X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היו"ר ח"כ יעקב אשר: "יכולנו לייצר קונצנזוס להקלות לעסקים הקטנים אבל יום למחרת הייתם הולכים לבג"ץ להתיר את הסגר ולא בגלל העסקים"
▪  ▪  ▪
סגן השר יואב קיש [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
ח"כ עופר כסיף [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]

ועדת החוקה התכנסה (יום א', 11.10.20) לדון בהארכת מצב החירום המיוחד, בחוות הדעת האפידמיולוגית שבבסיס ההארכה ובתקנות מכוח ההכרזה על מצב החירום המיוחד.
יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב אשר, התייחס תחילה לטענות שהועלו על סמכויות הוועדה: "נטען שאין לוועדה אפשרות לשנות את התקנות. בהשוואה לימי שגרה, תקנות שמתקינה הממשלה, הוועדה לא יכולה לשנותן פורמלית, אך אנחנו מבהירים כשדברים לא נראים לנו ויש מו"מ לעיתים מאחורי הקלעים או במהלך הדיון ודברים משתנים. כאן מדובר בהחלטות קבינט או ממשלה שרובם שעת חירום. הדבר היחיד שבו אפשר לשנות יותר הוא בחקיקה. יש לנו כלים מסוימים ומוגבלים שצריך להיות מאוד זהירים בהם".
אשר הזהיר: "לכל המדברים בסיסמאות, אם זה יגיע שוב באותה צורה, בלי שום תוכנית, אלא רק פרמטרים, ולאחר מכן לא ברור מה יהיה באותה עיר בה צריך לשים סגר מהודק, אם לא תהיה תוכנית מסודרת איך אנשים לא יאבדו פרנסתם, אנשי המקצוע לא יכולים רק להדליק רמזורים אלא חייבים לתת תוכנית פעולה חלופית, איך אנשים יחיו שם. אם יהיו רק סיסמאות ומסיבות עיתונאים שוב, לא תהיה תוכנית. האחריות היא שלנו ולא צריך להתחרות מי דואג יותר לשלמות עם ישראל ולחופש שלו".
בהתייחסו לשימוש הממשלה בחריג הדחיפות המאפשר לממשלה לאשר תקנות שייכנסו לתוקף לפני תום 24 שעות בהן יכולה הכנסת לדון בהן לפי חוק הקורונה הגדול אמר: "דרשתי ממזכיר הממשלה שיתאמו את לוח הזמנים לחוק, כך שיתאפשר זמן לדיון בתקנות הסגר וכדי שלא ייעשה שוב שימוש בסעיף הדחיפות. דרשתי שהתקנות יונחו בפנינו בשלישי כך שנספיק לדון בהן. השימוש בסעיף לא צריך להיות שלא לתכליתו המקורית, ולכן אני מצפה מהממשלה לדון כבר מחר בנושאים שהעלתה הוועדה ולתת לנו תשובות מסודרות".
בהתייחסו לטענות שהועלו בימים האחרונים ביחס לאכיפה אמר: "התעסקות היתר עם בודדים ששוהים בחוץ ללא מסכות, צריכה להיות מחודדת בנהלים מול המשרד לביטחון הפנים. בנוגע למפרי בידוד או מאומתים מכל המגזרים יש להחמיר מאוד".
סגן שר הבריאות יואב קיש הסכים לדבריו ואמר כי יש בעיות קשות בתחום האכיפה וכי יתקיים על כך דיון בממשלה. קיש: "אם לא היה סגר ואחריות ציבור היינו יכולים להיות היו באירוע של תחלואה מתפרצת ובקריסת מערכת הבריאות. אם עם ישראל לא היה מקפיד על הסגר היינו ב-10,000 נדבקים ליום. הקרדיט כולו לציבור שפעל באחריות בסגר הזה. אסור שייצא מסר מהוועדה שזה נגמר ומאחורינו, כלקח מהגל הראשון, צריך לחשוב לא רק איך משחררים אלא איך הכל מתנהל באחריות ולא חוזרים על טעויות העבר".
