל הצורך לצמצם את ההתפשטות הנרחבת של הנגיף ולמנוע פגיעה משמעותית ביכולת מערכת הבריאות לתת מענה למספר החולים, מוצע לתקן את החוק באופן שיאפשר, בנסיבות שבהן הדבר נדרש, קביעת מגבלות נוספות מעבר לאלה שמאפשר החוק כיום."

ועדת הכנסת נתנה פטור מחובת הנחה

ועדת הכנסת בראשות ח"כ איתן גינזבורג העניקה פטור מחובת הנחה להצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון מס' 2), התשפ"א – 2020 (מ/1366), בכל הקריאות.
סגנית היועמ"ש במשרד רה"מ עו"ד יעל כהן נימקה את הבקשה ואמרה כי התיקון לחוק נדרש עקב העלייה התלולה בתחלואה. הממשלה מבקשת להוסיף סמכות להכרזה על סגר במגבלות רחבות, מנגנון הכרזה על מצב חירום מיוחד. החוק הנוכחי לא מאפשר הגבלת נסיעה להפגנה. הצעת החוק הינה רובד נוסף מעבר לתקנות שכבר הועברו לוועדת חוקה ולתקנות נוספות שיועברו בהמשך היום.
ח"כ יואב סגלוביץ' (יש עתיד-תל"ם) שאל אל עו"ד כהן, האם יש בידי הממשלה חוות דעת אפידמיולוגית מקצועית רפואית שניתנה לממשלה ע"י משרד הבריאות, חו"ד שקובעת שאסור להפגין אבל ניתן להתפלל בתוך בתי כנסת. למה לא מתירים הפגנות בתוך רכב סגור? שאל סגלוביץ'.
ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) שאל, למה בתפילה אין אבחנה דומה להפגנה בה ניתן להפגין במספר קפסולות של 20 איש לעומת בית כנסת בו ניתן להתפלל מקסימום 20 איש.
עו"ד יעל כהן השיבה, "זה קשור לעוצמה של זכויות הייסוד. בנוסף, תפילה ניתן לקיים בהשתתפות של 10 אנשים ואילו בהפגנה זה פחות מעשי".
ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד-תל"ם) קבע שהמחלה היא שמנסים להראות שהמחלה מופצת בהפגנה. המחלה היא כישלון הממשלה בטיפול בנגיף. זו הצעת חוק שנועדה למנוע הפגנות. נתניהו אמר בעבר, שאסור להפסיק את ההפגנות, וזה מה שהוא מבקש לעשות כעת. אם הוא היה פועל במנהיגות נכונה, המפגינים לא היו מפגינים. החוק מוכיח את חולשת הממשלה וכישלונה.
ח"כ אוסנת מארק (הליכוד) הגיבה לדברי טופורובסקי, במקום שתצא מפה קריאה לציית להנחיות, שומעים פה בדיוק להפך. תוכלו להמשיך ולהפגין כמה שתרצו כי נתניהו לא הולך לאף מקום. בשואה יהודים התפללו במחתרת. קחו אחריות על בריאות הציבור ותותרו על הפגנות לשבועיים.
ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) אמר בסרקזם, חשבתי שחברי יש עתיד יבואו ויגידו חטאנו עוינו פשענו שגרמנו למצב הקשה אליו הגענו. לדבריו, היועמ"ש מנדלבליט ושר המשפטים ניסנקורן, מנסים לסרס את סמכויות ראש הממשלה.
ח"כ אוסמה סעדי (הרשימה המשותפת) אמר, מי ששומע את דבריו של ח"כ קרעי, מבין מי אשם. לטענתו, אם המפגינים הפרו את החוק, זה כישלון המשטרה ושל השר לביטחון פנים. אמון הציבור נפגע כתוצאה מכך שהממשלה מחליפה את ההנחיות כל שבוע. לגוף ההצעה אמר סעדי, כי זו הצעה שדגל שחור מתנוסס מעליה, ונועדה רק למנוע את ההפגנה בבלפור.
ח"כ עוזי דיין (הליכוד) אמר, אני לא זוכר שנה בה לא השתתפתי בתפילה בבית הכנסת ביום כיפור. השנה אני יישאר בבית. אם הציבור יקפיד על מסכות ומרחק, לא היינו מגיעים למצב הזה. אמון הציבור במלחמת יו"כ היה נמוך יותר מהיום. אז היה מחדל קיומי, אולם חשבנו שאנחנו נלחמים על הבית ועל הסולידריות. בזמן המלחמה אמרנו שכעת נילחם, ואח"כ נבוא חשבון עם ההנהגה. וכך היה. אני מציע שגם היום ננהג כך. לדבריו, האיום הנוכחי הוא על הלכידות החברתית של העם.
כאמור, בתמיכתם של שמונה חברי כנסת מול התנגדות ארבעה, הוועדה אישרה את כינוס המליאה ופטור מחובת הנחה להצעת החוק.

