X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

איך בוחרים מזנונים ושולחנות? מהם סגנונות העיצוב הבולטים ברהיטים? מזנון יכול לשמש כפתרון אחסון וכאלמנט דקורטיבי. לעומתו, שולחן נתפס בעיקר כפריט פונקציונאלי שבו משתמשים כדי לאכול או להגיש מזון. אבל האמת היא שאפשר לבחור גם שולחנות וגם מזנונים תוך התייחסות לשני ההיבטים, כדי לשדרג את חלל הפנים של הבית.
בהיבט הדקורטיבי, גם מזנון ושולחן תופסים המון תשומת לב. כיום למשל כבר לא נהוג לכסות את השולחן 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע, אלא להשאיר אותו חשוף.
כאשר משאירים את השולחן חשוף, הוא הופך להיות רהיט דומיננטי בחלל הפנים. אז בנסיבות כאלה, הכי נכון לעצב את חלל הפנים כך שהמזנון מתכתב עם המראה של השולחן.
טיפים לבחירת מזנונים ושולחנות
העניין הוא שצריך לדעת איך בוחרים רהיטים שונים שיתכתבו אחד עם השני. בשביל שהרהיטים ייראו טוב ביחד, כדאי למשל שהם יהיו מיוצרים מאותו חומר גלם. כאשר הרהיטים מיוצרים מאותו חומר גלם, יש כבר סיכוי טוב יותר לעיצוב נכון של חלל הפנים - גם בבית וגם במשרד.
מלבד סוג חומר הגלם, אפשר לבחור רהיטים שונים שאמורים להתכתב אחד עם השני לפי סגנון העיצוב. נכון להיום, ההבדל העיקרי ברהיטים הוא בין סגנון עיצוב כפרי ומודרני. אז אם מכירים לעומק את מאפייני הסגנון הזה, כל שנותר יהיה להשתמש בו על-מנת לבחור את הרהיט הבא.
מאפיינים של סגנון עיצוב מודרני
סגנון עיצוב מודרני מתאפיין בכך שהוא נשען על שימוש בקווים ישרים וגאומטריים. בסגנון עיצוב כזה, המזנון והשולחן יהיו בנויים על בסיס קווים ברורים ובתוך צורות גאומטריות מוכרות. לחלופין, יש גם רהיטים בסגנון מודרני שבהם משולבים אלמנטים של וינטאג' או סגנונות עיצוב אקלקטיים יותר. אבל במקור, סגנון עיצוב מודרני הוא מאוד ברור ומשתמשים בחומרי גלם כמו מתכת וזכוכית כדי להגיע אליו.
מזנונים ושולחנות בסגנון עיצוב כפרי
סגנון עיצוב כפרי מתאפיין בכך שהוא נשען על טהרת העץ. בסגנון עיצוב כזה משתמשים על-מנת לעצב סוגים שונים של שידות, כונניות, ארונות קודש וכמובן גם מזנונים, מערכות ישיבה או שולחנות.
היתרון של סגנון עיצוב כפרי הוא שאפשר לשלב אותו בבתים גדולים וקטנים. בבתים גדולים, סגנון עיצוב כפרי מייצר אווירה אינטימית ומשפחתית וממלא את חלל הפנים של כל חדר. בדירות קטנות, סגנון עיצוב כפרי מצליח להיות אלגנטי - ועדיין להציע איכות ברמה גבוהה ובמחיר משתלם.
על טעם וריח קשה להתווכח
בסופו של דבר, השאלה באיזה סגנון עיצוב לבחור כדי לרהט את חלל הפנים היא פונקציה של טעם אישי. עם זאת, כדאי לתת עדיפות לרהיטים גדולים שמעוצבים באותו סגנון ומתכתבים אחד עם השני. כאשר עושים את זה למשל עם מזנונים ושולחנות - מרוויחים למעשה מראה מיוחד של חלל הפנים בבית ובדירה - שמתאים בדיוק לאופי שרצית לשקף.

תאריך:  11/10/2020   |   עודכן:  11/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
איל גלבר
ספר חדש בהוצאת KERBER הבינלאומית שיראה אור בנובמבר הקרוב, מציב את פרויקט 'נהר מולאן' של האחים צ'ן בקדמת סצינת האמנות הסינית העכשווית. ישבנו לשיחה עם עופר לוין, המייסד של פלטפורמת בלו מאונטיין לאמנות סינית עכשווית (BMCA) שיספר לנו על הספר החדש
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il