X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גנץ. מסלול התנגשות עם נתניהו [צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]
"שמירת המשטר הדמוקרטי מהזוממים להחריבו" [צילום: מן הטלוויזיה]
יו"ר כחול לבן הורה לשר המשפטים, בן מפלגתו, להתחיל בהליך מואץ למינוי פרקליט מדינה ומפכ"ל קבוע "הצטרפנו לממשלה שתפקידה למגר את הקורונה ולא את הדמוקרטיה או את שלטון החוק. מי שזה לא מתאים לו, שיקבע מועד לבחירות"
▪  ▪  ▪

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, הודיע כי הורה לשר המשפטים, אבי ניסנקורן, לפתוח בהליכי מינוי מואצים לתפקיד פרקליט המדינה ומפכ"ל המשטרה. לדבריו, לא יאפשר עוד את המשך הכאוס והטלטלה במדינה ומי שלא מתאים לו ביצור שלטון החוק - שיקבע מועד לבחירות.
"כדי לאפשר את השבת השליטה וסדרי השלטון הוריתי לשר המשפטים לפתוח בהליכי מינוי מואצים אך על-פי הנהלים הסדורים של פרקליט מדינה קבוע, ואני קורא לפתיחתו של תהליך למינוי מפכ"ל משטרה קבוע. גם משטרת ישראל זקוקה בייחוד ברגעים אלו ליציבות ארגונית החיונית לתפקודה. שום שיקול אחר אינו יכול לבוא עוד במקום טובת המדינה, ושמירת בטחונם ובריאותם של אזרחיה", הודיע (יום ו', 2.10.20).
לדבריו, נסיון הפגיעה בחייהם של מפגינים לצד הפרעות סדר כנגד פקחים ושוטרים מחייבים את הממשלה להשיב את תחושת התפקוד והשליטה. "כשר הביטחון וכיו"ר כחול לבן, לא אאפשר עוד את המשך הכאוס והטלטלה כל עוד אני בתפקיד. אנחנו במלחמה. כאיש צבא, כלוחם וכחייל איני מכיר את מושג הפסקת המשימה ולכן חבריי ואני נילחם על השבת הסדר והיציבות ועל שמירת המשטר הדמוקרטי מפני אלו הזוממים להחריבו. הצטרפנו לממשלה שתפקידה למגר את הקורונה ולא את הדמוקרטיה או את שלטון החוק. מי שזה לא מתאים לו, שיקבע מועד לבחירות", ציין.
גנץ התייחס להודעת בן מפלגתו, השר אסף זמיר, על התפטרותו מן הממשלה במחאה על מחדלי נתניהו. לדבריו, קיבל בהבנה ובכאב את הודעתו של זמיר.
"בשבועות האחרונים ניהלנו שיחות ארוכות וכנות אשר ביטאו את רחשי הלב המשותפים לרבים בממשלה, בכנסת ובכל בית ובית בישראל. רצינו אחדות אך זו לא הממשלה לה ייחלנו. מדינת ישראל מתמודדת עם משבר עמוק וקשה. משבר בריאותי אך לצידו ובעוצמתו משבר אמון בין ההנהגה לאזרחי המדינה. משבר אמון הנובע בראש ובראשונה מהיעדר דוגמה אישית, ומחשש אמיתי הנובע מכך שעיסוק באינטרסים פוליטיים גובר על הדאגה לבריאות הציבור ולפרנסתם של מיליוני בתי אב החרדים, ובצדק, לגורלם ולעבודתם", ציין.
עוד הוסיף כי היעדר היציבות ותחושת איבוד השליטה בניהול המגפה מחייבים השבת סדרי השלטון. "אי אפשר עוד להמשיך את הכאוס המשבש מדי יום את חייהם של עשרות אזרחים ותיקים וצעירים. אי-אפשר להמשיך להתייחס באדישות לטרגדיות הפוקדות מדי שבוע מאות משפחות המאבדות את יקיריהם, ואת החרדה של עשרות אלפי נדבקים בכל חודש", לשון הודעת גנץ.
מן הליכוד נמסר בתגובה כי בשיאו של משבר הקורונה כשאזרחי ישראל יושבים בסגר בבית ומייחלים לאחדות ערב סוכות, כחול לבן משחקים משחק פוליטי על גבם של אזרחי ישראל בניסיון נואש לקושש קולות משמאל ולמנוע את קריסתם בסקרים.
"שר התיירות מתפטר, יושבת-ראש ועדה בכנסת מפגינה נגד הממשלה וכחול לבן מפרים את ההסכם הקואליציוני שקובע שיש להקים ועדת מינויים בהסכמה, דבר שהליכוד דורש לעשותו מיום הקמת הממשלה. כחול לבן יושבים בממשלה ופועלים נגד הממשלה. הגיע הזמן שהם יחליטו אם הם נלחמים במחלה או נלחמים בממשלה", לשון הודעת הליכוד.

