X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טראמפ. צייץ מבית החולים [צילום: אלכס ברנדון/AP]
רופאו של הנשיא טראמפ, ד"ר שון קונלי [צילום: קרולין קסטר/AP]
רופאו ד"ר קונלי עדכן כי הנשיא אינו זקוק לסיוע נשימתי בחמצן וקיבל מנה ראשונה של התרופה רמדיביר מנהיגי העולם שלחו איחולי החלמה - בהם גם שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און
▪  ▪  ▪
טראמפ פונה להשגחה בבית החולים
יואב יצחק
נשיא ארה"ב שנדבק בנגיף הקורונה פונה לבית החולים הצבאי שליד וושינגטון * סובל מצמרמורות. חומו עלה והוא סובל מתשישות * סמכויותיו כנשיא נותרו בידיו * במקרה של החמרה וחוסר תפקוד יועברו סמכויות הנשיא לידי סגנו מייק פנס * כל אירועי קמפיין הבחירות לנשיאות, נדחו או בוטלו * ביידן שיגר לנשיא תפילות להחלמתו
לרשימה המלאה

"הנשיא דונלד טראמפ מטופל בבית החולים הצבאי וולטר ריד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. הוא מרגיש טוב, אינו זקוק לסיוע נשימתי בחמצן ונוטל 'רמדסיביר'" - עדכן רופאו של הנשיא ד"ר שון קונלי בשישי בלילה.
בהתייחסו לתרופה שניתנה לטראמפ, הוסיף ד"ר קונלי: "הנשיא השלים את המנה הראשונה ונח כעת". טראמפ צפוי להישאר בבית החולים בימים הקרובים, וכבר הספיק לצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הכל מתקדם היטב - אני חושב, תודה לכם על האיחולים".
טראמפ פונה אתמול במסוק הנשיאותי "מארין 1" לבית החולים הצבאי שליד וושינטון, על-פי המלצת רופאיו. פינויו בוצע לאחר החמרה במצבו, שכללה צמרמורת. חומו עלה והוא סבל מתשישות.
מנהיגי העולם שולחים איחולי החלמה
שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, פרסם בסוכנות הידיעות הממלכתית במדינה הודעה לפיה הוא מאחל לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, החלמה מהירה לאחר שזה חלה בקורונה ואושפז בבית חולים.
נשיא ברזיל, ז'איר בולסונרו, שחלה אף הוא והחלים מהנגיף, כתב בפייסבוק: "אני מאחל החלמה מהירה לנשיא ארצות הברית ולגברת הראשונה. בעזרת האמונה באל הם יתאוששו בקרוב הם יחזרו לעבודת ניהול המדינה בקרוב והקמפיין הנשיאותי לא יינזק".
נשיא צרפת עמנואל מקרון ורעייתו בריז'יט כתבו לבני הזוג טראמפ: "הישארו חזקים", ואיחלו לשניים לחזור לשגרתם במהרה. נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שיגר מברק לעמיתו האמריקני, ובו כתב: "אני בטוח שהאנרגיה, החיוניות והאופטימיות שלך יעזרו לך להתמודד עם הנגיף המסוכן".
גם ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו איחולי ברכה: "רעייתי שרה ואני שולחים לידידינו הנשיא טראמפ ורעייתו הגברת הראשונה מלניה טראמפ את איחולינו להחלמה מהירה ושלמה".

תאריך:  03/10/2020   |   עודכן:  03/10/2020
+התחזית: 363 אלף אמריקנים ימותו מקרונה עד ינואר
01:30 04/10/20  |  עידן יוסף

המכון למדידות והערכת בריאות צופה כי 363,000 אמריקנים ימותו מקורונה עד ינואר 2021. המשמעות היא שבתוך תשעה חודשים מספרם הכולל של מקרי המוות מקורונה בתשעה חודשים בלבד יעלה על מספר הקרבנות האמריקנים במשך ארבע שנות מלחמת העולם השנייה.

+ת"א: שוטרת נפצעה בהפגנה ופונתה לקבלת טיפול רפואי
00:49 04/10/20  |  עידן יוסף

שוטרת שנפצעה במהלך הפגנת השמאל בתל אביב פונתה על ידי מד"א

+השרה גילה גמליאל נדבקה בקורונה
00:41 04/10/20  |  עידן יוסף

השרה להגנת הסביבה, ח"כ גילה גמליאל, צייצה בטוויטר: "הלילה אובחנתי כחיובית לקורונה. אני חשה בטוב ומקווה להחלים במהירות בעזרת השם. שבוע טוב ורפואה שלמה לכל חולי ישראל".

+אוחנה לשוטרים: רוחות רעות מנסות ממניעים זרים לרפות את ידיכם
00:18 04/10/20  |  עידן יוסף

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה שיגר מסר לשוטרים: "אתם ניצבים כסלע איתן לצידו של הציבור שומר החוק וחפץ החיים, ממלאים נאמנה את שליחותכם לשמור על שלומו, ביטחונו, וכעת בריאותו של הציבור הישראלי. רוחות רעות מנסות ממניעים זרים לרפות את ידיכם מלאכוף את החוק והסדר. חזקו ואמצו, אתם מצילים חיים".