תאריך:  24/09/2020   |   עודכן:  25/09/2020
+גנץ: לא נאפשר תקנות לשעת חירום נגד הפגנות
11:27 25/09/20  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, הודיע לחברי הכנסת של מפלגתו כי לא יאפשר לממשלה להפעיל תקנות לשעת חירום נגד הפגנות.
"ההחלטה על הסגר המחמיר נועדה לבלום את המגיפה ולא לחסום את ההפגנות או התפילות. אנחנו נמשיך לקדם במסגרת הכללים הדמוקרטיים את את החקיקה הכוללת, ונמנע שימוש בתקנות לשעת חירום שממוקדות רק בהפגנות, תפילות או כל סוגיה אחרת", כתב.
ההודעה נמסרה לנוכח ההערכה כי הקואליציה לא תצליח לאשר את הגבלת ההפגנות עד למועד תחילת הסגר ולנוכח הודעת יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, שלפיה אם לא תושלם החקיקה תפעיל הממשלה תקנות לשעת חירום לארבעה ימים.

+"החקיקה לא תושלם בזמן ללא האופוזיציה"
09:53 25/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הקואליציה דרש מחברי האופוזיציה בוועדת החוקה לאשר את התקנות המגבילות את ההפגנות והצהיר כי ללא ההסכמה - לא ניתן יהיה להשלים היום את החקיקה לפני מועד הסגר  ▪  טען שמנהיגי קהילות דתיות טענו בפניו שאם אלפים ישתתפו בהפגנות במוצאי שבת - ישתתפו אלפים בהפגנות למען הקדוש ברוך הוא בתפילות יום כיפור ואיים בחקיקת תקנות לשעת חירום לארבעה ימים

ח"כ זוהר בוועדת החוקה [צילום: דוברות הכנסת]
+הקבינט אישר החרגת התעסוקה בסגר
09:17 25/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

קבינט הקורונה אישר במשאל טלפוני את התקנות המגבילות את הפעילות במקומות העבודה בשבועיים הקרובים שבהם יוטל סגר על מדינת ישראל  ▪  האישור החפוז של התקנות - לאחר שחברי ועדת החוקה הבהירו שאינם מוכנים להמשך חקיקה מבלי שיוצגו בפניהם תקנות

ענף הבנייה הוחרג [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+האוצר: תקנות להגבלת עבודה לא יוצגו עד הסגר
06:36 25/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

פיצוץ בדיוני ועדת החוקה של הכנסת שדנה מאז אמש ועד הבוקר על ההצעה לתיקון חוק הקורונה  ▪  סגנית יועמ"ש משרד האוצר הפתיעה את חברי הוועדה: התקנות להגבלת מקומות עבודה לא יובאו להצבעה בוועדת החוקה בשל החריג של מצב החירום  ▪  יועמ"ש ועדת החוקה: אי-אפשר לאשר את הצעת החוק המפנה לתקנות שאינן קיימות, לא ברור מה הנסיבות המיוחדות המצדיקות שימוש בחריג הדחיפות

דיוני הוועדה הופסקו [צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן]
"לנצל את העובדה שאנשים בכל מקרה לא בעבודה" [צילום: אבשלום ססוני/פלאש 90]
+החוק המתוקן יגביל תפילות אך לא יאסור עליהן
02:54 25/09/20  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר דיבר עם נתניהו וסיכם איתו שיורידו מהחוק את האפשרות לאסור על תפילות (אלא רק להגביל אותן). מעט לפני השעה 3 בלילה, הגיע הנוסח המתוקן ומתחילים בהקראת תיקון החוק בוועדה.