ביחס להפגנות אמר כי שמח שיש פתרון להפגנות. "עדיין מה שרואים בהבימה בעייתי, לעומת זאת מה שרואים בצמתים בהתקהלויות קטנות זה מצוין".
בהתייחסו לדרישה להתיר עסקים קטנים אמר: "אנחנו רוצים לשמר R של 0.8. היינו יכולים לאשר אימוני נבחרות ועסקים קטנים אבל זה היה משפיע על ה-R. גם עסק קטן עם 3 עובדים, שמקפיד, בסוף אותם אנשים אוכלים יחד וזה מדבק, אי-אפשר לבדוק עד כדי כך. בנינו תוכנית יציאה והיא מוגשת לקבינט לשחרור לפי רמת הסיכון: עבודה ללא קהל, טייק אווי, שמורות טבע וחופים זה השלב הראשון, לאחר מכן קהל מצומצם ולאחר מכן גדול יותר. אם נצליח לרדת בתחלואה נלך על מסעדות, בתי קפה וחדרי כושר אך חייבים מגמת האטת תחלואה. נהיה חייבים מהלך דיפרנציאלי מגזרי ועסקי, שלא הצלחנו בו".
במהלך הדיון חשף סגן השר קיש כי "מקדמים מתווה לפתוח את אילת, להקפיץ אותה בשלבים. לייצר מתווה בדיקות מהירות עם ראש העיר" עוד אמר כי "המתווה עשוי לכלול אזורים נוספים חוץ מאילת. זה לא מתווה שיפתח מלונות בכל הארץ אלא יחייב כניסות ויציאות מפוקחות וסיבה כלכלית הגיונית, לא נעשה זאת בכל מקום מבודד. נעשה זאת רק כשנדע שנוכל לשמור על תחלואה ירוקה".
פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות: "אנחנו עדיין במצב חירום מיוחד, לא הגענו למספר שממנו ניתן להתחיל לשחרר. יש קונצנזוס על היעד, כל עוד לא הגענו לזמן מה של ממוצע שבועי של 2000 נדבקים וקצב ההדבקה נשאר קבוע מתחת ל-1, 0.8, אין מקום לשנות שום דבר. אין משמעות לכך שקודם היו 7000 ביום. קבענו מדדים ברורים שיאפשרו לעבור לשלב הבא. מגבלת ה-1000 מטר, לא נובעת מתוך רצון ליצור מודעות של סגר, אלא שכך ניתן למנוע קיומם של דברים רבים בלי להיכנס לפרטים.
נכון להפריד צימרים מבתי מלון ולפתוח אותם קודם. ייתכן שנעשה שימוש מסוים ברמזור לגבי חינוך אך רק קביעה אם עיר אדומה או לא, לא שימוש מלא ברמזור.
המשנה ליועמ"ש עו"ד רז נזרי סיפר כי היועמ"ש שוחח עם מזכיר הממשלה בנוגע למועד כינוס קבינט הקורונה להארכת מצב החירום המיוחד: "לא היינו רוצים שרק בשלישי יתכנס קבינט הקורונה כדי להאריך הכרזה לפני החלטת ממשלה, ביקשנו מהממשלה להקדים את לוחות הזמנים שככל שיוחלט על ההארכה זה יאפשר יותר זמן לכנסת לפעול".
פרופ' חגי לוין, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בהסתדרות הרפואית: "האסטרטגיה הפטרנליסטית שמתערבת בכל דבר לא מוכיחה את עצמה. האם הסגר תרם לסולידריות ואמון הציבור שהם הכלים הקריטיים להתמודדות עם מגיפה? החשש הוא שהציבור כבר לא מאמין לכלום ולא ישמור על הכללים המתחייבים. למה לא לבטל היום את מגבלת התנועה ולאפשר לצאת לשמורות הטבע והים? טייק אווי? אתם לא חותמת גומי ועליכם כוועדה לפקח על ההחלטות הבלתי הגיוניות של הממשלה. אם החשש הוא מקריסת מערכת הבריאות למה לא משקיעים בחיזוקה עכשיו? לצד שגרה שניתן לחיות איתה".
ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד תל"ם): "מרד העסקים הקטנים הוא העדות החיה לכך שהתקנות בלתי סבירות. הן גוזרות גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה. המשק הישראלי בנוי על אותם בעלי עסקים קטנים שאסרנו עליהם לבוא להתפרנס. אין שום עניין אפידמיולוגי. אותו דבר היה לגבי ההפגנות והצעת ח"כ סגלוביץ' להפגנות רכובות. כך גם לגבי אימוני נבחרות שלא משחקות בינלאומי. אם יהיה סגר תהיה פחות תחלואה, אם נסגור את הכבישים לא יהיו תאונות דרכים אבל האם אלו החיים שאנחנו צריכים?"
ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת): "צריך להקדיש את הדיון למחשבה איך חבר ועדה מגיע למסקנה שאין ביכולתו להשפיע. חוק הקורונה הגדול מאין כל פיקוח פרלמנטרי והממשלה מוסיפה חטא על פשע, עם כל המגבלות שיש והאין פיקוח, הממשלה באה תמיד בדקה ה-90 ומשתמשת בסעיף חריג הדחיפות. מה אנחנו אמורים לעשות כשהממשלה מאשרת ב-6.10 והתוקף עד מחרתיים. למה לא לכנס קבינט היום או מחר?"
ח"כ אילת שקד (ימינה): "ביום ראשון הבא לכל המאוחר ייפסק מצב החירום המיוחד ויעברו למתווה הפגנות אחר שאפשר היה לאמצו לפני שבועיים במקום לקחת את העסקים הקטנים בני ערובה. ביום ראשון יפתחו את המגזר הפרטי שאינו מקבל קהל ואת גני הילדים. יש ענפים נוספים כמו הצימרים שניתן לחשוב ביצירתיות על פתיחתם".
בהתייחסה לחתונות אמרה: "שמישהו יגדל ביצים ויאמר שלמרות התקנות לא תהיה אכיפה לגבי החתונות מעבר לקילומטר בהתקהלות של עד 20 אנשים. תפסיקו להתעלם מהמציאות, התקנות מטומטמות, הקואליציה המחורבנת היא שלכם תתקנו את התקנות. שבועיים אתם מגרבצים, ואף שר לא לוקח על עצמו לשנות את התקנות. האם מישהו מהממשלה הרעה הזו מסוגל לקחת משימה לשנות את התקנות? אם לא, אני מוכנה שכל זוג שירצה להתחתן, יעביר אליי את השוטר שיאכוף זאת".
המשנה ליועמ"ש עו"ד רז נזרי השיב לדרישתה: "המצב בו מותרת התקהלות של 20 איש אך בפועל אסור בגלל הגבלת הקילומטר לא הגיוני. מצד שני, לשון החוק הנוכחית לא מאפשרת זאת, לשון מפורשת. צריך לתקן זאת. נושא האי-אכיפה צריך להגיע לרמת היועמ"ש לממשלה ונבחן את הדבר הזה. זה דבר עקום ולא הגיוני אך לגבי איך לשנותו, האם בחוק בתקנות או באי אכיפה נבחן היום".