+עימותים בין המשטרה לתושבים במאה שערים
00:02 04/10/20  |  עידן יוסף

עשרות שוטרי יס"ם פשטו על שכונת מאה שערים במסגרת ניסיון לאכיפת מגבלות הקורונה. עימותים קשים במקום בין השוטרים לתושבים. ניידת משטרה הותקפה באבנים וחפצים שונים הושלכו על השוטרים.

[צילום: מ.ג. מחאות החרדים הקיצוניים]
+צה"ל מעדכן: 1,176 חולי קורונה בשורות הצבא
23:21 03/10/20  |  עידן יוסף

תמונת מצב חולים בקורונה בצה"ל: 1,176 משרתים בשירות סדיר, קבע ועובדי צה"ל מאובחנים כחולים בקורונה במצב קל. שלושה משרתי צה"ל מאובחנים כחולים במצב קשה נכון לשבת. נכון ליום ה', כ-12,700 משרתים נמצאים בבידוד.

+בני ברק: דוחות על התקהלויות אסורות בישיבות; פוניבז' נסגרה
22:49 03/10/20  |  עידן יוסף

המשטרה חילקה דוחות לשתי ישיבות חסידיות מרכזיות בבני ברק בהן היו התקהלויות אסורות. למנהל ישיבה נרשם דוח בסך בסך 5,000 ש"ח והנוכחים במקומות נקנסו. אחת הישיבות שקיבלה הוראה להיסגר היא ישיבת הדגל פוניבז' שבה התקהלו 30 בחורים.

+עשרות פרשים פיזרו תהלוכות בת"א
21:33 03/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במספר תהלוכות חוסמים מפגיני שמאל צירי תנועה ומפרים את הסדר הציבורי ואת תקנות הבריאות  ▪  מחסומי המשטרה נפרצו, מפגינים נעצרו ונרשמו דוחות  ▪  אזרחים תקפו חלק מן המפגינים

פינוי אחד המפגינים בכיכר הבימה [צילום: אריאל שליט/AP]
עימותים בין המשטרה למפגינים בת"א [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+היועצת של ח"כ קלנר נדבקה בקורונה
20:45 03/10/20  |  עידן יוסף

בבדיקה שעשתה אחת מיועציו של ח"כ אריאל קלנר (ליכוד) היא נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. הפעם האחרונה ששהתה במשכן היא 23 בספטמבר.

+לוחמי מג"ב יחליפו חיילים באכיפת הסגר
20:37 03/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בימים הקרובים לוחמי צה״ל במשימת הסיוע לאכיפת הגבלות התנועה יוחלפו על-ידי לוחמי משמר הגבול  ▪  לוחמי הצבא יעברו לתגבור ביהודה ובשומרון

בידוק ברובע היהודי בירושלים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+"טראמפ עדיין איננו במסלול להחלמה"
20:07 03/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

טראמפ עצמו צייץ: "מרגיש טוב"  ▪  מדבריו של רופאו משתמע שטראמפ אובחן כחולה קורונה יממה וחצי לפני ההודעה הרשמית  ▪  תוצאות שליליות לבדיקות הקורונה של פנס, ביידן, פומפאו, מנוחין וראש הסגל וסגנו  ▪  הרפובליקנים מתכננים לקדם את מינוי המועמדת לבית המשפט העליון למרות שכמה מחברי הסיעה לקו בקורונה באירוע בו הציג אותה טראמפ

הנשיא טראמפ מבית החולים, 4.10.20 / KHOU11
קונלי. סירב לענות על שאלות ממוקדות [צילום: סוזן וולש, AP]
פנס וביידן בטקס 11 בספטמבר [צילום: AP]
+בני ברק: המשטרה סגרה 22 בתי כנסת
19:35 03/10/20  |  עידן יוסף

בבני ברק, ביקרו ביומיים האחרונים שוטרים בבתי עסק, בבתי כנסת וכן ביצעו פעילות אכיפה והסברה בקרב התושבים. במסגרת הפעילות איתרו השוטרים 22 בתי כנסת שפעלו בניגוד לתקנות, הורו על סגירתם ורשמו דוחות לגבאים ולמתפללים. כמו כן, נרשמו עשרות דוחות לאנשים אשר נראו ללא מסכה במרחב הציבורי ולעסקים שפעלו בניגוד להנחיות.

+מצבו של הרב חיים קניבסקי טוב
19:31 03/10/20  |  עידן יוסף

מצבו של הרב חיים קניבסקי אשר נמצא חיובי לנגיף הקורונה טוב. הרב שהה במהלך החג במעונו וניהל את סדר יומו כרגיל, לרבות סעודות, תפילות ולימוד.