+הכנסת תקיים ישיבת פגרה למחרת יום הכיפורים
00:32 25/09/20  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת תקיים ישיבת פגרה ביום שלישי, למחרת כיפור, בשעה 11:00, לדיון בקריאה שנייה ושלישית בחוק התוכנית לסיוע כלכלי, חוק יסוד משק המדינה וחוק מענק עבודה, שנועדו לסייע למשק בהתמודדות עם נגיף הקורונה.

+הליכוד: לפיד מסכן את חיי אזרחי ישראל
22:26 24/09/20  |  עידן יוסף

הליכוד: ‏הערב שמענו את יאיר לפיד פוגע באמון הציבור בזמן חרום, ובכך מסכן את חייהם של אזרחי ישראל. זה אותו יאיר לפיד שאמר שאין הצדקה לתקנות בקורונה. חבר הכנסת עידן רול ממפלגתו אמר שאין לגיטימציה לסגר מלא, והציבור לא צריך לציית. מדובר בחיי אדם. תתביישו!

+"אין תוכנית עבודה מלבד לסגור את כולם"
21:03 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יאיר לפיד: "נלך לגשרים, זה אלף מטר מהבית, נפגין בקפסולות של 20 איש"  ▪  הסיבה לסגר אינה הקורונה אלה הניהול המרושל של הממשלה הזאת  ▪  מציג תוכנית ליציאה מהסגר

לפיד. "כישלון של נתניהו [צילום: אורן בן-חקון]
אישור הסמכת הממשלה בקריאה ראשונה [צילום: דוברות הכנסת]
+"לחזק את כוחה של הרבנות המקומית"
19:20 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השדולה לשיפור שירותי הדת דנה בפתרון ליישום פסק דין הגינות שלטונית  ▪  יו"ר השדולה ח"כ כהנא: "המצב הנוכחי מהווה ניגוד עניינים"  ▪  עו"ד קטן: הרבנים צריכים לקבל כלים חוקיים ומשפטיים

עמיחי פילבר, מתן כהנא וש"י ויצמן [צילום: משה בסוס]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר גרוטו / Itamar Groto  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אסתר חיות / Esther Hayut  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גבי ברבש  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר  גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעל כהן  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  כולנו  מאי גולן / May  Golan  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר סימן טוב  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עוזי דיין / Uzi  Dayan  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עפר שלח / Ofer  Shelah  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקריאה ראשונה: הממשלה רשאית להגביל הפגנות ותפילות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אבידר, אתה מדבר על דיקטטורה?
טירה  |  26/09/20 12:42
2
יד ברזל עם ציבור פרוע .
חרגול   |  26/09/20 14:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
יאיר לפיד: "נלך לגשרים, זה אלף מטר מהבית, נפגין בקפסולות של 20 איש"    הסיבה לסגר אינה הקורונה אלה הניהול המרושל של הממשלה הזאת    מציג תוכנית ליציאה מהסגר
עידן יוסף
השדולה לשיפור שירותי הדת דנה בפתרון ליישום פסק דין הגינות שלטונית    יו"ר השדולה ח"כ כהנא: "המצב הנוכחי מהווה ניגוד עניינים"    עו"ד קטן: הרבנים צריכים לקבל כלים חוקיים ומשפטיים
עידן יוסף
מנכ"ל הרלב"ד: מאז אמצע 2019 אין תקציב למיגן מעקות הבטיחות    יו"ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים: 52 רוכבי אופנוע נהרגו מאז תחילת השנה - זה מצב חירום שחייבים לטפל בו    זינוק של כ-40% במספר רוכבי האופנוע שנהרגו מתחילת השנה
עידן יוסף
חודש לתוך שנת הלימודים ומשרד החינוך אינו יודע מתי יגיעו בפועל לתלמידים    ל-9% מהתלמידים בישראל אין אמצעי קצה, והוועדה לזכויות הילד נדרשה לעניין
עידן יוסף
יו"ר הוועדה למעמד האישה: "משרד האוצר ומשרד הבריאות, שני המשרדים האלה פשוט מפקירים את בריאות הציבור בזלזול שלהם בנושא היערכות המעבדות לחורף כשיש קורונה. יש עצימת עיניים והתנהלות של יהיה בסדר"    נציגת משרד האוצר הודתה: "עוד בזמן השר ליצמן נכתבה תוכנית ולא הגענו ליישום שלה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il