ח"כ יואב סגלוביץ' (יש עתי תל"ם): "פנינו לקיים דיון במצב החירום המיוחד כבר ביום חמישי והוועדה לא התכנסה. ב-6.10, הגיע הדוח לפיו החליטה הממשלה להאריך את מצב החירום המיוחד. המספרים בדוח אינם תואמים את מספרי משרד הבריאות עוד באותו השבוע. הנתונים שצריכים לקבוע את החלטתנו היום הם נתוני היום. נעשה פה הסדר פוליטי שהשווה בין עסקים קטנים להפגנות. העסקים הקטנים נשארו סגורים, ההפגנות נכנסו לאיסורים מופרכים, יש גבול. אנחנו צריכים שלא לאשר את התקנות שיהיו בתוקף עד חצות ולהודיע לממשלה שאם לא יאפשרו דברים מסוימים התקנות יפוגו. רק כך תיפסק הפסאדה".
ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו): "לאחר שהממשלה השתמשה בעיקרון הדחיפות, לא ברור איך יו"ר הוועדה לא השמיע זעקה. זה מצטרף לכך שהדיונים שקיימנו היו מאוד מעמיקים אך ללא תכלית. אין קשר בין הדיון החשוב לתוצאת ההצבעה. איש לא צריך להלין על כך שאיבדנו אמון בתהליך שנערך בוועדה ולכן אנחנו הולכים לבג"ץ שייאלץ להתערב".
ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת): "סעיף 98 שמונע דיון אמיתי במליאה מאז שהוק קיים 53 שנים השתמשו בו 18 פעמים, 8 פעמים בכנסת הזו. זו חלק מהדורסנות של הממשלה. חוק הקורונה בעצמו רע אך גם מה שנגזר ממנו, מה שמצמצם את המרחב הדמוקרטי, את החרות ואת הרווחה של האזרחים. אומרים חסידיו של הנאשם בשלושה כתבי אישום שעומדת לו זכות החפות. יש עוד אדם- מאהר אל אחרף שנמצא במעצר מנהלי ומסרבים לשחררו 78 ימים, גוסס בביה"ח, והסכימו לשחררו בנובמבר. כלומר שאין על מה להעמידו לדין. אם האדם הזה חלילה ימות, מותו יהיה בראשה של הממשלה והעומד בראשה ושאיש לא ילין על כך שזה יביא לדברים נוראים בשטחים. אין נגדו אפילו כתב אישום ויש לו זכות חפות. מה שהממשלה עושה הוא פשע מלחמה".
ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ): "מה שקורה כאן בחודשים האחרונים הוא סירוס הכנסת. כל מה שקורה נועד למנוע הפגנות בבלפור. איך מנהלים מאבק בווירוס כשהכל נמדד בבלפור? זה טמטום. ההמלצה המקצועית באמצעות הפרויקטור שמיניתם היא למדיניות דיפרנציאלית שמשמעותה סגר בישובים אדומים שרובם היום חרדים. במקום זאת, עושים פה משחקים של נרטיב, אבל לווירוס לא אכפת מהמשחקים הללו ואנשים מתים".
ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן): "ברור שצריך לסיים את מצב החירום המיוחד ואמליץ לחבריי בכחול לבן שלא לאשר יותר את הארכתו ולחזור למצב חירום קורונה רגיל. חייבים לצאת בהדרגתיות מהסגר איפה שאפשר, גנים, עסקים קטנים ללא קבלת קהל והכל לפי מתווה הרמזור. הפתרון היום לבעיות הוא ראשי הערים והשלטון המקומי ומי שיכול להעביר יותר ערים לירוקות הוא השלטון המקומי. צריך להעניק להם יותר סמכויות ואחריות. שהממשלה תהיה מלמעלה ותפקח. ממשלה ריכוזית לא תוכל לשלוט בכל המדינה, בשביל זה יש הנהגה מקומית".
לקראת סיום הדיון נטשו ח"כים מסיעות האופוזיציה את אולם הוועדה במחאה על החלטת יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר שלא להצביע היום על תקנות הסגר המחמירות:
היו"ר ח"כ אשר הודיע כי הוועדה לא תצביע היום על התקנות ואמר כי חלק מחברי הוועדה ביקשו כי ההצבעה תיערך מחר.