תאריך:  02/10/2020   |   עודכן:  02/10/2020
+הליכוד: כחול לבן מייצרת תוהו ובוהו בממשלה ופוגעת במאבק בקורונה
15:26 02/10/20  |  איציק וולף

מפלגת הליכוד תוקפת את שר התיירות המתפטר, אסף זמיר, ממפלגת כחול לבן וטוענת כי הוא בורח מן המערכה בזמן שנתניהו נלחם בקורונה.
"בדיוק בשעה שראש הממשלה נתניהו הוביל דיון רב-משתתפים עם ראשי הציבור החרדי כדי להילחם בקורונה, אסף זמיר בורח מהמערכה רק כדי לקושש קולות בבחירות המקומיות בתל אביב. הוא זה שעוסק בפוליטיקה קטנה בשעה שראש הממשלה נתניהו נאבק מסביב לשעון למען הצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל", טענו במפלגה.
עוד טענו בליכוד כי כחול לבן צריכים להחליט אם הם עובדים באחדות מתוך הממשלה שנלחמת בקורונה או שהם ממשיכים לייצר תוהו ובוהו בתוך הממשלה ובכך פוגעים בפעולות הנדרשות לטובת אזרחי ישראל.

+שר התיירות התפטר: יש להחליף את נתניהו
14:42 02/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הודיע ליו"ר כחול לבן על התפטרותו מן הממשלה  ▪  מאשים את נתניהו בכך שמשבר הקורונה נמצא במקרה הטוב רק במקום השני בסדר העדיפות שלו  ▪  "השיקולים האישיים והמשפטיים הם אלה שעומדים בראש מעיניו של נתניהו. זה ניכר בכל צעד ושעל"

שר התיירות זמיר. "המדינה על סף שבר מוחלט" [צילום: דוברות כחול לבן]
"שיקולים אישיים ומשפטיים בראש מעייניו" [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרקליט מדינה ומפכ"ל - או בחירות
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
אף אחד לא מחזיק אותך תתפטר  ל"ת
יאקי  |  2/10/20 17:02
2
התחלה דגאולה
יוסי מ.  |  2/10/20 17:09
3
לכאורה חוסר התאמה לתפקיד!!!
אקטואלי  |  2/10/20 23:30
4
עוד לא למד מדקלם מה שכותבים ל"ת
יאקי  |  2/10/20 23:36
5
ממש מסקרן
ארי כספי  |  3/10/20 08:52
6
הוראות
לא לפייסבוק  |  3/10/20 12:48
7
מדקלם את מה שמושכי החוטים
הכתיבו  |  3/10/20 13:36
8
מרחם עליו בשל מיעוט החשיבה מסכ ל"ת
יאקי  |  3/10/20 14:20
9
בזמן שגנץ מתעצבן אשכנזי צוחק ל"ת
יאקי  |  3/10/20 17:59
10
הרי אתה גמרת עם הפולוטיקה ל"ת
אל תאיים  |  3/10/20 19:48
11
בחירות ל"ת
מטריקס  |  3/10/20 22:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איציק וולף
הודיע ליו"ר כחול לבן על התפטרותו מן הממשלה    מאשים את נתניהו בכך שמשבר הקורונה נמצא במקרה הטוב רק במקום השני בסדר העדיפות שלו    "השיקולים האישיים והמשפטיים הם אלה שעומדים בראש מעיניו של נתניהו. זה ניכר בכל צעד ושעל"
עידן יוסף
נאסרה הפגנה במרחק קילומטר ממקום המגורים    רה"מ בקבינט הקורונה: להיערך ל-5,000 חולים קשים בו-זמנית    הנחה את מערכת הבריאות להכין תוכנית לתרחיש של אלפי חולים במצב קשה בחורף והוסיף: "היציאה מהסגר עלולה להימשך חצי שנה עד שנה"    עימות חריף בין גנץ לרה"מ: "אתם משגעים את הציבור"    500 שקל קנס למתארח בסוכה שאינה שלו
עידן יוסף
עד היום הייתה חייבת המשטרה להכריז על כל אבידה יקרת-ערך ששוויה גבוה מ-1,000 שקל    במשך 32 שנה לא עודכן הסכום, ולמרות שהערך קפץ פי 5, מבקש המשרד לבט"פ להכפילו פי 2.5
איתמר לוין
הכישלון של ממשלת הג'ובים במאבק בקורונה הוא כל כך קולוסאלי, עד שנדמה שמבחינה ציבורית - חבריה הם או משוגעים או פושעים    האשם העיקרי הוא בנימין נתניהו, ואחריו שורה של שרים - אך איש מבין חברי הממשלה אינו יכול לנקות את עצמו מאחריות    גם הציבור אשם, אבל חלקו קטן בהרבה מזה של השרים, שעשו הכל כדי לגרום לנו להפר את הוראותיהם
עידן יוסף
נשא דברים פחות מיממה לכניסת הסגר לתוק: "פוליטיקאים פופוליסטיים אמרו לא להישמע להנחיות כי הן גחמה של אדם אחר"    נתניהו: המגפה צפויה לגבות מחיר כבד נוסף בחיי אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il