X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טרנר אייל פורשת חצי שנה לאחר כניסתה לתפקיד כ״ץ מינה את מנהל רשות המיסים, ערן יעקב, לתפקיד ממלא-מקום מנכ״ל המשרד עד למינוי קבע שיסוכם בהמשך
▪  ▪  ▪
קרן טרנר-אייל [צילום: רועי עלימה/פלאש 90]

טלטלה נוספת באוצר: שר האוצר, ישראל כ״ץ, ומנכ״לית משרדו, קרן טרנר-אייל, מודיעים (יום א', 11.10.20) על סיום תפקידה של טרנר בשבועות הקרובים לאור בקשתה האישית. בחודשים האחרונים התגלעו חילוקי דעות קשים בינה לבין שר האוצר. השר כ״ץ הודיע על מינוי מנהל רשות המיסים, ערן יעקב, לתפקיד ממלא-מקום מנכ״ל המשרד עד למינוי קבע שיסוכם בהמשך.
רק בחודש מאי האחרון הודיע השר כ"ץ, כי ימנה את טרנר-אייל למנכ"לית האוצר. המינוי אושר בממשלה באמצע יוני. היא מונתה למנכ"לית המשרד בעת שהייתה בחופשת לידה, והחליפה את שי באב"ד בתפקיד. קודם לכן כיהנה כמנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בתקופתו של כ"ץ במשרד.
ביולי האחרון נזף בה קשות השר כ"ץ, לאחר שפירסמה הודעת תמיכה בממונה על התקציבים דאז שאול מרידור. "קשה לי מאוד להישאר אדישה לביקורת חסרת התקדים כלפי אנשי המשרד ובפרט כלפי הממונה על התקציבים באוצר שאול מרידור, ובכלל לשיח האלים ממש המתפתח ברשתות החברתיות", כתבה טרנר אייל בטוויטר. כ"ץ כעס על כך שהגיבה לתקשורת בנושא המתקפות על פקידי האוצר מבלי לקבל את אישורו המוקדם.
שר האוצר ישראל כ״ץ מסר בתגובה להתפטרות: ״עבודתה של קרן הייתה יוצאת דופן ותרמה רבות למגזר הציבורי ולאזרחי המדינה. אני מודה לה בשמי ובשם ממשלת ישראל על שנים של עבודה משותפת במשרדי התחבורה והאוצר, שהובילה להישגים רבים שהשפיעו על כל בית בישראל. אני מאחל לקרן הצלחה רבה בהמשך הדרך״.
מנכ״לית משרד האוצר, קרן טרנר: ״אני מודה לשר כ״ץ על שנים ארוכות של עבודה משותפת למען רווחת אזרחי ישראל במשרדי התחבורה והאוצר. אני משוכנעת שיחד עם אנשי המקצוע המסורים במשרד, הוא ינהיג תוכנית כלכלית רחבה לטיפול במשבר הכלכלי עקב התפרצות נגיף הקורונה. אני רוצה להודות לשר כ"ץ על האמון ועל הזכות הגדולה לעבוד איתו לאורך הדרך בתפקידים השונים ולשרת את אזרחי המדינה במשך שנים ארוכות של עשייה במגזר הציבורי״.

תאריך:  11/10/2020   |   עודכן:  11/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרן טרנר פורשת מתפקיד מנכ"לית האוצר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שלום ולא להתראות
מגיב ותיק  |  11/10/20 18:22
 
- מצטרף לדברי מגיב ותיק.
מ. עמיר  |  11/10/20 20:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
על סמכויות הוועדה הבהיר: "אנחנו בשעת חירום, יש לנו כלים חשובים"    הדגיש לגבי תוכנית הרמזור: "חייבים לתת תוכנית פעולה אלטרנטיבית"
מירב ארד
המחלקות יופעלו על-ידי כ-100 אנשי צוות רפואי צבאי הכוללים רופאים ורופאות, אחים ואחיות, חובשים, חובשות וסגל רפואי נוסף מתוך מערך הרפואה הצבאי הסדיר של חיל הרפואה
איילת פישביין
בעקבות גילוי הטרמיט הפורמוזי בכפר אברהם בפתח תקוה, טוענת החברה להגנת הטבע שמדינת ישראל כשלה במימוש התחייבויותיה הבינלאומיות להגן על המגוון הביולוגי המקומי
איציק וולף
יו"ר ועדת הכלכלה סיפר שהיה ניסיון של הממשלה לפנות אליו בבקשה לקבלת ארכה נוספת שתינתן לחברות התעופה לפני שיידרשו להחזיר ללקוחות כסף על כרטיסים שבוטלו    "צריך לתת לחברות התעופה הישראליות להתחיל לעבוד"
איתמר לוין
אם יוחלט להאריך את המגבלות - התקנות יונחו על שולחנה של ועדת החוקה    המדינה מבקשת לדחות את שלוש העתירות, בנימוק שמדובר בצעדים שלדעת גורמי המקצוע הם חיוניים למאבק בקורונה, ובמגבלות מידתיות וקצובות בזמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il