בתגובה, חברי הכנסת עופר כסיף, אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת), יואב סגלוביץ', קארין אלהרר (יש עתיד תל"ם), אלי אבידר (ישראל ביתנו) נטשו את הדיון.
ח"כ כסיף: "אתה הופך את הוועדה לקרקס ולכלי שרת בידי הממשלה. אנחנו לא סטטיסטים"
ח"כ אבידר: "ההתנהלות כאן בוועדה והעובדה שאתה לא מביא להצבעה כאן היום היא עדות מוצקה למה היינו צריכים ללכת לבג"ץ. ההתנהלות שלא להתכנס בחמישי, משיכת זמן בדיון שכבר דנו בו, שלא נאמר בו דבר חדש והדחייה של ההצבעה למחר, אסור היה לעצור את המשק הישראלי ולזרוק מאות אלפי אנשים לאבטלה רק כדי שמישהו לא יפגין בבלפור".
היו"ר ח"כ אשר השיב לטענות הח"כים בדיון כנגד אי-ההצבעה היום על התקנות "זו דמגוגיה לשמה. אם היו מאשרים פה את פתיחת העסקים ולא את ההפגנות הייתם מתנגדים. אם מארגני ההפגנות היו עושים הפסקה של ההפגנות לשבועיים יכולנו לעשות הרבה דברים טובים. אני לא מסתתר, ורציתי לעשות דיונים בימי ראשון וחמישי ואמרתם שקשה לכם לבוא".

תאריך:  11/10/2020   |   עודכן:  11/10/2020
+חברות התקשורת יחויבו לדווח על תקלות נרחבות
10:50 12/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לפי התיקון שאושר, בעלי הרישיון יחויבו, במקרה של אירוע מיוחד, לדווח עליו למשרד התקשורת, סמוך ככל הניתן לאחר שנודע להם עליו  ▪  הדיווח יכלול מידע על האירוע המיוחד, ובכלל זה השירות שנפגע, מספר המנויים שנפגעו ומשך הזמן המוערך לטיפול בו

[צילום: AP]
+פתיחת מושב החורף: חברי הכנסת חוזרים למשכן
08:49 12/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הישיבה המיוחדת תיערך בהשתתפות נתניהו, ריבלין וחיות אך ללא מוזמנים נוספים, בשל מגבלות הקורונה  ▪  האופוזיציה תגיש הצעת אי-אמון - שצפויה ליפול

[צילום: אורן בן-חקון, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר גרוטו / Itamar Groto  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גבי ברבש  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חגי לוין / Hagai Levin  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב אשר / Yakov  Asher  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  מאי גולן / May  Golan  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר סימן טוב  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עפר שלח / Ofer  Shelah  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רז נזרי / Raz Nazri  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת החוקה ננעלה מבלי להאריך את תקנות הסגר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
מירב ארד
על סמכויות הוועדה הבהיר: "אנחנו בשעת חירום, יש לנו כלים חשובים"    הדגיש לגבי תוכנית הרמזור: "חייבים לתת תוכנית פעולה אלטרנטיבית"
עידן יוסף
השר גנץ מזהיר כי פעילי ימין עלולים לפגוע ואף לרצוח פעילים בהפגנות נגד נתניהו    במכתב לשר לבט"פ ולמ"מ המפכ"ל דרש להתמקד במניעת אלימות נגד מפגיני השמאל
איציק וולף
השר ישראל כ"ץ משיב לדרישת יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לאשר מיד את תקציב 2021 כפי שהליכוד התחייב בהסכם הקואליציוני וטוען כי לוח הזמנים אינו מאפשר אישור של התקציב לפני מרס 2021
מחלקה ראשונה
עידן יוסף
כניסה למירות של מפלגה משותפת לו ולאיזנקוט מחלישה מעט את גוש הימין אך מחלישה בעיקר את יש עתיד, ישראל ביתנו ומרצ    גוש הימין מקבל רוב יציב שמאפשר הקמת ממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il