+839 חולים במצב קשה; 46 מתים במהלך השבת
19:29 03/10/20  |  עידן יוסף

משרד הבריאות: 7,024 מאומתים חדשים אתמול. ירידה בשיעור הבדיקות החיוביות. 839 חולים שמצבם מוגדר קשה. 224 מונשמים. 1,679 מתים במצטבר מפרוץ המגפה, 46 מהם במהלך השבת.

+רופאו של טראמפ: אין סיבה לדאגה
19:25 03/10/20  |  עידן יוסף

רופאו של נשיא ארה"ב טראמפ אומר שאין סיבה לדאגה. לדבריו, לנשיא היה חום אבל כבר אין, וכרגע הוא לא נזקק לחמצן. הרופא סרב לומר אם נזקק לחמצן בימים הקודמים, ורק אמר שהיום ואתמול לא. גורם המקורב לנשיא אמר כי "48 השעות הבאות הן קריטיות ואנחנו עדיין לא במסלול החלמה".

+נכשלים בקורונה בגלל העדר משאבים חברתיים
18:23 03/10/20  |  ד"ר כרמית פדן   |   לרשימה המלאה

המאבק הפוליטי בישראל העצים בשנים האחרונות והפך לכזה שמטרתו בראש ובראשונה לפגוע בקבוצה האחרת, תוך משחק סכום אפס  ▪  התוצאות הקשות שלו באות לידי ביטוי במשבר הקורונה, כאשר כל שבט עושה דין לעצמו ומתעלם מהנזק שהתנהגותו גורמת לאחרים  ▪  קשה למצוא עיקרון חברתי משותף, לפחות בטווח הקצר

אלה לא מוכנים לוותר [צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90]
ואלה לא מוכנים לוותר [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
+טורקיה הסתירה מספר הנדבקים האמיתי; פריז ומדריד בדרך לסגר מלא
11:37 03/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שר הבריאות הטורקי הודה: הממשלה פרסמה מאז 29 ביולי נתונים רק של מי שאובחנו כחיוביים ופיתחו תסמינים של המחלה  ▪  בריטניה תחייב את השבים מטורקיה בבידוד  ▪  מדריד הפכה למוקד התפרצות חמור של הקורונה ועתידה להיכנס לסגר בימים הקרובים  ▪  בפריז שוקלים להטיל סגר כבר בשבוע הבא לאחר שהתחלואה בעיר עברה את הסף הקריטי שקבעה ממשלת צרפת

איסטנבול. זיוף נתוני התחלואה [צילום: אמרה גורל/AP]
פריז. התחלואה עברה את הסף הקריטי [צילום: מישל אוילר/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנשיא טראמפ צייץ מבי"ח: "הכל מתקדם היטב - אני חושב"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
}}חשבתי שדראמפ מעדיף אקונומיקה ל"ת
נתניהו הוא הקיסר  |  3/10/20 14:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
שר הבריאות הטורקי הודה: הממשלה פרסמה מאז 29 ביולי נתונים רק של מי שאובחנו כחיוביים ופיתחו תסמינים של המחלה    בריטניה תחייב את השבים מטורקיה בבידוד    מדריד הפכה למוקד התפרצות חמור של הקורונה ועתידה להיכנס לסגר בימים הקרובים    בפריז שוקלים להטיל סגר כבר בשבוע הבא לאחר שהתחלואה בעיר עברה את הסף הקריטי שקבעה ממשלת צרפת
אפרים הלפרין
"אני מכחישה את הקורונה, חד-משמעית, אין קורונה, קורונה זאת מחלה, לא מגיפה... הבעיה היא לא קורונה, הבעיה היא ראש ממשלה שמנצל מצב והופך אותו...."
איתמר לוין
ניו-יורק טיימס: גם יועציו של טראמפ צופים שהבוחרים ישפטו אותו בחומרה על זלזולו בהוראות הקורונה, שגרמו לכך שהגביר עוד יותר את חוסר הוודאות    הקמפיין שלו, שהוא הכוח המניע מאחוריו, ספג מכה קשה: עצרות בחירות יבוטלו והעימותים הבאים עם ביידן מוטלים בספק
עידן יוסף
מביתו של הרב הישיש נמסר: "מרגיש כעת טוב וממשיך בסדרי לימודו כרגיל, כמובן בהשגחה רפואית צמודה"    נהגו של הרב חיים קניבסקי נמצא חיובי בערב כיפור לנגיף, בימים האחרונים קיבלו מספר נכדים ובני משפחה
איתמר לוין
נזקי הקורונה ילוו אותנו שנים רבות ולכן צריך להתחיל לתכנן את ההבראה    החיסון למגיפה יהיה מבצע לוגיסטי ורפואי מורכב ביותר, המחייב היערכות מדוקדקת    תחזית קודרת ליום שאחרי הבחירות בארה"ב    כדאי לימין בארץ ללמוד לקח מקוצר הראות של הדמוקרטים האמריקנים    כיצד למנוע איסורי פרסום בעייתיים בדיוני מעצרים    הייחודיות של חג הסוכות הבא עלינו לטובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il