X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, אמר כי צפה בכאב רב בתמונות מפיזור החתונה בגבעת זאב, והן אכן תמונות קשות ומצערות.
"הן קשות ומצערות לציבור, וקשות ומצערות למשטרה. אבדוק את האירוע באופן אישי ומעמיק. לא אחרוץ דין לפני שמלוא הפרטים יהיו בפני. ביקשתי מהמשטרה לקבל את כל המידע הרלוונטי במהירות ונוציא אותו לציבור בהקדם", אמר.

תאריך:  14/10/2020   |   עודכן:  14/10/2020
+אין רשות לוותר על הדור הזה
11:16 15/10/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

אחרי שמנינו את הזעזועים האפשריים, ריתקנו את הפחדים למדף החששות, אפשר ללגום מים צוננים ולחשב מסלול מחדש

לחזור אל תנועות הנוער [צילום: רועי אלימה/פלאש 90]
+המתווה המתסמן: "איים תיירותיים ירוקים"
10:06 15/10/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

השרה פרקש: "נבחנת אפשרות שהמתווה יכלול 'איים ירוקים' שיאפשרו לבודד ערי תיירות בכניסה וביציאה וליצור אזור שמאפשר נופש בריא וכלכלי"  ▪  פתיחת נתב"ג: יציאה מהארץ לכל מי שרכשו כרטיסי טיסה עד למועד כניסת הסגר לתוקף

השרה אורית פרקש. יצירת אזורי תיירות מוגבלים [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+כרמי גילון בראיון למעריב
09:37 15/10/20  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה

הוא, מראשי המחאה, נותן הסבר הזוי מדוע המפגינים אינם מדביקים ומודבקים, ואינו נאמן לאמת כאשר הוא אומר שבזמן רצח רבין הוא היה בפריז "בשליחותו של רבין"

גילון. הכל מתחיל במסיכה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+"יידרשו סגרים בערים האדומות"
08:59 15/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות מדגישה את הצורך להשאיר את הסגר בערים האדומות - חרדיות ברובן  ▪  "הסגר הוא לא עונש. המשמעות של עיר אדומה היא שהערים הללו יקבלו את מרב הסיוע כדי לצמצם את התחלואה"

ד"ר אלרעי-פרייס. אין יוצא ואין בא [צילום: לע"מ]
+הרב והתמרור - פרק בדוגמה אישית
08:50 15/10/20  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

צמרת המשטרה ושוטריה, הרושמים קנסות למפירי תקנות הבריאות [תוך משוא פנים לחרדים בחצרות מסוימות], מזלזלים בעצמם בהוראות הבריאות

רמיסה ברגל גסה [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
+ח"כ ארבל: השוטרים פעלו בגבעת זאב ללא צו
00:13 15/10/20  |  איציק וולף

ח"כ משה ארבל (ש"ס) פנה לעו"ד קרן בן מנחם, ראש המחלקה לחקירות שוטרים, ודרש לפתוח בחקירת מח"ש נגד השוטרים שביצעו מעצר בחתונה בגבעת זאב בגין כניסה לבית פרטי ללא צו שופט ואלימות השוטרים בתוך בית מגורים ללא צו.
במכתב מציין ח״כ כי אין מחלוקת בדבר החשיבות של קיום הוראות הממשלה בנוגע למאבק בקורונה. אולם גם אכיפה צריכה להיעשות בשום שכל ובהתאם לדין. החוק קובע כללים ברורים אימתי רשאי שוטר להיכנס למקום פרטי ללא צו שופט. "מהסרטונים המצערים נדמה כי פעולת השוטרים מהווה הפרה חמורה של הוראות הדין, הן בעצם הכניסה לבית פרטי ללא צו והן בהתנהגות האלימה שלהם", טען.

+עו"ד בן גביר ייצג את בן המשפחה שערכה חתונה לא חוקית
23:44 14/10/20  |  איציק וולף

משפחת פולק שהחתונה הלא חוקית שערכה בגבעת זאב הסתיימה במעצר פנתה לעו"ד בן גביר וביקשה שייצג את הבן שנפצע ונעצר ואשר נמצא כרגע בבית החולים.

+השרה ינקלביץ': אסור שחתונה תסתיים כמו מעצר מחבלים בשכם
23:37 14/10/20  |  איציק וולף

השרה עומר ינקלביץ' טענה כי התמונות הקשות הערב מהחתונה בגבעת זאב הן פיגוע נורא ביחסי המשטרה והאזרחים. "את ההנחיות חייבים לאכוף ללא פשרות, אבל המשטרה חייבת ללמד את שוטריה להפעיל שיקול דעת ומינון הגיוני בהפעלת הכוח, כדי למנוע מראות נוראיים כאלו. אסור לקיים חתונה בניגוד להנחיות, אבל גם אסור שאירוע כזה יסתיים כמו מעצר מחבלים בשכם", אמרה.

+ח"כ קרעי: היתה הפרה, אך גם המשטרה כשלה באירוע החתונה
23:02 14/10/20  |  איציק וולף

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) אמר כי התמונות מן החתונה בגבעת זאב, מוכיחות שאמנם היתה הפרה בוטה ומסוכנת של ההגבלות, אך גם שהמשטרה כשלה באירוע שיצא משליטה, מאירוע חגיגי לשדה קרב, בכניסה לבית ללא צו, עם נשקים שלופים ואלימות קשה. "שמרו על ההנחיות משני הצדדים", אמר.

+מ"מ המפכ"ל: במקום גינוי לעורכי החתונה משתלחים בשוטרים
22:40 14/10/20  |  איציק וולף

מ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, התייחס לתקיפת השוטרים בגבעת זאב במהלך פעילות אכיפה של תקנות הקורונה ואמר כי שוב מדובר בתקיפת שוטרים שמבצעים את תפקידם כלפי מי שמפר את החוק ברגל גסה.
"לצערי במקום שישמע גינוי חריף כלפי אלו המפרים את התקנות ופוגעים בשוטרים האוכפים אותן, יש מי שבוחרים להשתלח בשוטרים ולהכפישם. אני מגבה ומחזק את ידיהם של השוטרים הפועלים למען שמירת שלום הציבור ובריאותו, ומגנה את כל מי שמנסה לפגוע בהם ובפעילותם לאכיפת החוק. אני שב וקורא לציבור כולו לגלות אחריות ולשמור על החוק״, אמר.

+הרכבת הקלה תוכל לדלג על תחנות
22:20 14/10/20  |  עידן יוסף

ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 14.10.20) הארכת ההגבלות בתחום התחבורה, שקובעות בעיקרן כי מספר הנוסעים בכלי תחבורה ציבורית לא יעלה על 50% מהקיבולת שלו, עד 12 בנובמבר 2020.
במסגרת ההארכה קיבלה הממשלה את דרישת הוועדה והוסיפה מנגנון לוויסות הקיבולת גם ברכבת הקלה בירושלים. המנגנון קובע, כי אם ביום מסוים יעלה מספר הנוסעים ברכבת הקלה על 50% מהקיבולת - ביום שלמחרת יבוצעו שינויים תפעולים בהם הגדלת מספר הנסיעות או ביטול עצירה בתחנות מסוימות.
עוד אושר להטיל על רכבת ישראל אחריות לוודא שהנוסעים שעולים לרכבת הזמינו כרטיס מראש, במסגרת ויסות מספר הנוסעים.
נציג הלשכה המשפטית של משרד התחבורה, עו"ד עופר לוי, הוסיף כי דרישות נוספות של הוועדה הוטמעו בתיקון - התאמת היקף הסמכויות של הסדרנים כל שיוכלו להעיר לנוסעים על כללי הבריאות והקיבולת בנסיעה, הטלת אחריות על רכבת ישראל לוודא שהנוסעים שעולים לרכבת הזמינו כרטיס מראש, במסגרת ויסות מספר הנוסעים וחיוב המפעילים לפרסם את התקנות וחובת עטיית מסיכה ושמירת מרחק גם במדבקות על כלי התחבורה הציבורי.
היו"ר יעקב מרגי התייחס להצעה של משרד התחבורה באשר לוויסות, ואמר כי הדבר יפגע בנוסעים. מ"מ מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, רן שדמי השיב כי במערכת פתוחה אין יכולת לבצע ויסות במהלך היום. מרגי דרש מהמשרד למצוא לכך פתרון בשבועיים הקרובים.
ח"כ תמר זנדברג התייחסה לצמצום במספר האוטובוסים ושאלה האם נשקלה האפשרות לגייס אוטובוסים מחברות ההסעים. ממלא-מקום מנהל רשות התחבורה הציבורית, רן שדמי, אמר כי נעשה שימוש בחברות ההסעים כבר מחודש יולי, וכי המשרד מגובה תקציבית עד סוף יולי וידון עם אגף התקציבים באוצר באשר להמשך.
עוד עלה נושא החובה להעסיק סדרנים לשמירה על התקנות. היו"ר מרגי וחברי הוועדה הביעו חשש מכך שהסדרנים, שאין להם סמכות אכיפה, ילבשו מדים של חברות התחבורה הציבורית והדבר יטעה את הציבור. נציג הלשכה המשפטית במשרד התחבורה, עו"ד עופר לוי, אמר כי מדובר בעיקר בסיטיפס והוסיף כי הפקחים יענדו תג פקח קורונה. הוא הוסיף כי מדובר בנטל כלכלי כבד על סיטיפס בתקופת הקורונה. היו"ר מרגי אמר בתגובה, כי כל הקורונה זה נטל כבד על הציבור ודרש למצוא לכך פתרון.

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מעצר אלים בחתונה חרדית בגבעת זאב
22:14 14/10/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

המשטרה פרסמה תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים שניסו לאכוף את תקנות הקורונה בחתונה חרדית לא חוקית שהתקיימה בגבעת זאב  ▪  "פרטים מעוותים מופצים ברשתות חברתיות"  ▪  פרויקטור הקורונה: לא ניתן לקיים חתונה בלי לסכן את הציבור  ▪  שר הפנים דרעי: צר לי שגמזו תמך בפעולה האלימה בחתונה

[צילום: משטרת ישראל]
החתונה נמשכה אחרי שהשוטרים עזבו
גמזו. אי אפשר לקיים חתונה בלי לסכן את הציבור

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר אוחנה: אבדוק את פיזור החתונה באופן אישי ומעמיק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
המשטרה פרסמה תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים שניסו לאכוף את תקנות הקורונה בחתונה חרדית לא חוקית שהתקיימה בגבעת זאב    "פרטים מעוותים מופצים ברשתות חברתיות"    פרויקטור הקורונה: לא ניתן לקיים חתונה בלי לסכן את הציבור    שר הפנים דרעי: צר לי שגמזו תמך בפעולה האלימה בחתונה
איציק וולף
נמל התעופה בן-גוריון ישוב לפעול באופן סדיר החל ממחר בחצות    מדינת ישראל תשוב למדיניות הבידוד שלפיה נכנסים לישראל ממדינות ירוקות לא יידרשו לבידוד ביתי ומי שנכנס ממדינה 'אדומה' יידרש להיכנס לבידוד
עידן יוסף
ועדת הכלכלה מאשרת את התקנות להגבלת הטיסות שביקשה הממשלה    נציגת משרד הבריאות: "הוחלט שלא להאריך את ההגבלות על יציאה לשדה התעופה"    בעקבות לחץ של הוועדה – מתחמי המזון בנתב"ג ייפתחו
איתמר לוין
טוענת שהכלי אינו מונע את העלייה בתחלואה, מטיל מגבלות תנועה דרסטיות ובלתי מוצדקות ופוגע בכלכלה ובאמון הציבור    מתנגדת לחובת התקנת "המגן" כתנאי לכניסה למקומות ציבוריים
איתמר לוין
המדינה: יבגני ראזניק הורה למנהל הסניף בבית שאן לשלם 750 שקל לעובד במוקד הקורונה של משרד הבריאות, כדי לפטור מבידוד את עובדי הסניף לאחר שהמנהל חלה    ראזניק שוחח עם בכירים ברשת כאשר הסכים לשלם את השוחד, אך הם לא ידעו על התשלום בפועל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il